;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی مجید قناد یا عمو قناد برنامه کودک+ عکس همسر و فرزندان

بیوگرافی مجید قناد: مجید قناد مجری تلویزیونی گروه کودک و نوجوان متولد 5 تیر سال 1333 در خرمشهر است و 69 سال سن دارد که با نام عمو قناد مشهور است او کارگردان، تهیه کننده و استاد دانشگاه نیز می باشد.

مجید قناد فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنرهای زیبای تهران می باشد. او متاهل است و ازدواج کرده و در پایان این مقاله تصاویرشان گذاشته شده است.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مجید قناد معروف به عمو قناد را با عکس همسر و فرزندانش و ناگفته های زندگی اش ببینید و بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: ملکه های سریال دونگی با تیپ های مدرن بیرون سریال+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مجید قناد یا عمو قناد

بیوگرافی مجید قناد1

مجری برنامه کودک و نوجوان و تهیه‌ کننده کارگردان ایرانی در ۵ تیر ماه ۱۳۳۳ در خرمشهر به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری در مقطع لیسانس و فوق لیسانس هنر می باشد. مسلط به زبان های عربی و انگلیسی بوده در هفت سالگی پدرش را از دست داده است.

سوابق و شروع فعالیت قبل و بعد از انقلاب

در بیوگرافی مجید قناد می خوانیم که از سال ۱۳۵۵ و قبل از انقلاب کارش را در تلویزیون شروع کرده و وارد صدا و سیمای مرکز آبادان شده است. با شروع جنگ و پیروزی انقلاب به اصفهان رفته و همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز اصفهان در زمینه های تهیه‌ کنندگی و کارگردانی آغاز کرده و بعد از چند مدت به مرکز خرم‌آباد رفته و در این مرکز نیز فعالیت داشته است.

آمدن به تهران و صدا و سیما

در بیوگرافی مجید قناد می خوانیم که در سال ۶۲ به تهران آمده و در کنار ادامه تحصیل وارد صدا و سیما شده و با شبکه دو همکاری کرده است. آثار و کارنامه کاری وی در عرصه اجرا و برنامه سازی بسیار پر بار و زیاد بوده و تاکنون برنامه هایی در زمینه های نمایشی و سریال و برنامه کودک و نوجوان و …را عهده دار بوده است. همچنین این مجری توانمند با خانه سینما و شبکه جام جم همکاری داشته است.

 مجید قناد و بازیگری

در بیوگرافی مجید قناد آمده که وی علاوه بر اجرا و تهیه کنندگی و کارگردانی تجربه بازیگری نیز داشته و به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون شهر در دست بچه‌ها و همه دختران من و ….حضور داشته است.

عکس های خانواده بانو جانگ دونگی در واقعیت+ چه پرجمعیتن خوشگلشون اینه ها!

برنامه فتیله و مجید قناد

ایشان به مدت هشت سال مداوم مجری و تهیه کننده برنامه پر مخاطب و پر طرفدار فتیله بوده و آن را اجرا کرده است. اما در سال ۸۹ بر خلاف میلش اجرای این برنامه را به فرد دیگری واگذار کرد. بعد از کناره گیری از اجرای فیتیله، برنامه جمعه به جمعه خونه به خونه و بالهای تاریک را تهیه و به مرحله نمایش در شبکه دو گذاشت.

بیوگرافی مجید قناد2

شغل فعلی مجید قناد

او اکنون بعد از مدتی کم کار شدن در اجرا و کناره گیری به شغل دیگری مشغول بوده و به عنوان مدرس در دانشگاه‌ های هنر تدریس می کند. همچنین برنامه یه گله جا را نیز در شبکه دو اجرا می کند. در زمان جوانی همه شغلی را تجربه کرده و از آرایشگری تا کار ساختمان و نجاری و کار در چلوکبابی را نیز انجام داده است.

با بیش از چهار دهه تجربه در کار اجرا و برنامه سازی آشناترین فرد صدا و سیما برای خانواده های ایرانی در همه سن و قشر بوده و مخصوصا مورد علاقه بچه های ایرانی می باشد و برای نسل های قبلی نیز یکی از مجریان نوستالژی محسوب می شود که پدر و مادرها با وی خاطرات زیادی دارند.

این هم جالبه: کوچولوی معروف دهه 60 الان برای خودش کارگردان شده!+ بیوگرافی و عکس 41 سالگی!

خانواده و همسر مجید قناد

مجری نوستالژی تلویزیون در جوانی ازدواج کرده و دارای سه فرزند می باشد.

عکس های همسر و فرزندان مجید قناد

همسر عمو قناد خانواده عمو قناد

این هم جالبه: زندگی خصوصی شیدا یوسفی مرجان سریال نون خ+ عکس های بیرون سریال

دختر عمو قناد

بیوگرافی مجید قناد

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا