;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اولین فیلم سینمایی حمید معصومی نژاد و سرازیر شدن پیشنهادات بازیگری به وی!

فیلم سینمایی حمید معصومی نژاد: فیلم سینمایی سال گربه در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده از 22 فروردین 1403 در سینما‌های ایران اکران شد و توانست در کنار فیلم تمساح خون به فروش بالایی برسد و اتفاقات خوبی را در گیشه رقم بزند. با یک مطلب سینما از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

در ترکیب بازیگران فیلم سینمایی سال گربه نام حمید معصومی نژاد به چشم می خورد، خبرنگاری که در بین مردم با تکیه‌کلام معروف «حمید معصومی‌نژاد، رم» در پایان گزارش‌هایش شناخته می‌شود.

این هم جالبه: پاساژ گردی میترا رفیع، گلنار گیلدخت با استایل پلنگی + عکس

فیلم سینمایی حمید معصومی نژاد

حمید معصومی‌نژاد که اولین حضور خود را به‌عنوان بازیگر در فیلم سینمایی سال گربه تجربه کرده است، در این فیلم نقش خودش را در برابر آمفی‌تئاتر باستانی کلوسئو در مرکز رم ایفا نموده است. بازی در این فیلم باعث شده که معصومی نژاد پیشنهادات جدیدی برای بازیگری در ایران دریافت کند، آقای خبرنگار در صحبت های اخیرش عنوان نموده که به زودی برای دیدار با خانواده به ایران خواهم آمد و پیشنهادات بازیگریش را بررسی خواهد کرد.

فیلم سینمایی حمید معصومی نژاد

این هم جالبه: شیرین کراش سلمان نون خ با استایل زیبای بلوچی + عکس و بیوگرافی

فیلم سال گربه

فیلم سینمایی سال گربه در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال 1402 است که در آن بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، مرتضی تقی‌زاده، لادن ژاوه‌وند، نوشین تبریزی، رضا رشیدپور، علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد و…به ایفای نقش می پردازد.

فیلم سال گربه

این هم جالبه: عکس های علی مصفا در کنار همسر باکلاسش!

داستان فیلم سال گربه

در خلاصه داستان یک خطی فیلم سال گربه که بهرام افشاری بازیگر نقش اصلی آن است آمده است: داستان فیلم سال گربه داستان کسی است که دوست داشت معروف شود حالا به هر طریقی که شده.

سینمایی «سال گربه» به مدت ۱۰۵ دقیقه سال گذشته ساخته شده و تولید آن حدوداً ۲ ماه زمان برده است.

حمید معصومی نژاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =

دکمه بازگشت به بالا