;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های خانواده بانو جانگ دونگی در واقعیت+ چه پرجمعیتن خوشگلشون اینه ها!

خانواده بانو جانگ: لی سو یئون بازیگر نقش بانو جانگ در سریال دونگی متولد 16 آوریل 1982 در سئول، کره جنوبی، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه ملی هنر کره و دانشگاه هانیانگ می باشد که کار خود را از سال 2003 وقتی 21 ساله بود آغاز نمود.

تصاویری از خانواده بانو جانگ در واقعیت منتشر شده که زیبایی این بازیگر را نشان می دهد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان خانواده بانو جانگ را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: سریال‌های نوروز و ماه رمضان 1403 + زمان پخش

 

عکس های خانواده بانو جانگ( لی سو یئون )

خانواده بانو جانگ2 خانواده بانو جانگ1

این هم جالبه: گلنار در گیلدخت بیرون سریال شبیه مانکن ها شده!+ عکس

لی-سو-یون4

داستان سریال دونگی

این مجموعه تلویزیونی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید می‌پردازد. شخصیت اصلی مجموعه دختر جوانی‌ست به نام دونگی که پدر و برادرش به جرم حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آنها، محکوم به مرگ می‌شوند. دونگی تنها وارد پایتخت می‌شود و همچنان مورد تعقیب سربازان دولت است. وی بعدها وارد دفترخانه موسیقی قصر شده و در آنجا از خود استعدادهایی بروز می‌دهد که باعث می‌شود او را بانوی بازرس کنند. در ادامه، او اعتماد شاه را جلب کرده و همسر او می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردد.

داستان هول کشمکش قدرت بین حزب جنوب و حزب غرب در سریال است و دونگی شخصیتی در این سریال است که به هیچ جبهه سیاسی پناه نمی برد و فقط طرفدار حق و کمک کردن به مردم است. البته ناگفته نماند که در این سریال جناح جنوب بسیار پلیدتر و خرابکار تر از جناح غرب به تصویر کشیده شده است.

 

این مطالب هم جالبن:

فواد بابان گوینده خبر قدیمی الان کارخانه دار شده!+ عکس خانواده

غزل شاکری بازیگر فیلم گلنار در 45 سالگی جذاب و جوان و مجرد+ عکس و بیوگرافی

علی صادقی در 43 سالگی همراه خانواده اش+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا