;
سرگرمی

7 ثانیه ای میتونی بگی کدوم یکی از کارگران در ساخت لانه سگ همکاری نداشته است؟

آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ: در تصویر آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ ما چهار فرد را مشخص می کنیم که پس از اتمام کار و ساختن یک خانه برای سگ در حیاط خانه ای دیده می شوند،اما یکی از این افراد در ساخت آن همکاری نکرده است.

میتوانی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی در 7 ثانیه تشخیص بدی کدوم یکی از این افراد در ساخت لانه سگ همکاری نداشته اند؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ

آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ 1

.

.

.

شما برای پاسخگویی به معماهای هوش تصویری نیازمند آن هستید که از حواس پنج گانه و همچنین هوش خود به نحو احسن استفاده کنید. بنابراین چالش ها و معماهای تصویر علاوه بر به چالش کشیدن معماهای تصویری می توانند ذهن و مغز شما را ورزش دهند. ورزش مغز می تواند سبب رشد و توسعه مهارت های شناختی شما شوند. دقت، تمرکز و تیزبینی شما می تواند کلید حل معماها و آزمون هایی شبیه آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ می باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ

همان طور که در تصویر می بینید لانه سگ تنها از چوب و مخلفات وابسته به آن تهیه شده است و آخرین فرد از تصویر دارای آجر و جسمی شبیه ماله که مخصوص صاف کردن سیمان می باشد ،هست.بنابراین وی در ساخت لانه سگ هیچ گونه کمک و همکاری نداشته است.

آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ 2

آیا آزمون هوش تصویری کمک در ساخت خانه سگ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا