;
فرهنگ و هنرهنرمندان

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه اولین سریال عاشقانه پلیسی تلویزیون + استایل های جدیدش

سریال «غریبه» سروش محمدزاده هم مثل اکثر سریال های دو سال اخیر تولیدش آنقدر طولانی بود که حواشی زیادی برایش به وجود آمد. یکی از این حواشی اختلافات میان وحید جلیلی و نویسنده سریال است.

با پایان تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی؛ این سریال جایگزین سریال «سرزمین مادری» شده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر جدیدی از محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

داستان سریال غریبه

داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.
در کارنامه کاری محمدزاده، کارگردانی فیلم سینمایی «چهارشنبه» و سریال شبکه نمایش خانگی «سیاووش» دیده می شود.

این سریال اولین مجموعه عاشقانه و پلیسی است. یکی از لوکیشن های سریال در خارج از کشور، ترکیه بوده است.

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه5

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه

در سریال جدید این کارگردان ۴۵ ساله بازیگرانی چون پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پورانداخت مهیمن، محیا دهقانی، رضا فیاضی و… بازی می کنند.

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه3

محیا دهقانی، بازیگر جوان و توانمند ایرانی، در سال ۱۳۷۰ متولد شد. او که علاقه شدیدی به بازیگری داشت، با حضور در کلاس‌های بازیگری داریوش ارجمند، قدم در این عرصه گذاشت. این بازیگر تاکنون جوایز متعددی ازجمله جایزه بهترین بازیگر زن در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو را دریافت کرده است.

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه2

اولین تجربه حرفه‌ای او در تلویزیون با سریال “قهر و آشتی” رقم خورد؛ اما شهرت واقعی دهقانی با ایفای نقش سوسن در سریال پرمخاطب “پایتخت ۴” آغاز شد. او با بازی در نقش یک دختر عصبی و درگیر مشکلات روانی، توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه

محیا دهقانی بازیگر سریال غریبه1

پس از موفقیت در سریال پایتخت، محیا دهقانی در فیلم سینمایی تحسین‌شده “ماجرای نیمروز” به ایفای نقش پرداخت و با بازی در نقش یک زن پیچیده و خاکستری، توانایی‌های خود را به اثبات رساند. او همچنین با حضور در فصل دوم سریال‌های “نجلا” و “مستوران” در نقش‌های اصلی، به یکی از بازیگران پرکار و محبوب تلویزیون تبدیل شد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا