;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های زن و دختر واقعی مهران احمدی بهبود سریال پایتخت

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در سریال پایتخت از حضور در پایتخت ۶ به شدت اظهار پشیمانی کرد. او در این‌باره گفت: «بزرگ‌ترین پشمانی زندگی خودم و زندگی حرفه‌ای ام حضور در پایتخت۶ در نقش بهبود است. من اشتباه کردم و هیچ کاری از دستم برنمی‌آید. همه چیز به خاطر ۳ ساعت صحبت با محسن تنابنده بود. نباید می‌پذیرفتم. اجازه دهید نگویم… با بخش فرهنگ و هنر از مجله گفتنی همراه باشید.

جالب است ببینید: تصاویر تغییرات ظاهری دختر محسن یگانه

تصاویر خانوادگی مهران احمدی

مهران احمدی و زنش
مهران احمدی و زنش

ازدواج مهران احمدی

این هنرمند مطرح کشورمان در سال 1381 ازدواج کرد، همسر ایشان فعالیتی در عرصه هنر ندارد. مهران احمدی و همسرش در سال 1384 دارای یک فرزند دختر به نام باران شدند که راه پدر را ادامه داده و در اولین سریال نمایش خانگی پدرش در مقام کارگردان و بازیگر، نقش دختر او را بازی می کند.

این را هم ببینید: فلامک جنیدی با همسر و فرزندان در خارج کشور+ چقد تغییر کرده!

مهران احمدی و دخترش
مهران احمدی و دخترش

خانواده مهران احمدی مهران احمدی2

بیوگرافی مهران احمدی

مهران احمدی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون 9 اسفند 1352 در تهران متولد شد. مادر او اهل نیشابور بوده و به دلیل شغل پدر مرحومش که دبیر بود چند سالی را در نیشابور زندگی کرده و سپس به تهران بازگشتند. مهران احمدی در سال 1373 وارد دانشگاه هنر و معماری تهران شد و در مقطع کارشناسی بازیگری، مدرک تحصیلی خود را دریافت کرد.

آغاز فعالیت هنری

مهران احمدی پیش از ورود به دانشگاه و از سال 1369، فعالیت تئاتر خود را آغاز کرده و در تهران و چند شهرستان به روی صحنه رفته بود. از اولین کارهای تئاتری او می توان چند و چون به چاه رفتن، محاکمه ژاندارک و آسید کاظم را نام برد.

این هنرمند با بازی در سریال های سیمای خانواده مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و با فیلم سینمایی آدم در سال 1385، اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد.

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود، به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد.

مهران احمدی تا سال 1391، در سریال های تلویزیونی همچون تنها در تاریکی، مهر و ماه، بیابان عشق و تا ثریا نقش آفرینی کرده بود اما با حضور در سریال پایتخت2 و ایفای نقش بهبود فریبا به چهره شناخته شده تری تبدیل شد، سپس نقش شکیب در سریال آوای باران و سپس سریال پایتخت3 باعث شهرت بیشتر او شد.

او برای جلوگیری از تکراری شدن نقش خود از حضور در سری چهارم و پنجم مجموعه پایتخت امتناع کرد اما با درخواست فراوان طرفداران این مجموعه، بار دیگر به جمع بازیگران سری ششم پایتخت اضافه شده و نقش بهبود فریبا را ادامه داد.

کارگردانی مهران احمدی در سینما و نمایش خانگی

مهران احمدی علاوه بر بازیگری در آثار مختلفی به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و اولین فیلم بلند سینمایی خود به نام مصادره را در سال 1396 کارگردانی کرد.

این هنرمند مطرح در دومین تجربه کارگردانی سینمایی خود، فیلم سگ بند را در سال 1398 ساخت که پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا، در اسفند 1400 اکران شده و به فروش قابل توجهی دست یافت. مهران احمدی در اولین تجربه سریال سازی خود، سریال بی گناه را در نمایش خانگی کارگردانی کرده است که پخش آن از شهریور سال 1401 آغاز شد.

 

برایتان جالب خواهد بود

جدیدترین تصاویر علی شادمان و خواهر جذابش

زندگی عاشقانه نجم الدین شریعتی پاکترین مرد ایران+ عکس خانوادگی

عکس خانوم بزرگ 62 ساله و خانوم کوچیک 54 ساله بیرون سریال پس از باران

شبنم مقدمی از خودکشی تا بازیگری+ تصاویر جدید در کنار برادر و شوهر

چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

چهره جدید هان هیو جو بازیگر دونگی خارج از سریال در 37 سالگی

عکس پسر اروپایی امین حیایی با لباس دامادی

سوال همیشگی طرفداران ارباب حلقه ها: چرا آراگورن با ارواح به سایرون حمله نکرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا