;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های برن سات بازیگر زن عشق ممنوعه و شوهر غیر جذابش!

برن سات (Beren Saat) متولد ۲۶ فوریهٔ ۱۹۸۴ در شهر آنکارا، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است. عشق ممنوع که داستان عشق شخصیت برن سات به برادرزاده همسرش بود، پربیننده‌ترین سریال تاریخ ترکیه شد. پس از پخش این سریال برن سات نه تنها در ترکیه خیلی محبوب‌تر شد، بلکه در مصر نیز یک مستند درباره او ساختند. هنرنمایی او جوایز زیادی نیز به دنبال داشت. خلاصه که این سریال، واقعا مثل یک فنر، برن را به جلو پرتاب کرد! با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

پیشنهادی میشه ببینید: جدیدترین عکس الهام چرخنده در کنار شوهر و مادرشوهر عراقیش

در ادامه بیوگرافی و تصاویری از برن سات و همسرش را ببینید:

این هم جالب است: تغییر چهره نگار فروزنده در 45 سالگی | جنجال عمل زیبایی!

تحصیلات

در بیوگرافی برن سات بهتر است بدانید او آموزش ابتدایی و متوسطهٔ خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رساند. سپس در دانشگاه باشکنت رشتهٔ اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمایت دوستان دانشگاهی خود در مسابقهٔ ستاره‌های ترکیه (به ترکی استانبولی: Türkiyenin Yıldızları) شرکت کرد و نفر دوم شد. او توسط کارگردانی به نام تورمیز گیریتلیوغلو کشف شد و در اولین سریال خود «در عشق ما مرگ هست» بازی کرد.

بیوگرافی خانواده برن سات

در بیوگرافی برن سات درباره ی خانواده ی او آمده است: برن سات در ۲۶ فوریه ۱۹۸۴ در آنکارا به دنیا آمد و در همان شهر بزرگ شد. پدرش حسین آونی سات بازیکن حرفه‌ای و قدیمی فوتبال و مادر او آیلا سات می‌باشد او یک برادر بنام جم سات دارد.

ازدواج و وضعیت تاهل برن سات

برن سات در فوریه سال ۲۰۱۲ وقتی 28 ساله بود با کنعان دوعولو 38 ساله وارد رابطه شد و در ۲۳ فبریه ۲۰۱۴ با او در شهر استانبول نامزد کرد. این دو نفر در ۲۹ جولای همین سال با هم در یک مراسم خصوصی در لس‌ آنجلس ازدواج کردند.

جالب است بدانید قبل از ازدواج با کنعان دوغلو برن سات زیبا عاشق مردی به نام Efe بود که او در یک حادثه رانندگی به طرز فجیعی در گذشت. که در ان زمان این اتفاق تا چندین ماه تیتر یک روزنامه های ترکیه بود.

ثروت برن سات

در بیوگرافی برن سات گفته میشود ثروت او حدود ۵ میلیون دلار تخمین زده می شود. و همچنین او علاوه برای ویلا شیکی که در استانبول دارد یک خانه مجلل هم در لسانجلس امریکا به مبلغ ۳ میلیون دلار دارد.عمده درامد او علاوه بر بازیگر از راه تبلیغات برای برند های مطرح بدست می آید. او علاقه شدید به ماشین های لوکس گران قیمت دارد یکی از اتومبیل های او استون مارتین است که ۹۵۰۰۰دلار امریکا قیمت دارد.

برایتان جالب خواهد بود

عروسی لاکچری ملکه زیبایی لبنان و همسرش+ تصاویر جذاب عروس قد بلند!

سانای امیرآبادی بازیگر نقش فائقه در سریال مستوران+چهره بیرون سریال

بدبخت شدن مرتضی ضرابی شیطان سریال او یک فرشته بود در واقعیت!

عکس های تغییرات بهاره افشاری بازیگر او یک فرشته بود

ارژنگ امیرفضلی از دوختن شکم تا پراید و بنز!

نصرالله رادش و تصاویری از خانواده جذاب و پسر فوق العاده خوشتیپش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا