;
سینمافرهنگ و هنر

قوی ترین شخصیت های انیمه در یکسال گذشته را بشناسید + منتخب 2023

قوی ترین شخصیت های انیمه: سال 2023 سال پرباری از انیمه های مختلف و جذاب بود که در این انیمه های شخصیت های مختلفی معرفی شدند که هرکدام توانایی های مختلفی داشتند، در لیست امروز در بخش فرهنگ و هنر از مجله گفتنی با شما هستیم تا قوی ترین شخصیت های انیمه در سال 2023 را به شما معرفی کنیم، توجه داشته باشید که ممکن است انتخاب این شخصیت ها طبق نظر شما نباشد!

حتی می‌توان برخی از این شخصیت‌های قوی ترین شخصیت های انیمه 2023 را در لیست قوی‌ترین شخصیت‌هایی که طرفداران شاهد بوده‌اند، قرار داد. انیمه‌های سبک اکشن و شونن سال اخیر انتظارات مخاطبان را برای تماشای صحنه‌هایی با نبردهای لذت بخش، برآورده کرده است. برخی از این شخصیت‌های قدرتمند مجدداً بازمی‌گردند، و عده‌ای دیگر برای اولین بار نمایش داده می‌شوند.

این را هم بخوانید: تیپ های جدید صبا راد مجری بیرون تلویزیون در خارج با شوهرش

این مطلب هم جالب است: بچه های خوش تراش یوسف صیادی | عکس و بیوگرافی

گابیمارو (Gabimaru)

در انیمه Hell’s Paradise

گابیمارو (Gabimaru)

این رو هم بخونید: تیپ جنجالی زن سوئدی سامان قدوس در قطر+ عکس های عروسیشون

توانایی‌های گابیمارو

  • نینجوتسو: مهارت نینجوتسوی گابیمارو باعث می‌شود از خود شعله‌های آتشی ساطع کند در حالی که به خود او آسیبی وارد نمی‌شود.
  • دوام غیر انسانی: آموزش گابیمارو به عنوان یک نینجای ایواگاکوره موجب شده است که در شرایط سخت برای بقا،  برخلاف انسان‌های عادی، به راحتی زنده بماند. او از اعدام جان سالم به در برد و در صورت لزوم از تنفس آتش برای رهایی خود استفاده می‌کند.

به عنوان کاراکتری دیگر در لیست قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ می‌توان گابیمارو را در نظر گرفت. با منتشر شدن Hell’s Paradise، گابیمارو به طرفداران انیمه دلیل محبوبیت خود را به عنوان یکی از قهرمانان مانگا سبک شونن، نشان داد. از ابتدای زندگی، گابیمارو را با آموزش‌های سخت و خشن به یک قاتل مخوف تبدیل کردند، اما با ظهور همسر او، گابیمارو تصمیم گرفت گذشته خود را به عنوان یک شینوبی از یاد ببرد. میل صلح خواهی او باعث شد اهالی دهکده‌ گابیمارو را از زادگاهش بیرون کنند، زیرا این موضوع را ضعفی برای افراد قدرتمند تلقی می‌کردند، و فقط برای قدرت‌های خاص ارزش قائل می‌شدند. اما آن‌ها از چیزی بی‌خبر بودند، گابیمارو با توسعه قدرت در هنر تائو، ضعف خود را می‌تواند به بزرگترین منبع قدرت تبدیل کند. هنر تائو بر تعادل بین ضعف و قدرت تمرکز دارد، در صورت استفاده میزان بیش از حد در هر جهت، باعث می‌شود این هنر  باطل شود.

 

ماشل (Mashel)

در انیمه Magic and Muscles

ماشل (Mashel)

این هم جالبه: سمیرا حسن‌ پور و شوهر کارگردان+ عکس و بیوگرافی

توانایی‌های ماشل

  • جادوی کامل عضله: از تمام گروه‌های عضلانی بدن خود استفاده می‌کند تا بتواند با دشمن مقابله کند.
  • جادوی عضله سه سر: ماشل با گره کردن مشت خود و ضربه‌هایی به صورت متوالی، حریف را از پای در می‌آورد.

در دنیای جادویی، ماشل توانایی استفاده کردن از جادو را ندارد، در حالی که یه عنوان یک مورد از قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ و قدرتمندترین فرد در میان گروه همسالان خود، شناخته می‌شود. وجود و سرنوشت او باعث تغییر دنیا شد. شخصیت ماشل شباهت‌هایی با سایتاما (Saitama)، شخصیت اول انیمه One Punch Man دارد. چیزی که ماشل را منحصر به فرد می‌کند وجود او در دنیایی است که جادو را ملاک قدرتمندی می‌دانند، در حالی که او فاقد این قابلیت است. او تصمیم گرفت وقت و تمرکز خود را روی ورزش و تمرینات سنگین بگذارد، و با قدرت فیزیکی، فقدان جادو را جایگزین کند. ثمره برنامه ورزشی و تمرینات مداوم  قدرت بدنی او را به حد ماوراء الطبیعی قوی کرد. قدرت او سبب شد توانایی کارهایی را داشته باشد که افراد بدون جادو از انجام آن‌ها منع هستند. در حال حاضر ماشل قابلیت‌هایی را مانند؛ پرواز کردن، ایجاد آتش و حرکت سریعی که چشمان عادی به سختی می‌توانند آن را ببینند، دارد.

این را هم بخوانید: تغییر چهره اشکان اشتیاق بازیگر دنیای شیرین پس از 26 سال+ عکس

هانتنگو (Hantengu)

در انیمه Demon Slayer

هانتنگو (Hantengu)

توانایی‌های هانتنگو

  • هنر خون: هانتنگو می‌تواند چهار نسخه از خود را با احساسات بی‌شماری بسازد. با بریده شدن سر هانتنگو، می‌تواند نسخه‌های بیشتر و جدیدتری را ایجاد می‌کند. تنها راه از بین بردن او، بریدن سر جسم واقعی گانتنگو است.
  • زوهاکوتن: زوهاکوتن احساس نفرت هانتنگو است که می‌تواند چوب و  گیاهان را کنترل کند.

هانتنگو شیطان رتبه بالایی چهارم است، و به عنوان یکی از قوی‌ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ ، قدرتمندترین شخصی است که قهرمان داستان، تانجیرو تاکنون موفق به شکست دادن شده است. قدرت او در تقسیم به شیطان‌هایی با احساسات مختلف و قدرت فرار از مرگ با تولید شیطان بیشتر جهت جلوگیری از بریده شدن سر خود، نهفته شده است. او می‌تواند با کوچک کردن جسم واقعی خود از کشته شدن خودداری کند. در آخرین آرک منتشر شده از این انیمه، هانتنگو به عنوان یک مورد از شرورهای داستان انیمه Demon Slayer معرفی شد. در ابتدا شکست دادن او کاری ناممکن به نظر می‌رسید، اما قهرمانان انیمه با همکاری اعضای قوی شیطان کش، مانند؛ هاشیرای عشق میتسوری، گنیا، تانجیرو و نزوکو موفق شدند این شیطان بالا رتبه را از بین ببرند.

 

فریرن (Frieren) 

در انیمه Frieren: Beyond Journey’s End

فریرن (Frieren)

توانایی‌های فریرن 

  • حمله جادویی: حمله جادویی یا همان زولتراک، زمانی قدرتمندترین حملات بشر بود، تا هنگامی که مردم آن را عادی کردند. فریرن در این توانایی مهارت بی‌نظیری دارد، و از آن در حملات خود استفاده می‌کند.
  • تسلط بر کنترل مانا: فریرن می‌تواند مانای عظیم خود را به شکلی کنترل کند که حتی افرادی که در تشخیص مانا استاد‌ هستند، او را فقط به صورت یک جادوگر عادی می‌بینند. فریرن با سرکوب قدرت خود باعث می‌شود شیاطین فکر کنند او حریفی ضعیف و شکست پذیر است.

فریرن یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ است. همچنین او را می‌توان به عنوان یک مورد از قدرتمندترین جادوگران دنیای انیمه محسوب کرد، در صورتی که هرگز قدم بعدی او را نمی‌توانید حدس بزنید. او برای مبارزه زندگی خود را سپری نمی‌کند، اما هنگام مبارزات از حداکثر قدرت خود استفاده می‌کند. عمر طولانی او باعث شد دانش گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف کسب کند، به همین سبب هنگام مبارزه با استفاده از دانش، تجربه و جادوی خاص خود، به یک حریف خطرناک و قدرتمند تبدیل می‌شود.

 

ادامه معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه

وش (Vash)

در انیمه Trigun Stampede

وش (Vash)

توانایی‌های وش

  • بازوی فرشته: به عنوان یک گیاه، وش می‌تواند بدن خود را به سلاح تبدیل کند. بازوی فرشته او به قدری قدرتمند است که به تنهایی موجب انفجاری بزرگ می‌شود.
  • چابکی و رفلکس‌های فوق بشری: این شخصیت با قدرت تمرکز استثنایی، از برخورد گلوله‌ها به خودش خودداری می‌کند و همچنین بدون از دست دادن فرصت، تنها با یک شلیک وش، گلوله به هدف مورد نظر اصابت می‌کند.

بازسازی انیمه Trigun Stampede، شروعی عالی برای سال ۲۰۲۳ بود. با معرفی توانایی‌های مذکور، وش به عنوان یک مورد از قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. اما با این حال، وش از تمامی قدرت‌های خود رونمایی نکرده است. او به عنوان گیاه، دارای سرعت، قدرت و رفلکس‌های فوق بشری است، که به او اجازه می‌دهد به حریفی خطرناک برای دشمنان خود تبدیل شود.

 

سیکا لامپروگه (Seika Lamprogue)

در انیمه The Reincarnation of the Strongest Exorcist in Another World

سیکا لامپروگه (Seika Lamprogue)

توانایی‌های سیکا

  • خلقت شیکیگامی: شینیگامی‌ها موجودات خیالی هستند که معمولا به صورت عروسک‌های کاغذی ساخته می‌شوند. سیکا می‌تواند با میل خود آن‌ها را تغییر بدهد؛ او از آن‌ها به عنوان جاسوس یا ردیاب استفاده می‌کند، و همچنین آن‌ها را به سلاح تبدیل می‌کند.
  • احضار آیاکاشی: آیاکاشی افرادی آشنا و قدرتمند هستند. سیکا با احضار آن‌ها از کمک آیاکاشی استفاده می‌کند.

این انیمه مملو از قهرمانانی قدرتمند است، اما هیچ یک از آن‌ها مانند سیکا توانایی تناسخ خود را ندارند. از میان قدرت‌های سیکا تنها با در نظر گرفتن قدرت تناسخ، می‌توان او را به عنوان یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ حساب کرد. سیکا در گذشته به عنوان یک جن‌گیر قوی شناخته می‌شد، اما در زندگی دوم خود مجدداً به این صورت عمل نکرد.

 

سید کاگنو (Cid Kagenou)

در انیمه The Eminence in Shadow

سید کاگنو (Cid Kagenou)

توانایی‌های سید

  • اتمی: سید با اجرا حمله ویرانگر تشعشعات هسته‌ای را کنترل می‌کند و در نتیجه هنگام مبارزه به حریفی مرگبار تبدیل می‌شود.
  • درک بیونیک از زمان: سید می‌تواند برای خود زمان را کند کرده، و از حملات پرسرعت به راحتی اجتناب می‌کند. این موضوع باعث می‌شود او به عنوان برنامه ریزی دقیق در زمان، به صورت ماهرانه عمل کند.

سید علی رغم  مقام رهبریت باغ سایه، نام مستعار دیگری با عنوان جان اسمیت برای خود انتخاب کرد. فرقی نمی‌کند از چه نام یا ماسکی برای پوشش خود استفاده کند، او همچنان به عنوان قدرتمندترین قهرمان داستان شناخته می شود. سید با قدرت‌هایی ویرانگر و خطرناک به جمع قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ اضافه شده است. سحر و جادوی هسته‌ای او به دلیل زنده ماندن از یک حمله هسته‌ای ایجاد شد. قدرت سحر و جادو اتمی سید با میل او به زندگی در سایه‌ها و مغز متفکر بودن تضاد دارد.

 

آنوس (Anos)

در انیمه The Misfit of Demon King Academy II

آنوس (Anos)

توانایی‌های آنوس

  • اگیل گرون آندروآ: اگیل گرون آندروآ به عنوان قوی‌ترین طلسم نابودی، شعله‌هایی را آزاد می‌کند که می‌تواند هزاران جهان را نابود کند. این قدرت‌ها بدون محدودیت آزاد می‌شوند و به صورت بالقوه تاثیر می‌گذارند.
  • قدرت و سرعت فوق‌العاده: آنوس سرعتی خارج از دید دارد. همچنین به حدی قدرتمند است که می‌تواند یک قلعه را مانند توپی بسکتبال روی انگشت خود بچرخاند. بدین ترتیب او به عنوان یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است.

فصل دوم انیمه The Misfit of Demon King Academy قدرت آنوس را دو برابر کرده است. در پایان سریال، او با حریفی قدرتمند به نام نوسگالیا (Nosgalia) رو به رو می‌شود، و به او فرصت می‌دهد تا قدرت خود را به نمایش بگذارد. این عملکرد آنوس نشان دهنده‌ی اطمینان خود نسبت به قدرتش است. نوسگالیا به عنوان پدر خدایان شناخته می شود، زیرا او خالق همه نظم در جهان است. به همین ترتیب آنوس با او مبارزه کرد و موفق به شکست خدا شد، در صورتی که حتی خالق جهان نیز در حد او نبود. حین مبارزه، آنوس با اینکه قابلیت نابودی جهان را داشت، از آن استفاده نکرد. اما نکته حائز اهمیت این است که با نابودی خدای نظم جهان، نوسگالیا، نظم جهان نیز باید بهم بریزد. اما آنوس با شکست دادن او، قدرت نظم جهان را به دست آورد، و به مدیریت جهان پرداخت.

 

یهواچ (Yhwach)

در انیمه Bleach: Thousand Year Blood War

یهواچ (Yhwach)

توانایی‌های یهواچ

  • توزیع روح: یهواچ‌ می‌تواند بخش‌هایی از روح خود را به دیگران منتقل کند در حالی که بعضی از قدرت خود را در آن آغشته کرده است. هنگامی که روح یهواچ به فردی داده می‌شود، آن فرد جهت توسعه قدرت‌ها و پیشرفت خود می‌کوشد، در ادامه یهواچ با بازپس‌گیری روح خود توانایی‌های جدید اشخاص را دریافت می‌کند.
  • خداوند متعال: یهواچ پس از بازپس‌گیری روح خود به موجود قادر مطلق تبدیل شد، و در نتیجه به او قدرت پیش‌بینی و تغییر سرنوشت تعلق می‌گیرد.

یهواچ، به عنوان قدرتمندترین شرور در انیمه Bleach و همچین قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد. او از زمان انتشار مانگا Bleach به دلیل شرایط خود، همیشه به عنوان شروری پرقدرت مورد احترام قرار گرفته شده است. پس از انتظاری طولانی، با نمایش آرک Thousand Year Blood War، یهواچ به لیست شرورهای انیمه‌ای اضافه شد. او به عنوان پدر همه کوئینسی و پسر سلطان روح، اساسا یک خدا بود و توانایی‌های او به موازات این موضوع است. او قادر است آینده را ببیند، سرنوشت را تغییر دهد و با لمس دیگران، آن‌ها را از بین ببرد، قدرت آن‌ها را جذب کند یا ازآن خود کند.

 

سوکونا (Sukuna)

در انیمه Jujutsu Kaisen

سوکونا (Sukuna)

توانایی‌های سوکونا

  • دستکاری انرژی نفرین شده: سوکونا از منبع انرژی بی‌نهایتش برای از بین بردن حریف استفاده می‌کند.
  • گسترش دامنه: در گسترش دامنه، سوکونا تا شعاع ۲۰۰ متری را به قلمرو خود تبدیل می‌کند، و تمامی دشمنانی که تا این مسافت با او فاصله دارند را تحت سلطه خود قرار می‌دهد.

سوکونا سال بزرگی را به عنوان یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه در سال ۲۰۲۳ بوجود آورد. او در آرک حادثه شیبویا مبارزات حماسی و خاطره‌انگیز بسیاری را ترتیب داد، و همچین در سری مانگاهای Jujutsu Kaisen به عنوان شیطانی قدرتمند و ترسناک عمل کرد. در فصل دوم این انیمه، یوجی ناخواسته تعدادی از انگشتان سوکونا را قورت داد، و باعث شد پادشاه نفرین‌ها کنترل بیشتری روی بدن این شخصیت داشته باشد. سپس بدن یوجی برای دقایقی در اختیار سوکونا درآمد، و در این دقایل محدود سوکونا قتل‌های بسیاری را باعث شد، در نهایت این موضوع باعث شد آسیب غیر قابل درمان  و همچنین حفره‌ بزرگی در دل یوجی ایجاد شود.

امیدواریم از مطلب معرفی قوی ترین شخصیت های انیمه 2023 خوشتان آمده باشد.

منبع: مجله سرگرمی

 

این مطالب هم جالبه:

بازیگران خردسال قدیم الان چه کاره اند و چه شکلی شده اند؟

لایو اکشن زیبا و شخصیت سازی فوق العاده انیمه شهر اشباح + ویدئو

معروف‌ترین پرنسس های انیمه را بشناسید

انیمه مرد اره ای یا چینسامن: شیاطین از ترس‌های انسان‌ها متولد می‌شوند

انیمه آئوآشی را باید حتما ببینید اگر به فوتبال علاقه دارید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. کرکتر alien x باید در اول جدول باشد

    توانایی ها
    امکان انجام همه ی کار ها نابودی جهان و باز سازی کلا خدا

  2. کن کانکی
    ارن یگر
    آرمین آرلرت
    اینا همه قدرت دارن بعد شما ۲ نفر نشون میدین و میگین اینا قدرت دارن
    ولی کلی کاراکتر قدرتمند هستند
    واقعاً براتون متاسفم

  3. بر چه اساسی دارین مقایسه میکنین دنیا انیمه ها فرق دارن هر انیمه معیار متفاوتی برای سنجش قدرت داره لطفا ایده ندارین مقاله الکی منتشر نکنین و کارکتر های انیمه هم خراب نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نه =

دکمه بازگشت به بالا