;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر دیدار خصوصی امپراطور و دونگی در واقعیت!+ عکس

تصاویر دیدار خصوصی امپراطور و دونگی: تصاویر جذابی از جی جین هی بازیگر نقش امپراطور و هان هیو جو بازیگر دونگی منتشر شده است. جوانی، جذابیت و استایل حرفه ای این دو توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از امپراطور و دونگی با لباس مدرن را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تصاویر جدید لیلی دختر تاجیک در چشم باد بعد از 15 سال

جالب است بدانید که جی جین هی بازیگر نقش امپراطور، بازیگر و مدل کره ای است که به زبان‌های کره ای و انگلیسی تسلط دارد. نام مستعار او رعد و برق است و دارای کمربند مشکی ورزش رزمی هاپکیدو است. وی دارای مدرک لیسانس طراحی داخلی سبک فلزات از کالج میانوجوگی است.

هان‌ هیو جو بازیگر دونگی هم در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد. به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت.

تصاویر دیدار خصوصی امپراطور و دونگی بیرون سریال

تصاویر دیدار خصوصی امپراطور و دونگی

این هم جالبه: بازیگر نقش ثریا در انتهای شب؛ زن زندگی خراب کن+ عکس های بیرون سریالش!

تصاویر دیدار خصوصی امپراطور و دونگی 3 تصاویر دیدار خصوصی امپراطور و دونگی 2 تصاویر دیدار خصوصی امپراطور و دونگی 1

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =

دکمه بازگشت به بالا