;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر امیر تتلو در گذر زمان: از معصومیت کودکی تا رنگارنگی!

امیر تتلو در گذر زمان: شاید تتلو را بتوان به عنوان یک خواننده رپ هنجار شکن که البته بعد از گذشت چند سال و بنا به دلایل نا معلوم هفته گذشته به ایران توسط پلیس ترکیه تحویل داده شد، و به دلیل رفتارهای خلاف قانون و عرف جامعه دستگیر گردید.

امروز در گفتنی با کلیپی جالب از تصاویر امیر تتلو در گذر زمان همراهتان هستیم، کلیپی که نشان می دهد تتلو همیشه این شکلی و رنگارنگ نبوده است و چهره کودکی اش مثل همه کودکان زیبا و معصوم بوده است.

این هم جالبه: پسر پانته آ بهرام فرزانه سریال دلدادگان + عکس

کلیپ امیر تتلو در گذر زمان

 

بیوگرافی امیر تتلو یا (امیر حسین مقصودلو)

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو متولد 1987 میلادی خواننده ، رپر و ترانه سرای ایرانی است. او بخشی از نسل اول صحنه زیرزمینی هیپ هاپ ایران و همچنین یکی از اولین خوانندگان R&B فارسی است. اولین آلبوم او، زیر همکف، در سال 2011 منتشر شد .

امیرحسین مقصودلو در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در محله مجیدیه تهران با اصالتی آذری و در یک خانوادهٔ ۵ نفره زاده شد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند و امیر با توجه به وضع مالی خانواده‌اش، از نوجوانی کارگری کرده‌ است. او دو خواهر بزرگ‌ تر از خود نیز دارد . امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و گاهی نیز در یک سوپرمارکت شاگرد بود . تحصیلات تتلو، دیپلم ریاضی است .

امیر تتلو در میانه‌های دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت . او در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و با وبلاگی که دوست او ایجاد کرده‌ بود به انتشار اثرهایش پرداخت . در سال ۱۳۹۰، تتلو نخستین آلبومش را با نام زیر همکف منتشر کرد که حاوی ۹ ترانه بود. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۱۳۹۲ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود .

 

این مطالب هم جالبه:

سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر چند تاش رو می دونستی؟+ عکس

ویدیوی پر بازدید سحر قریشی و رابطه وحشتناک با تتلو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا