;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس همسرهای واقعی رحیم نوروزی بازیگر آخناتون و فرخ پس از باران

رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان سال 1346 در رشت متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و به تدریس در دانشگاه سوره هم می پردازد. این بازیگر کشورمان در زمینه خوشنویسی هم تبحر خاصی دارد و از سالهای جوانی خوشنویسی را به صورت حرفه ای پیگیری میکرد و به ورزش بسیار علاقه مند است. در بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تصاویر برهنه تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی و پارتنر جدیدش

همسر اول رحیم نوروزی

رحیم نوروزی در سالهای جوانی با هایده حسین زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها با وجود داشتن یک فرزند به طلاق منجر شد. هایده حسین زاده مدرک کارشناسی نمایش دارد و با نمایش های زیادی روی صحنه رفته و در سریال پس از باران بازیگر نقش زری یکی از خدمتکاران ارباب بود.

این رو هم بخون: زندگی خصوصی ایرج نوذری بازیگر 5 زبانه + تصاویر خانوادگی

ازدواج اول رحیم نوروزی رحیم نوروزی و دخترش پناه

این را هم ببینید: تیپ جنجالی زن سوئدی سامان قدوس در قطر+ عکس های عروسیشون

رحیم نوروزی از ازدواج اولش با هایده حسین زاده یک دختر به نام پناه دارد. رابطه رحیم و نوروزی و دخترش پناه با یکدیگر بسیار خوب است و بزرگترین دغدغه زندگی رحیم نوروزی دخترش پناه است. دختر آقای بازیگر علاقه ای به ادامه دادن راه پدرش در دنیای بازیگری ندارد و دوست دارد که شغل دیگری را برای آینده اش انتخاب کند.

شاید این رو هم خوشت بیاد: زن پولدار کریم انصاری فرد+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

همسر دوم رحیم نوروزی

ازدواج دوم رحیم نوروزی همسر دوم رحیم نوروزی

آسیه ضیایی متولد 1360 در رشت ، بازیگر و نویسنده است. رحیم نوروزی بعد از جدایی از همسر اولش برای بار دوم ازدواج کرد و آسیه ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون همسر دوم او بود. آسیه ضیایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود و سریال آسمان من کار مشترکی از آنها بود. آسیه ضیایی به زبان انگلیسی و زبان هندی تسلط کامل دارد. در حال حاضر وی به احتمال زیاد در لس آنجلس زندگی می کند.

این هم جالبه: ممیسابو در سریال یوسف پیامبر با همسر و فرزندانش بیرون سریال+عکس

همسر سوم رحیم نوروزی

همسر سوم رحیم نوروزی همسر سوم

این هم جالبه: تغییر چهره بازیگران سریال دلدادگان پس از 6 سال + همه از این رو به آن رو شدن!

رحیم نوروزی برای سومین بار با خانم «صالحه زهره وند» ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرد اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد. خانم زهره وند در مورد جدایی شان می گوید؛ به هر حال تفکرات و رویکردهای انسان ها نسبت به موضوعات، به ویژه وقتی اختلاف سنی مشهودی با هم دارند، بیشتر به چشم می آید و شاید یکی از دلایلش همین باشد.

علاقه رحیم نوروزی به نجاری و ورزش

اگر بازیگر نمیشدم قطعا نجاری رو انتخاب می کردم! اگر هم سرمایه در اختیار داشتم به سراغ معاملات ملکی می رفتم چون این شغل ها به مراتب امنیت کاری بالاتری دارند به شدت علاقه مندم به ورزشم و به جرات می توانم بگویم برای مدت کوتاهی اکثر ورزش ها را تجربه کردم.

درخشش رحیم نوروزی در سریال های پس از باران و یوسف پیامبر

رحیم نوروزی در اولین تجربه های بازیگری اش در سریال پس از باران مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش جوانی فرخ در این سریال شد. بازی در سریال پس از باران و نقش فرخ یکی از تجربه های موفق رحیم نوروزی بود که به خوبی توانست از عهده ایفای این نقش برآید و بسیاری از مردم با وجود گذشت چندین سال از ساخت این سریال هنوز هم او را با نقش فرخ می شناسند.

سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور سال 87 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و با وجود بارها و بارها پخش هنوز هم یکی از سریال های پربیننده تلویزیون است. رحیم نوروزی بازیگر نقش آخناتون فرعون مصر بود که یکی از بهترین نقش هایش را در ابن سریال ایفا کرد و بعد از پس از باران بسیاری از مردم او را با این نقش به خوبی می شناسند.

برایتان جالب خواهد بود

تغییر چهره مجری کلید اسرار بعد از 24 سال و در 55 سالگی

عمو غلام خانوم کوچیک پس از باران بعد 23 سال در کنار همسرش

محمدرضا حیاتی به همراه همسر و دو پسر جذاب و جوانش+عکس خانوادگی

نگار نیکدل بازیگر زخم کاری: دختر مجری معروف تلویزیون+ تصاویر

حانیه سامعی مجری چادری تلویزیون با شوهرش بیرون تلویزیون+عکس

عکس خواهر مهسا کرامتی که از خواهر بازیگرش زیباتره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا