;
فرهنگ و هنرهنرمندان

المیرا دهقانی از صنایع غذایی تا بازیگری + عکس های جذاب

المیرا دهقانی دولت آبادی 5 شهریورماه 1370 در شیراز متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد صنایع غذایی است و با شرکت در کاسهای آزاد بازیگری وارد این عرصه شد.

خیلی جالبه: بازیگر نقش عرشیا در سریال شمعدونی چه شکلی شده+ عکس بزرگسالی

خانواده المیرا دهقانی

المیرا دهقانی دولت آبادی در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده. پدرش دندانپزشک است و مادرش خانه دار، سه خواهر بزرگتر از خودش دارد که یکی از آن ها در ایتالیا زندگی می‌کند.

جالبه ببینید: بازیگر نقش کودکی آخناتون در یوزارسیف، الان چه شکلی شده؟ + عکس

این هم جالبه: بیوگرافی شیما ملایی بازیگر نقش فیروزه در سریال سنجرخان+ عکس شوهرش

المیرا دهقانی4

با این که پدر المیرا دهقانی دوست داشت دخترش هم دندانپزشک شود و حتی یک اتاق مجهز در مطب خود برای او آماده کرده بود اما خانم دهقانی وارد دنیای بازی و بازیگری شد و در سال 1388 وقتی که تنها 18 سال داشت فعالیت تئائر خود را تحت نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز آغاز کرد. او پس از شروع دوره فوق لیسانسش به تهران آمد. آن زمان المیرا دهقانی 22 ساله بود. با رسیدن به تهران فعالیت بازیگری در تئاتر را با کارگاه بازیگری محمد معتمدی ادامه داد.

حتمن ببینید: بازیگر نقش عرشیا در سریال شمعدونی چه شکلی شده+ عکس بزرگسالی

شهرت المیرا دهقانی

المیرا دهقانی اولین بار با بازی در سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی در نقش یاسمن دیده و این تجربه همکاری موفق به بازی در سریال بعدی شهرام شاه حسینی منجر شد.

ببینید: بازیگر امیر آقای جمالی در زی زی گولو چه شکلی شده و چکار میکنه+ عکس بزرگسالی

این بانوی جوان عرصه بازیگری اولین بار با بازی در سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی به تلویزیون آمد و بعد از آن تجربه متفاوتی در ساخته بعدی شهرام شاه حسینی به نام هشت و نیم دقیقه را کسب کرد.

المیرا دهقانی در سریال هشت و نیم دقیقه در نقش مریم مادر احسان با بازی سام درخشانی جلوی دوربین رفت و این تجربه متفاوتی برای بازیگر جوان تلویزیون بود چرا که گریم او در این سریال بسیار قابل توجه بود. شاید اگر خود عوامل فیلم و خانم بازیگر دست به معرفی بازیگر نقش مریم نمیزدند کمتر کسی میتوانست بازیگر این نقش را بشناسد.

این جالبه: نوه واقعی یعقوب پیامبر مدل شده است+ عکس های مدلینگ

علاقه ها خانم المیرا دهقانی

خانم دهقانی در حال حاضر در کنار بازیگری در عرصه نوازندگی سازهای بادی هم فعالیت دارد. او عاشق کتابخوانی و مطالعه است و بیشتر کتاب های هنری، روانشناسی، فلسفی و کتاب های تخصصی سینما می‌خواند.

این خانم بازیگر علاقه زیادی به فوتبال دارد و در دوران کودکی با بچه های کوچه خیلی فوتبال بازی کرده است. همچنین او اسکیت، دو میدانی و والیبال هم دوست دارد.

برایتان جالب خواهد بود

این هم جالبه: دخترهای باکلاس مهران رجبی+ عکس های خانوادگی

لیلا حاتمی با پیری قهره+ عکس های جذاب خانوادگی

کودکی شخصیت های سریال فرندز+ عکس

پریوش نظریه از بازیگری تا مرده شوری در غسالخانه تهران+ عکس

پریا مجللی بازیگر خوش تراش ایرانی که به مامانش رفته+ عکس های جذاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا