;
سرگرمی

معمای قاتل خانوم بینوا کدوم اسکیت سواره؟ افراد تحلیلگر می تونن بگن!

معمای قاتل خانوم بینوا: اگر باهوشی بگو قاتل کیست؟

جالب است: تست شخصیت کف بینی: کف دستت نشون می ده کدوم عنصری و استعدادت تو چه شغلیه!

 آیا می توانید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر زیر می تواند قاتل باشد؟

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این معمای قاتل خانوم بینوا کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

به تصویر معمای قاتل خانوم بینوا با دقت نگاه کنید:

جالب است ببینید: تست شخصیت قفل صفحه نمایش موبایل شما چطوری باز می شود؟ خودتو بیشتر بشناس!

معمای قاتل خانوم بینوا کدوم اسکیت سواره؟ افراد تحلیلگر می تونن بگن!

معمای قاتل خانوم بینوا

جالب خواهد بود: آزمون هوش اشتباه: یک ایراد در تصویر وجود دارد آیا می توانید بگویید این خطا کجاست؟ افراد تیزبین بلافاصله متوجه می شوند!

.

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: تست شخصیت سنگ قیمتی: یکی از این سنگ های زیبا رو انتخاب کن تا یه پیام مهم دریافت کنی!

هنوز دیر نشده اگر می خواهید هوش کارآگاهی خودتان را فعال کنید می توانید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتر به تصویر معمای قاتل خانوم بینوا نگاهی بیندازید.

.

.

.

شاید جالب باشد: اگر نابغه هستی با یک نگاه جواب آزمون ریاضی چالشی پرنده را پیدا کن!

شاید جالب باشد: اگر دقت ذهنی خوبی دارید بگویید چند تا کبریت می بینید؟ فقط حواستان باشد که ظاهر بین نباشید!

جواب معمای قاتل خانوم بینوا

تکه ای از پیراهن پسر پیراهن آبی پاره شده و در دست دختر است. این نشان می دهد که او قصد کشتن دختر را داشته و او سعی داشته از خود دفاع کنه و در نتیجه این کشمکش پیراهن او را پاره کرده.

البته عده ای می گویند پسر سمت چپ قاتل است و دختر برای نجات خود به لباس پسر سمت راستی چنگ زده. شما چه فکر می کنید؟!

جالب است: تست هوش تصویری راستگو: اگر زرنگ هستی بگو کدوم یکی واقعا راست میگه؟

جواب معمای قاتل خانوم بینوا

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش تصویری چالشی: مامان و بابای این گل پسر کدوم هست؟

.

.

.

.

جالب است: بازی فکری هوش ریاضی: اگر ریاضیت خوبه بگو چه عددی جا افتاده؟ باهوشا زود جواب میدن!

این آزمون های هوش تصویری می توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

شاید جالب باشد: از هر 5 نفر تنها یک نفر نبوغ حل این معما را دارد: کدام یکی آقاست؟!

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

شاید جالب باشد: تست شخصیت فضولی: خوب نگاه کن اول چی دیدی؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

حتمن ببینید: تست روانشناسی تاریخ تولد شما رازهای زیادی درباره تان می گوید که جا می خورید!

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

همچنین ببینید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

فواید بازی فکری برای کودکان

فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

ببینید: تست شخصیت کیک مورد علاقه تان نشان می دهد معمولا در جمع چگونه رفتار می کنید!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

این مطالب هم خیلی جالب هستند:

شاید جالب باشد: هوش تصویری ماهی:  اگر بتوانید ماهی را در 7 ثانیه در اتاق خواب پسر ببینید، یک نابغه اثبات شده هستید!

جالب است ببینید: تست هوش تصویری نقشه دارک بچه دزدی رو کی کشیده؟ اگه حس ششمت قوی هست میتونی بفهمی!

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت قورباغه ثروت: یه قورباغه انتخاب کن تا بگم چجوری پولدار میشی؟

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش تصویری بارداری: اگر واقعا تیزی بگو کدوم خانوم باردار نیست؟

این مطلبم جالبه: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

بازی فکری مثلث ها چندتا هستند؟ هندسه دان ها در 7 ثانیه جواب درست میدن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا