;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس خانوم بزرگ 62 ساله و خانوم کوچیک 54 ساله بیرون سریال پس از باران

بازیگران سریال پس از باران: سریال پس از باران یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی سعید سلطانی است که در ۳۷ قسمت در سال ۱۳۷۹ از شبکه سه سیما پخش شده‌است. با بخش فرهنگ و هنر از مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی کتایون ریاحی خانوم بزرگ سریال پس از باران

کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون 10 دی 1340 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات و انسان شناسی است، پدر او اردشیر روحانی پزشک ارتوپد و اهل شیراز و مادرش گیتی ریاحی گیلانی تبار هستند. برادر خانم ریاحی به نام علیرضا نیز در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

جالب است ببینید: مراد یالنیز در سریال ترکی حلالم کن رو یادته؟ الان چقدر خوشتیپ شده + عکس

کتایون ریاحی

ازدواج و فرزند کتایون ریاحی

کتایون ریاحی سالها قبل ازدواج کرده و حاصل ازدواجش پسری به نام پوریا است که در بیشتر مراسم های هنری در کنار مادر هنرمندش حضور دارد.

این را هم ببینید: یوسف تیموری بازیگر و اعجوبه بیزینس و زن و بچه تایلندی اش

کتایون ریاحی و پسرش

بیوگرافی مرجان محتشم خانوم کوچیک سریال پس از باران

مرجان محتشم3 مرجان محتشم2 مرجان محتشم1

مرجان محتشم متولد 13 اسفند 1348 در تهران است. مرجان محتشم از بازیگران بسیار کم حاشیه ایرانی است که چندان علاقه‌ای به انجام گفتگو با رسانه‌ها یا تیتر مجله‌ها و سایت‌ها بودن نشان نمی‌دهد. بنابراین در مورد زندگی شخصی مرجان محتشم از جمله همسر مرجان محتشم اطلاعاتی در دست نیست.

مرجان محتشم در 25 سالگی اولین تجربه تلویزیونی‌اش را با سریال «حقیقت آیینه» به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست کسب کرد. او برای اولین بار و به طور حرفه‌ای سال 1376 با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد.

طرفداران جومونگ ببینید: عکس های جذاب بانو هیآپ سریال جومونگ: باورت نمیشه بچه اش دو برابر خودش باشه!

شهرت مرجان محتشم

عمده شهرت محتشم، به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو (خانوم کوچیک) بوده‌ است. اوج شهرت این بازیگر زن محبوب به واسطه ایفای نقش در این سریال بود که با حضور در کنار چهره های مشهوری همچون کتایون ریاحی، محمود پاک نیت، رحیم نوروزی و…. قوی تر شد.

مرجان محتشم در پس از باران نقش شهربانو، دختری روستایی و ساده دل را بازی می کرد که تنها فرزند زن و مردی میانسال بود و با هدف فرزندآوری همسر دوم ارباب و هووی خانم بزرگ روستا شد و پس از بدنیا آمدن فرزندش مورد نامهربانی هایی قرار گرفته و مسیر زندگی اش بکل تغییر می کند.

این مطلب هم جالبه: چهره واقعی آخناتون و همسرانش در سریال یوزارسیف+ عکس

داستان سریال پس از باران

پس از باران داستان دکتر صادق مهرپرور و همسرش ستاره سالاری است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و فرزندانشان (مرضیه و مسعود) از آنجایی که به این مرگ مشکوک هستند جهت بررسی بیش‌تر به شمال سفر می‌کنند، هرچه از سفرشان در شمال می‌گذرد آن‌ها از راز خانوادگی‌شان اطلاعات بیش‌تری به‌دست می‌آورند. این اطلاعات به نقل از مادربزرگشان نقل می‌شود.

در روایتی که خدمتکار مادربزرگ مرضیه و مسعود، شیرین، (مهناز انصاری) از رویدادهای قدیم بازگو می‌کند، به داستان زنی اشاره می‌شود که شوهرش ارباب است و به خاطر بچه‌دار نشدن زنش با اصرار مدام زن اولش (کتایون ریاحی) تصمیم به ازدواج می‌گیرد که با یک دختر رعیت ازدواج کند و از طبقه رعیت همسر اختیار کند این وسط مادرزن اول ارباب (مهوش صبرکن) به همراه برادرزن اول ارباب (رحیم نوروزی) مشقت‌های زیادی به زن ارباب می‌دهند.

خانوم کوچیک (مرجان محتشم) با اینکه یک رعیت زاده بود، به اصرار خانواده‌اش زن دوم ارباب روستا شد تا برای او پسری به دنیا بیاورد. نهایتاً فرزندی که به دنیا آورد یک دختر بود. در آخر هم بعد از کشته شدن همسرش آواره شد و از خانه خان بیرونش کردند.

برایتان جالب خواهد بود

شباهت بی نظیر دختر رضا رشیدپور به عمه اش | عکس جدید دختر مجری مشهور برای اولین بار

سرنوشت بازیگران سریال پزشک دهکده بعد از 30 سال+ عکس

زهره حمیدی از ازدواج در سن 16 سالگی تا بازیگری و سرطان

شبنم مقدمی از خودکشی تا بازیگری+ تصاویر جدید در کنار برادر و شوهر

چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

احیای گودزیلای ژاپنی عالی از آب در آمد + Godzilla Minus One رکورد فروش زد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا