;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران جومونگ کنار همسران واقعیشون + عکس

بازیگران جومونگ کنار همسران واقعی: جومونگ یکی از پرطرفدارترین چهره‌های سریال‌های کره ای تلویزیونی ایران است که تمامی بازپخش‌های آن نیز پر مخاطب بوده است. محبوبیت این مجموعه در ایران تا حدی بود که پس از پایان آن امپراطور باد‌ها یا جومونگ 2 نیز از تلویزیون پخش شد. این روزها نیز جومونگ 3 یا سریال امپراطور افسانه‌ها که اسپین آف دو سریال افسانه جومونگ و امپراطور باد‌ها بر روی آنتن شبکه تماشا رفته است. در سریال جومونگ 1 بازیگران زیادی ایفای نقش نموده اند که معروفترین آنها هان های جین بازیگر نقش سوسانو و سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ می باشند، در این بخش از فرهنگ و هنر مجله گفتنی به معرفی بازیگران جومونگ کنار همسران واقعی شان می پردازیم. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

حتمن ببینید: 10 انیمیشن‌ مثبت 18 سال که کودکان نباید ببینند!

سوسانو و همسرش

بازیگران جومونگ کنار همسران واقعی: هان های جین که نقش سوسانو در مجموعه تلویزیونی جومونگ را بازی کرده‌ است، بازیگر معروف کره ای متولد 27 اکتبر 1981 می باشد. این بازیگر با کی سونگ یونگ بازیکن فوتبال و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی ازدواج کرده و حاصل ازدواجشان یک دختر می باشد.بیا غروب را تماشا کنیم، پزشکان،حرفی از ته دل،سندرم،انسان در عشق،نه مرسی، بی رحم،داما 2 و… از آثار هان های جین می باشد.

جومونگ و همسرش

بازیگران جومونگ کنار همسران واقعی: سونگ ایل گوک بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون اهل کره جنوبی متولد اول اکتبر 1971 است، او نوه کیمدهان و پسر کیم جوجین فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده 19 و کیم بانوی بازیگر کره‌ای است. این بازیگر در 15 مارس 2008 در سن 37 سالگی با خانم «جونگ سونگ» وکیل دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد،ثمره این ازدواج در 2012 سه قلوهای پسر به نام‌های داعها سینکوک و مانسی می باشد.

بانو یوهان و همسرش

بازیگران جومونگ کنار همسران واقعی: اوه یون سو که به دلیل بازی در نقش بانو یوها مادر جومونگ و همسر هموسو در مجموعه تلویزیونی افسانه جومونگ شناخته شد، متولد 27 اکتبر 1971 در سئول است. خانم بازیگر متاهل بوده و همسر ایشان سون جی چانگ بازیگر و خواننده کره ای است، این زوج دارای دو فرزند می باشند. اوه یون سو در آثاری چون سرنوشت یک مبارز، زندگی تلخ و شیرین، پیشنهاد دوم، مرد برفی و…بازی کرده است.

این مطلب هم جالبه: عکس عروسی و ماه عسل مرجان سلحشوری تکواندوکار ایرانی+بیوگرافی

تسو و همسرش

بازیگران جومونگ کنار همسران واقعی: کیم سونگ سو بازیگر نقش شاهزاده تسو در سریال افسانه جومونگ زادهٔ 25 ژوئیهٔ 1971 است. کیم سونگ سو ، ازدواج کرده و صاحب فرزند است. کیم سونگ سو در آثاری چون زیر چتر ملکه،طلوع ماه در رودخانه، باد ابر، باران، عشق در مهتاب، تاجر گوک جو، گرگ و پشمک و…بازی کرده است.

 

برایتان جالب خواهد بود

اندیشه فولادوند و نقش طلا در سریال بانوی عمارت+ تیپ های جنجالی!

عکس شوهرهای الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران از گذشته تا امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نه =

دکمه بازگشت به بالا