;
سرگرمی

ببینید کدام ظرف اول پر می شود و نشان دهید که هوش بالایی دارید!

تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها: چالش های منطقی در حال حاضر بسیار محبوب هستند و تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها بسیار جالب است. ما سعی می کنیم از روی عکسی که چندین لوله آب دارد، که برخی از آنها مسدود شده اند، بفهمیم کدام ظرف ابتدا پر می شود. شما باید هر لوله را بررسی کنید تا بفهمید کدام یک ابتدا پر می شود.

این چالش منطقی برای آزمایش توانایی شما در حل مسئله و تصمیم گیری سریع طراحی شده است. همچنین باید به نحوه حرکت مایعات و اینکه چگونه این حرکات ممکن است روی ظروف کنار و حتی بالای لوله ها تأثیر بگذارد فکر کنید. شما باید از تخیل، مهارت های تحلیلی و توانایی تصمیم گیری سریع خود استفاده کنید تا بفهمید کدام ظرف اول پر می شود.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی آهنگ؛ غمگین گوش میدی یا شاد؟ نتیجه جالبه!

تصویر را با دقت مطالعه کنید و تمام جزئیات مهم را یادداشت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را شناسایی کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که زمان زیادی برای حل این چالش ندارید،چون باید در 15 ثانیه این تست هوش را حل کنید. پس وقت بگذارید و موفق باشید!

حتمن ببینید: تصاویر دیدنی از مهمانداران جذاب خطوط هواپیمایی+ عکس

تصویر تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها

تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها 1

.

خیلی جالبه: نکته سنجی خودت را با شناخت زن پول دارتر اثبات کن

.

.

هنگام نگاه کردن به تصویر، مهم است که تمرکز کنید که کدام ظرف ابتدا پر می شود. ممکن است تله هایی وجود داشته باشد و برای یافتن پاسخ مناسب باید مراقب باشید. تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها دارای سطح دشواری می باشد. وقت بگذارید و سعی کنید پاسخ مناسب را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که این یک تست هوش از نوع مشاهده است و به همین دلیل نیاز به تمرکز دارد، اما با کمی حوصله و دقت می توانید به راحتی در این آزمون موفق شوید..

چالش بینایی: اگه گورخر متفاوت را زیر 7 ثانیه ببینی دیدت عالیه!

.

.

.

پاسخ تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها

جالبه: داستان زن های ملا و حاضرجوابی او به سوگلی هایش!

تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها 2

آیا تست هوش پر شدن ظرف توسط لوله ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: میخای بدونی یک رهبر هستی یا پیرو؟پس یه نقشه رو انتخاب کن

داستان ضرب المثل هر چه میگم نره میگه بدوش!

کدوم یکی از این دو خانم باردار با توجه به شرایط موجود در تصویر می میره!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا