;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خیانت پیکه به شکیرا از روی شیشه مربا آشکار شد!

خیانت پیکه به شکیرا: شکیرا ستاره مشهور پاپ در سال 2022 از جرارد پیکه بازیکن فوتبال بارسلونا به شکلی پرحادثه جدا شد.

جدایی این زوج که مدت ها در تیتر دنیای مجلات بود نیز گمانه زنی های زیادی را به همراه داشت.

با بخش فرهنگ و هنر گفتنی همراه باشید تا علت خیانت پیکه به شکیرا را در ادامه بخوانید.

حتما ببین: خیلی جالبه: معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

خیانت پیکه به شکیرا:

خیانت پیکه به شکیرا

خیانت پیکه به شکیرا: شکیرا با این جمله به مردم اعلام کرد که از پیکه جدا شده است: «بابت گفتن این خبر متأسفیم اما ما راه خود را از هم جدا کرده ایم.
برای آرامش فرزندانمان، از شما می خواهیم که به حریم خصوصی آن ها احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.»

شکیرا و پیکه ادعا شده بود که این زوج به دلیل خیانت جرارد پیکه به شکیرا از هم جدا شده اند. اینکه شکیرا چگونه از خیانت همسرش مطلع شده است موضوع کنجکاوی طرفداران وی بود.

به نقل از برنامه تلویزیونی شبکه اسپانیایی «Socialité TV» جزییات این ماجرا را ارائه داد.

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

طبق اخبار شکیرا وقتی متوجه شد که مقدار مربای توت فرنگی در خانه آن ها به طور ناگهانی کم می شود، شروع به شک و گمان کرد!

شک او با پرسش اینکه «چه کسی برای صبحانه به خانه ما می آید و مربا می خورد؟» چند برابر شد.شکیرا و پیکه بنابراین تصمیم گرفت یک کارآگاه خصوصی استخدام کند که حقیقت را برای او آشکار کند.

کارآگاه خصوصی متوجه شد که شکیرا در حالی که به دلیل تعهدات حرفه‌ای‌اش از خانه مشترکش با جرارد پیکه دور بوده، او میزبان معشوقه ۲۳ ساله‌اش بوده است!

خیلی جالبه این تست: تست شخصیت ناراحت کننده که نیمه غمگین شما را نشان می دهد!

خیانت پیکه به شکیرا- درباره شکیرا

بیوگرافی شکیرا

حتما نگاهی بیندازید:جذب زنان: چه کارهایی باعث جلب توجه زن مورد علاقه می شود؟

خیانت پیکه به شکیرا: خواننده سرشناس و معروف جهان، شکیرا با نام اصلی شکیرا ایزابل مبارک ریپل (Shakira Isabel Mebarak Ripoll) از سال 1990 کار خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده است.

او خواننده ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است که در کلمبیا و آمریکای لاتین در اوایل دهه 1990 ظهور کرد. او در شهر بارانکیا در کلمبیا به دنیا آمد و بزرگ شد.

او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی های خود را در سبک های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان‌های انگلیسی، پرتغالی، ایتالیایی،فرانسه و کانالانی است. خانواده شکیرا نقش پررنگی در پرورش استعداد او داشتند.

از دست ندهید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

شکیرا در شهر بارانیکای کلمبیا چشم به جهان گشود. پدر و مادر او ویلیام مبارک چادید و نیدیا دل مارمن ریپل نورادو هستند، و تک فرزند خانواده است. جالب است بدانید که پدربزرگ و مادربزرگ شکیرا اهل لبنان هستند اما بعدها به نیویورک مهاجرت کردند و فرزندشان، یعنی پدر شکیرا را در نیویورک به دنیا آوردند. اما زمانی که پدرش 5 ساله شد به کلمبیا مهاجرت کردند. اما خانواده مادری اش اجداد کاتالانی، اسپانیایی و ایتالیایی دارند.

خیانت پیکه به شکیرا: وقتی شکیرا 4 ساله بود همراه پدرش به یک رستوران محلی در خاورمیانه رفت و با ساز گابلت درام آشنا شد. این یک ساز عربی است که همراه با رقص شکم همراه می شود. او هم روی میز شروع به رقصیدن مانند آنها کرد و از همانجا متوجه شد به رقص و موسیقی علاقه دارد.

درست است که شکیرا تک فرزند است اما از پدر قبلی خود 8 خواهر و برادر بزرگتر دارد. او دوران جوانی خود را در شهر بارانکیا گذرانده که در سواحل شمالی کارائیب قرار دارد.

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

خیانت پیکه به شکیرا: شکیرا اولین ترانه خود را با عنوان گل رز بلوری (La Rosa De Cristal) در سن 4 سالگی نوشت! در همان دوران کودکی به ادبیات و داستان نویسی پدرش با ماشین تایپ شد. پدرش وقتی متوجه علاقه او شد برای کادوی کریسمس شکیرا یک ماشین تایپ خرید. او از 7 سالگی ترانه های خود را با ماشین تایپ نوشت. سرانجام این ترانه ها به آهنگ تبدیل شدند.

وقتی شکیرا 2 ساله بود یکی از برادران ناتنی او از پدر قبلی اش در یک تصادف رانندگی کشته شد. بنابراین 6 سال بعد از این واقعه، اولین ترانه خود را با عنوان عینک تاریک تو (Tus gafas oscuras) را نوشت. این ترانه بخاطر استفاده پدر شکیرا از عینک تیره برای مخفی کردن غم از دست دادن پسرش نوشته شده است.

شکیرا در سال 2000 با آنتونیا دلا روآ، که وکیل آرژانتینی و پسر رییس جمهور سابق آرژانتین بود، ارتباط داشت. اما بعد از 11 سال از یکدیگر جدا شدند. سپس از سال 2010 تاکنون با فوتبالیست اسپانیایی، جرارد پیکه ازدواج کرد. آنها دارای 2 فرزند با نام های میلان (فرزند اول شکیرا) متولد 2013، و ساشا (فرزند دوم شکیرا) متولد 2015 هستند.

شکیرا و پیکه سرانجام پس از 12 سال زندگی مشترک در ژوئن 2022 از یکدیگر جدا شدند.

این مطالب هم جالب هستند:

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

معروف‌ترین پرنسس های انیمه را بشناسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا