;
سینمافرهنگ و هنر

معروف‌ترین پرنسس های انیمه را بشناسید

پرنسس ‌های انیمه: بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی برای طرفداران انیمه مطلبی تازه و جذا تهیه کرده است. طرفداران انیمه می‌توانند به لطف آثار خلاقانه راجع به داستان‌ پریان و برخی از سریال‌های افسانه‌ای (چه کلاسیک و چه مدرن)، انواع پرنسس های انیمه را در فرمت مورد علاقه خود تماشا کنند. پرنسس‌های زیادی در انیمه وجود دارند، اما برخی از آن‌ها به لطف شخصیت پردازی مناسب، پرطرفدار و محبوب شده‌اند.

بسیاری از این پرنسس‌های قدرتمند و دانا به لطف توانایی‌های جادویی و مهارت‌های رزمی خود می‌توانند حتی برخی از قوی‌ترین پرنسس‌های دیزنی را شکست دهند. بسیاری از این شاهزاده خانم‌ها جنگجویان شجاعی هستند، اما برخی از آن‌ها حتی به شناخته شده‌ترین شرورهای زن در دنیای انیمه نیز تبدیل شدند.

حتما ببینید: خیانت پیکه به شکیرا از روی شیشه مربا آشکار شد!

معروف‌ترین پرنسس های انیمه که طرفداران انیمه بایستی آن ها را بشناسند:

لیلیان فون فینیکس در Princess Resurrection

پرنسس ‌های انیمه- لیلیان فون فینیکس

پرنسس ‌های انیمه: لیلیان فون فینیکس، با نام مستعار Hime، یکی از قدرتمندترین پرنسس های نوجوان در انیمه است که به خانواده‌ای از خون آشامان اشرافی و سلطنتی تعلق دارد. با این حال، لیلیان شیطان صفت نیست، بلکه یک شاهزاده خانم مهربان است که با همه موجودات با شفقت رفتار می‌کند. او حتی به خاطر داشتن روح واقعاً شریفش تحت حمله قرار گرفت.

با این حال، لیلیان همچنین یکی از مرگبارترین و باهوش‌ترین شاهزاده خانم‌های انیمه است که می‌تواند مردگان را با خون خود زنده کند و یک مبارز ماهر است که در به کارگیری انواع مختلف سلاح‌ها حرفه‌ای ید طولی دارد. Princess Resurrection یکی از بامزه‌ترین انیمه‌ها است و صحنه‌های اکشن فوق العاده‌ای دارد. داستان هیرو را دنبال می‌کند که پس از تلاش برای نجات یک دختر جوان، در نهایت تبدیل به خدمتکاری در دنیای هیولاها می‌شود.

حتما ببین خیلی جالبه: معمای تصویری اردک: به غواص ها کمک کنید اردک را بیابند!

کورنیلیا لی بریتانیا در Code Geass

کورنیلیا لی بریتانیا در Code Geass

پرنسس ‌های انیمه: کورنیلیا لی بریتانیا یکی از بهترین پرنسس های انیمه تمام دوران است. این شاهزاده خانم زیبا از اکثر هوشمندانه‌ترین تصمیمات لولوش حمایت کرد و به آن‌ها اهمیت داد. کورنیلیا همچنین یکی از ماهرترین مبارزان ارتش سلطنتی بود که تمام تلاش خود را برای محافظت از امپراتوری مقدس بریتانیا انجام داد.

کورنیلیا یکی از سردترین و بی‌رحم‌ترین پرنسس‌های دنیای انیمه است که البته بعد دلسوزانه‌ای نیز دارد، زیرا کورنلیا نه تنها از شوالیه شجاع خود گیلفورد، بلکه از همه سربازان بریتانیایی مراقبت و حمایت می‌کند. Code Geass یکی از هیجان‌انگیزترین و پرپیچ‌وخم‌ترین انیمه‌ها درباره یک شاهزاده تبعیدی به نام لولوش است که پس از به دست آوردن قدرتی مرموز، مخفیانه شورشی را آغاز می‌کند.

حتما ببینید: بیوگرافی جیجی حدید سوپر مدل مشهور که با بیماری هاشیموتو دست و پنجه نرم می کند!

 نفرتاری ویوی در One Piece

پرنسس ‌های انیمه- نفرتاری ویوی در One Piece

پرنسس ‌های انیمه: نفرتاری ویوی نه تنها یکی از شجاع‌ترین شاهزاده خانم‌های انیمه‌ای، بلکه یک دزد دریایی و جاسوس نیز بود. شاهزاده خانم آلاباستا یکی از متفکرترین پرنسس های انیمه بود که همیشه به نیازهای دیگران اهمیت می‌داد. ویوی همچنین احساس مسئولیت عمیقی داشت و به عزیزان و کشورش وفادار بود و از انجام هیچ کاری برای محافظت از آنها نمی‌ترسید.

One Piece یکی از خنده‌دارترین مجموعه‌های انیمه ماجراجویی است، با شخصیت‌های جالب و داستان‌های تخیلی که برخی از بهترین پیچش‌ها و حتی برخی از غم انگیزترین مرگ‌های انیمه را دارند. داستان این مجموعه پرطرفدار، لوفی، دزد دریایی جوانی را دنبال می‌کند که آرزوی تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را در سر می‌پروراند.

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

می چانگ در Fullmetal Alchemist: Brotherhood

می چانگ

پرنسس ‌های انیمه: می چانگ زیباترین و قدرتمندترین شاهزاده خانم کوچولو در انیمه است. با وجود سن کم، می بسیار عاقل بود و عمیقاً به مردم کشورش اهمیت می‌داد. می همیشه از هوش و هنرهای رزمی استثنایی و مهارت‌های کیمیاگری خود برای کمک به نیازمندان استفاده می‌کرد.

می با وجود جثه کوچکش یکی از قوی‌ترین پرنسس‌های دنیای انیمه بود که حتی دشمنان بزرگترش را به راحتی شکست می‌داد. Fullmetal Alchemist: Brotherhood یکی از محبوب‌ترین انیمه های کلاسیک تمام دوران است. داستان آن برادران الریک را دنبال می‌کند که برای یافتن سنگ جادو و در نهایت به دست آوردن بدن‌های اصلی خود، سفری پر ماجرا را آغاز می‌کنند.

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

پرنسس اوساگی در انیمه Sailor Moon

 سیلور مون

پرنسس ‌های انیمه: تا به امروز سیلور مون یکی از مشهورترین پرنسس‌های دنیای انیمه است. اوساگی، با نام مستعار سیلور مون یا ملوان ماه، تولد دوباره پرنسس سرنیتی بود. او همچنین دختر یکی از خفن‌ترین ملکه‌های انیمه، ملکه سرنیتی، است. اوساگی یکی از عجیب‌ترین و در عین حال مهربان‌ترین و قدرتمندترین شاهزاده خانم‌های انیمه جادویی بود که با برخی از شرورترین دشمنان انیمه ماوراء طبیعی روبه رو شد و آنها را شکست داد.

Sailor Moon همچنین یکی از قدرتمندترین پرنسس های انیمه بود که هم از قدرت جادویی و هم از مهارت‌های رزمی خود در طول نبردهایش استفاده می‌کرد. مجموعه Sailor Moon یکی از پرآوازه‌ترین سریال‌های انیمه جادویی تمام دوران است. داستان آن نگهبانانی را دنبال می‌کند که در طول روز دختران مدرسه‌ای عادی هستند اما در شب به جنگجویان جادویی تبدیل می‌شوند.

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

پرنسس سان در انیمه سینمایی Princess Mononoke

پرنسس ‌های انیمه-سان

پرنسس ‌های انیمه: سان از شجاع دل‌ترین و قوی‌ترین شاهدخت‌های استودیو جیبلی بود. او همچنین به عنوان شاهزاده خانم خدایان گرگ شناخته می‌شود و از آن جایی که توسط خدای قدرتمند گرگ، مورو بزرگ شد، مثل آن‌ها لباس می‌پوشید و اغلب مانند یک گرگ رفتار می‌کرد. سان همچنین یکی از جسورترین شاهزاده خانم‌های جنگجو در انیمه بود که هرگز از رویارویی با هیچ دشمنی هراس نداشت.

پرنسس مونونوکه یکی از تامل برانگیزترین و احساسی‌ترین فیلم‌های استودیو جیبلی است که برخی از بهترین قطعه‌های موسیقی جیبلی را نیز در خود دارد. داستان فیلم شاهزاده جوان، آشیتاکا را دنبال می‌کند که برای یافتن درمانی برای نفرین خود راهی سفر می‌شود. با این حال، به زودی او درگیر جنگ بین خدایان جنگل و انسان‌هایی می‌شود که سعی در نابودی جنگل و کشتن موجودات آن دارند.

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

پرنسس یونا در انیمه Yona of the Dawn

پرنسس یونا

پرنسس ‌های انیمه: یونا یکی از نیرومندترین، شجاع‌ترین و رئوف‌ترین شاهزاده خانم‌های انیمه تمام دوران است. با وجود این که مجبور بود بر مشکلات بزرگی غلبه کند، همیشه با دیگران با مهربانی و مروت رفتار می‌کرد و همیشه خوشحال بود که می‌تواند به نیازمندان کمک کند. یونا همچنین جنگجویی ماهر و قوی با نگاهی مرگبار بود که حتی قدرتمندترین دشمنانش را به لرزه درمی‌آورد.

Yona Of The Dawn یکی از بهترین انیمه‌های اکشن تاریخی با داستانی منحصر به فرد، انیمیشن عالی و یک شاهزاده خانم خفن است. داستان ماجراهای شاهدخت جوان، یونا را دنبال می‌کند که پس از فرار از خانه‌اش، باید سفری را برای یافتن اژدهایان افسانه‌ای آغاز کند که می‌توانند به او کمک کنند تا پادشاهی دزدیده شده‌اش را پس بگیرد.

مطالب جالب دیگر:

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

ادل خواننده: ماجرای کاهش وزن و آلبوم 550 میلیارد تومانی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا