;
سینمافرهنگ و هنر

سریال پوست شیر: چرا باید آن را دید؟

سریال پوست شیر: این روزها از این سریال غافل نشوید. اگر هنوز آن را ندیده اید حتما با بخش فرهنگ و هنر گفتنی همراه شوید. این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی دو برادر موفق سینما یعنی جمشید و نوید محمودی کلید خورده است.

به گزارش گفتنی به نقل از خبرآنلاین؛ منتقد سینما گفت: به رغم اغراق، غلو و بهره‌گیری از موضوعات کلیشه‌ای «پوست شیر» سریالی است که توانسته با فضاسازی خوب، بازی‌های موفق و برخورداری از مولفه‌های پلیسی و جنایی خودش را سرپا نگه دارد.

وی افزود: بازی ها در سریال پوست شیر را موفق می دانم. ضمن این که فضاسازی سریال خوب است و در فصل یک توانسته است که با مخاطب خود ارتباط برقرار کند. هرچند که از موضوعات کلیشه ای هم بهره برده است.

حتما ببین: تست هوش شناسایی پدر: اگر تیزی پدر نوزاد را پیدا کن!

این منتقد سینما یادآور شد: نباید از نظر دور داشت که کلیشه ها هم همیشه در سینما ناموفق نیستند. مثلا کلیشه مثلث عشقی را اگر صدها سال هم بسازید، همیشه جواب می دهد.

وی ادامه داد: منتهی کلیشه هایی چون رفاقت در سریال پوست شیر بسیار اغراق شده است؛ مثلا رفیقی که جانش را برای رفیقش می دهد و درحالی که خودش بیمار است این موضوع را از رفیقش پنهان می کند و هرکاری برای رفاقت می کند؛ چیزی که امروز کمتر با آن مواجه هستیم.

این موضوع جز کلیشه هایی است که مردم دوست دارند؛ چرا که کمبود این جنس از رفاقت و دوستی در جامعه حس می شود.

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

چه چیزی پوست شیر را سرپا نگه داشته است؟

وی یادآور شد: از دیگر سو این که هنوز برای ما فضای قتلی که اتفاق افتاده است و انگیزه این قتل و علتش معلوم نیست، جذابیت است و این که سریال پوست شیر در این ۸ قسمت توانسته است که خودش را سرپا نگه دارد.

من مخاطب شاید دو یا سه گزینه درذهنم باشد که این اتفاق برای چه افتاده است اما چون هنوز به قطعیت نرسیده ام و قصه برای من لو نرفته است آن را دنبال می کنم؛ به همین دلیل این ویژگی خوب سریال پوست شیر است.

مطالب جالب دیگر برای دیدن:

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

خلاصه و نقد فیلم سینمایی برادران لیلا: جدیدترین اثر جنجالی سعید روستایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا