;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ازجان دنیز و همسر ایرانی‌اش: چرا مردان ترکیه زن ایرانی می گیرند؟

ازجان دنیز و همسر ایرانی‌: تصاویری از ازجان دنیز خواننده ترک و دوست دختر ایرانی اش سمر دادگر در عروسی شان را در ادامه ببینید. ماجرای ازدواج مخفیانه آن‌ها چیست؟ با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

اوزجان دنیز و فیضا اکتان در سال 2018 ازدواج کردند و این ازدواج یک سال بعد به پایان رسید. حاصل این ازدواج یکساله پسری به نام کوزی است که به همراه مادرش فیضا زندگی می‌کند. از سال 2019 به بعد تاکنون اوزجان دنیز با همسر سابقش بر سر حضانت پسرشان و مسائل دیگری نظیر ویلایی که در آن زندگی می‌کردند، ماشینی که فیضا اکتان از آن استفاده می‌کرد و… در تنش هستند.

با این که هنوز اطلاعات چندانی از سمر دادگر در دسترس نیست، اما بنا به گزارش روزنامه ترکی حریت، مشخص است که او یک دختر ایرانی متولد ۱۹۹۴ است و اکنون ۲۷ سال دارد؛ یعنی ۲۲ سال کمتر از سن اوزجان دنیز! سمر در حال حاضر ساکن ترکیه است و یک طراح لباس و فعال در صنعت مد است.

شاید بپسندید: فیلم لو رفته از عروسی فوق لاکچری بهرام رادان در گرجستان

عکس جدید اوزجان دنیز و همسرش

 ازجان دنیز و همسر ایرانی‌2

در رابطه با اسم این خانم:

ثَمر/ سَمر
این دو کلمه در تلفظ یکسان و در معنی مختلف هستند. ثمر به معنای «میوه» و در مجاز به معنای «حاصل و نتیجه» است اما سمر یعنی «افسانه و حکایتی که زبانزد است».

این هم جالبه: بازیگر نقش اوشین در آستانه 70 سالگی اش مثل جوونای 30 ساله است+عکس و بیوگرافی

 

ازجان دنیز خواننده ترک و همسر ایرانی اش

 ازجان دنیز و همسر ایرانی‌1

در میان همین درگیری‌ها با فیضا آکتان، ناگهان خبرهایی مبنی بر رابطه عاشقانه و صمیمی میان اوزجان دنیز و سمر دادگر منتشر شد. سپس اوزجان دنیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محتوای:

زمانی که همه چیز را از دست دادم، در همان لحظه پیدایت شد. تو وجدانی، بهاری، دریایی، شنی… تو با قلب کوچکت در مقابل دنیا می‌ایستی… چه خوب که اینقدر سرسخت، صبور و قدرتمند هستی… تو نادر و بی‌همتایی

بر تمامی شایعات مهر تایید زد. به دنبال آن سمر دادگر نیز با کامنت عاشقانه‌ای که برای پست اوزجان دنیز گذاشت رسما این رابطه عاشقانه را تایید و علنی کردند. سمر دادگر یک دختر ایرانی است که در سال 1994 به دنیا آمده و تقریبا 22 سال از اوزجان دنیز کوچکتر است. این دختر ایرانی در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند و یک طراح لباس است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

ازجان دنیز در یک نگاه

وی در ۱۹ مه ۱۹۷۲ در شهر آنکارا به‌دنیا آمد. وی کردتبار بوده و خانواده وی اهل شهر آگری در مرزهای ایران هستند. همچنین وی برادرزاده شاکرو خواننده آوازهای سنتی کردی است که به دنگ بژ شاکرو معروف بود. پنج سال بیشتر نداشت که خانواده وی به شهر کوچک آیدین کوچ کردند و او دوران نوجوانی و جوانی خود را در این شهر سپری نمود. او در طول تحصیلاتش علاقهٔ خاصی به نوشتن داستان و نمایش‌نامه پیدا کرد. اوزجان دنیز علاقهٔ زیادی به پرندگان و مخصوصاً محیط زیست اطراف خود داشت و برای محافظت و حمایت از محیط زیست، با همراهی دوستانش گروه تئاتری را تأسیس نمود. او در این گروه تئاتر بود که توانست افکار خود را در قالب داستان به اجرا بگذارد که بعدها موجب شکوفا شدن استعدادهای او در زمینهٔ بازیگری و موسیقی شد. در سال ۱۹۸۵ در حین آغاز کار اولین اکستر شهر آیدین او به عنوان تکنواز ارکستر شناخته شد. او طی مسافرتی که همراه گروه ارکستر برای اجرا به شهرهای ازمیر و آنتالیا رفت توانست هنر و استعداد خود را نشان بدهد.

 

این مطالب هم جالبن:

چرا سپند امیر سلیمانی از زن اولش مارال آراسته طلاق گرفته؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا