;
سرگرمی

اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

آزمون هوش جمع اعداد؛ حل بازی های فکری منطقی یک راه عالی برای فعال کردن سلول های مغز تنبل شما است ، درست مانند پازل ها، بازی های فکری سرگرم کننده هستند و در عین حال شامل تفکر جدی هستند. مغز خود را با حل کردن آزمون هوش جمع اعداد برای چنین ماجراجویی آماده کنید.

همانطور که از نام آن پیداست، بازی های فکری پازل هایی هستند که برای آزار دادن مغز شما با فعال کردن سلول های آن برای حل آنها ایجاد می شوند. بازی های فکری بدیهی است که نوعی پازل است که شامل تفکر جانبی برای حل است.

شاید جالب باشد: اکتشاف جدید و شگفت انگیز: مشاهده اثرات کیهانی بر اختلالات اینترنت و فضای مجازی!

آزمون-هوش-جمع-اعداد-1

شاید جالب باشد: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

.

.

.

بازی های فکری علاوه بر بهبود مهارت های تفکر تحلیلی شما بهترین منبع آرامش هستند. همچنین، ثابت شده است که این بازی‌های فکری با تمرین در فواصل منظم، حافظه شما را تقویت می‌کنند.بازی های فکری مانند آزمون هوش جمع اعداد ،همانند پازل ها بسیار سرگرم کننده می باشند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش جمع اعداد

ما راه حل آزمون هوش جمع اعداد را در زیر برایتان توضیح داده ایم.استفاده از محاسبات ساده با دنباله درست تنها چیزی است که برای حل این عبارات ریاضی نیاز دارید.

رقم اول در پاسخ تفاوت بین دو عدد، رقم دوم حاصل جمع و رقم آخر ضرب دو عدد است.

برای مثال

7+1 = 687،

687 = 7-1، 7+1، 7×1

همین امر را می توان برای 10+1 اعمال کرد

10-1 = 9

10+1 = 11

10×1 = 10

پس جواب 91110 است.

آزمون هوش جمع اعداد1

آیا آزمون هوش جمع اعداد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

مطالب پیشنهادی ما:

چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

تست شخصیت خرگوش؛می دانید چقدر آسیب پذیر هستید؟ با انتخاب یکی از این خرگوش ها متوجه این موضوع شوید.

آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی؛ میتونی در 7 ثانیه فردی که خودشو شبیه میلیونرها درآورده رو شناسایی کنی؟

با پیدا کردن شاهزاده خانم عروسکی در 7 ثانیه نشون بده که دقت خوبی داری!

آیا میتوانید با حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث را در 10 ثانیه بسازید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا