;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی کیسان دیباج خواننده و بازیگر؛ از معنی اسمش تا زندگی شخصی و ازدواج+ عکس

کیسان دیباج متولد ۲۰ آذر ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد که فعالیت خود را از نواختن پیانو شروع کرد سپس وارد خوانندگی شد و حالا در تئاتر و تلویزیون کار بازیگری می کند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی کیسان دیباج را بخوانید و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

خانواده و معنی اسم کیسان دیباج

در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده است و تنها یک خواهر دارد، ریشه اسم او عربی است و «کیسان بوعمره» از القاب مختار ثقفی می باشد.

کلا از کودکی عشق و دغدغه بازیگری و کار موزیک داشتم، در دانشگاه هم تئاتر خواندم و از همانجا کار تئاتر و بازیگری را آغاز کردم. از اول هم قرار بود روزی بازیگر شوم و هدف من از بچگی همین بوده است.

کیسان دیباج 1

کیسان دیباج و موسیقی با پیانو

از نوجوانی پیانوز می زدم، برای خودم ترانه می نوشتم و روی آن ملودی می گذاشتم حالا هم یک آهنگ منتشر شده بنام «یعنی می شه» دارم. بقیه موزیک هایم را منتشر نکردم ولی خیلی جدی این حرفه را نیز دنبال می کنم. برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

کیسان دیباج و ورود به تئاتر

بازیگری حرفه ای را از سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۱ ساله بود با گروه تئاتری «صحنه» شروع کرد. اولین بار با نمایش «تنها راه ممکن» به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن نود و پنج در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه رفت.

کیسان دیباج 2

در جلوی دوربین

کیسان دیباج بعد از سال ها تلاش در تئاتر نهایتا توانست زمستان ۹۸ با سریال از سرنوشت در فصل دوم با نقش سهراب جلوی دوربین برود. می گوید از طریق دوستان تئاتری به دفتری معرفی شدم و رفتم و برای نقش هاشم و سهراب تست دادم که خدارو شکر از بین چند صد نفر قبول شدم.

بازی با دارا حیایی

سریال از سرنوشت داستان زندگی دو کودک بنام هاشم و سهراب از سنین کودکی تا جوانی است که در فصل دوم آن نقش هاشم را دارا حیایی بازی می کند. دارا در کنار کیسان دیباج اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون کسب می کنند؛ در این مجموعه هنرمندان صاحب نام چون حسین پاکدل نیز حضور دارد.

کیسان دیباج و دارا حیایی
کیسان دیباج و دارا حیایی

کیسان دیباج  و دوستی با دارا

از دارا هم مثل من تست گرفتند که روند انتخاب شدن هر دوی ما به یک شکل بود. قبلا از طریق یکسری دوستان مشترک ! دارا را می شناختم ولی بعد از سریال رابطه ما باهم خیلی صمیمانه شد و حالا از دوستان خوبی برای هم هستیم.

ازدواج کیسان دیباج

کیسان دیباج هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

رئالی ام

من هم مثل بیشتر پسرها فوتبالی هستم و دوست داشتم یک روزی فوتبالیست شوم ، اتفاقا فوتبال من هم خوب است و از طرفداران رئال مادریم هستم. کریستیانو رونالدو بازیکن مورد علاقه ام است و این رو بگم که هیچ وقت فوتبال داخلی را دوست نداشته ام.

کیسان دیباج 3

تاخیر در انتشار آهنگ

در دو سال گذشته دائم سر فیلمبرداری سریال «از سرنوشت» بودم و چون نقشم اصلی بود و در همه جای فیلمنامه حضور داشتم در کار پخش آهنگ هایم تعویق پیش آمد.

دوچرخه سوار کوهستان

آقای بازیگر در امر ورزش نیز بسیار جدی فعال است ، او در رشته دوچرخه سواری کوهستان سالهاست بصورت حرفه ای حضور دارد.

اپیدمی کرونا و قرنطینه خیلی سبک زندگی من را عوض نکرد چون قبل از آن هم دائم در خانه یا داشتم فیلم می دیدم یا نمایشامه تمرین می کردم و یا پیانو می زدم و ملودی و ترانه می ساختم.

خصوصیات اخلاقی کیسان دیباج

تمام تلاشم را در زندگی می کنم که آدم درستی باشم ، خیلی سعی می کنم آن چیزی باشم که نشان می دهم.

سعی می کنم دروغ نگویم، پشت سر کسی صحبت نکنم و قضاوت بی جایی نداشته باشم ، چون دوست ندارم این موارد درباره خودم اتفاق بیفتد

در موزیک کار همه را دنبال می کنم و همه فیلم و موسیقی کشورهای مختلف را می بینم و می شنوم تا ببینم چه اتفاقی می افتد و یاد بگیرم.

در ایران اما کارهای میلاد درخشانی را دوست دارم ، در بازیگری هم الگویی ندارم و بیشتر سعی می کنم از همه یک چیزی یاد بگیرم.

در میان کارگردان ها اما دوست دارم روزی با سعید روستایی، بهرام توکلی و اصغر فرهادی کار کنم.

خیلی برایم فرقی نمی کند چه نقش هایی را بازی کنم یعنی ابایی ندارم که نقش مفنی یا مثبت باشد یا دیده بشود یا نشود.

خیلی اهمیت ندارد نوع ژانر نقش ولی مهم اینست که آن نقش را دوست داشته باشم و بتوانم در فضای فیلمنامه آن نقش را زندگی کنم.

نمی توانم بگویم صرفا شهرت را بخاطر شهرت دوست دارم اما دوست دارم در حرفه خود کاری انجام داده باشم که مردم آنرا خیلی دوست داشته باشند.

نمی شود بگویم که دقیقا ده سال آینده کجا ایستاده ام ، اما تلاشم را می کنم که به همه آن هدف هایی که برای خودم در هنر و زندگی مشخص کرده ام برسم.

من همیشه در خانه با خودم تمرین جایزه گرفتن می کنم، رویاهایم را با خودم تمرین می کنم و در رویاهایم کلی سیمرغ هم برنده شدم.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا