;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

بهترین مدل مو برای صورت گرد چیست؟

مدل موی مناسب برای صورت گرد: آیا صورت گرد دارید و نمی دانید کدام مدل مو با ویژگی های صورتتان برای شما بهترین است؟ اگر چنین است، شما در زمان مناسب در مکان مناسب هستید! با این بخش از مد و زیبایی در وب سایت گفتنی همراه باشید.

ما مجموعه‌ای از مدل‌های مو را انتخاب می‌کنیم که بیشتر به نفع خانم‌هایی است که صورت‌های گرد دارند. چند بار تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که کدام مدل مو مناسب شماست؟ و این است که شکل صورت در انتخاب مدل مو نقش اساسی دارد. زیرا اگر در طول سال ها چیزی یاد گرفته باشیم، این است که همه مدل های مو در همه چهره ها به یک اندازه خوب به نظر نمی رسند.

 

پرطرفدار و خواندنی: اسموتی لاغر کننده: این سه اسموتی ساده باعث لاغری و رفع پف دور چشم می شود!

 

به همین دلیل و از آنجایی که خانم های زیادی با صورت های گرد این سوال را از خود می پرسند، در ادامه می خواهیم ببینیم اگر صورت گردی داشته باشیم، کدام مدل موها بیشتر به ما می آید.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

بهترین مدل مو برای صورت گرد چیست؟

اگر به این نتیجه رسیده اید که صورت شما گرد است، پس صحبت از این است که طول و عرض صورت مشابه و بدون ویژگی های جویدنی باشد. چهره ای شاد که شیرینی را منعکس می کند. مرلین مونرو، درو بریمور و مایلی سایرس و سلنا گومز از جمله سلبریتی‌هایی هستند که چهره‌های گرد دارند.

برویم سراغ مدل موهای مناسب برای این فرم صورت:

1-مدل موی پیکسی

همچنین بخوانید: نحوه آرایش ابرو: چگونه با آرایش ظاهری طبیعی و پر به ابرو بدهیم؟

زنی با مدل موی پیکسی ژست می گیرد.مدل موی پیکسی یکی از بهترین گزینه ها برای صورت های گرد است. یک مدل موی همه کاره که همانطور که متخصصان اشاره می کنند، یکی از ساده ترین مدل های موی کوتاه برای نگهداری است و می توان آن را با مدل های مختلف تطبیق داد.

با این مدل مو، کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که زاویه صورت را تیز کنیم. چگونه می خواهیم آن را انجام دهیم؟ به قسمت بالایی حجم اضافه کنید و در اطراف گوش، چند رشته کمی بلندتر بگذارید. به این ترتیب حجم گونه ها را کاهش می دهیم و به صورت طولانی تری می رسیم. چهره های شناخته شده ای مانند کارا دلوین یا کری مولیگان این برش را انتخاب کرده اند.

2-مدل موی باب

مدل موی مناسب برای صورت گرد_ مدل موی باب

زنی با مدل موی باب.جایگزین دیگری که می توانید انتخاب کنید، مدل موی باب است. یک مدل موی همه کاره که کاملاً با صورت گرد ما منطبق می شود، آن را اصلاح می کند و ظاهری تازه به آن می بخشد. این مدل مو که در پشت کوتاه تر و در جلو بلندتر است، برای شما عالی به نظر می رسد.

در حالت ایده‌آل، اگر مدل موی باب را انتخاب می‌کنید، آن را با طولی که درست زیر چانه می‌رسد انجام دهید تا خط فک ساده‌تر شود و جلوه‌ای کشیده‌تر داشته باشید. میراندا کر یا سلنا گومز دو نفر از معروف‌های با صورت گرد هستند که این برش را انتخاب کرده‌اند.

همچنین بخوانید: بهترین رنگ و مدل مو که شما را جوان تر نشان می دهد

مدل موی مناسب برای صورت گرد

3-مدل موی باب بلند

مدل موی باب بلند برای صورت گرد

علاوه بر مدل موی کلاسیک پیکسی و باب، مدل موی باب بلند گزینه ای عالی برای دستیابی به صورت بلندتر است. یال در ارتفاع شانه که اگر انتهای ناحیه داخلی صورت را بیشتر تراشیده کنیم، در ارتفاع چانه و پهلوها حجم پیدا می کنیم.

به این ترتیب ویژگی های صورت را متعادل می کنیم، به هارمونی می رسیم. بریژیت باردو یا میلا کونیس این مدل را پوشیده اند.

4-موی بلند

مدل موی بلند برای صورت گرد

آخرین گزینه ای که در مورد آن صحبت خواهیم کرد، مدل موی صاف و بلند است. گزینه ای مناسب برای انواع مو که بدون شک قرار است با آن به ویژگی های صورت خود بلندی بدهیم.

یک موی حداقل 30 سانتی متری با حجم، یک برش صاف و انتهای کمی فرسوده که با آن می خواهیم جلوه صورت بلندتر را تقویت کنیم. مدلی که افراد مشهوری مانند بلانکا سوارز یا جنیفر لارنس نیز امتحان کرده اند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به موهای بلند علاقه دارید و صورت گرد دارید، این فرصت شماست.

لینک های مرتبط:

9 نکته برای مراقبت از موهای بلوند که باید بدانید

هر آنچه باید در مورد اکستنشن مژه بدانید

5 نکته مهم برای افزایش ماندگاری رنگ مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا