;
فرهنگ و هنرهنرمندان

وحید شیخ زاده بازیگر خردسال قدیم 41 ساله کنار همسر و پسر خفنش+ بیوگرافی

وحید شیخ زاده متولد بهمن ۱۳۶۱ در تهران بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کامپیوتر و عکاسی می باشد، از بازیگری در تلویزیون شروع کرد سپس مجری شد و همزمان با گرفتن گوهینامه ازدواج کرد و حالا یک پسر نیز دارد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی وحید شیخ زاده و تصاویری ز او و همسر و فرزندش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: آزاده ریاضی بازیگر سریال اصفهانی آقای گرفتار در 35 سالگی جذاب تر+ عکس و بیوگرافی

خانواده

وحید سومین فرزند از شش فرزند خانواده می باشد. یک خواهر و برادر بزرگتر و سه برادر کوچکتر از خود دارد، سعید شیخ زاده مشهورترین آنها بازیگر و دوبلور است، فرید و نوید هم به اندازه انگشتان یک دست تجربه بازیگری کردند.

وحید شیخ زاده و برادرش
وحید شیخ زاده و برادرش

شروع بازیگری وحید شیخ زاده

بصورت جدی فعالیت بازیگری را کنار برادر بزرگترش سعید در سال ۱۳۷۰ وقتی تنها ۹ سال داشت با سریال آبادانی ها به کارگردانی کیانوش عیاری شروع کرد.

سپس سال ۷۳ در فیلم بیقرار، سال ۷۴ فیلم شاخ و در ادامه فیلم های جاده و حامی بازی کرد تا اینکه بعد از مدتی دوری از سینما دوباره از سال ۱۳۸۱ به بازیگری بازگشت.

این هم جالبه: تغییر چهره 6 بازیگر معروف ایرانی در سالی که گذشت + عکس قبل و بعد

ازدواج در ۱۸ سالگی

وحید شیخ زاده در سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۸ ساله بود عاشق شد. این عشق در نهایت منجر به ازدواج با دختر مورد علاقه اش خانم شیما صاحب جمعی شد، حاصل این زندگی هم تنها یک پسر بنام سایمان متواد سال ۹۳ می باشد. شیما صاحب جمعی متولد سال ۱۳۶۱ است، رشته تحصیلی اش گرافیک است و در حال حاضر در یک سالن زیبایی مشغول به کار میکاپ است.

وحید شیخ زاده و همسرش
وحید شیخ زاده و همسرش
وحید شیخ زاده و فرزندش
وحید شیخ زاده و فرزندش

وحید شیخ زاده و پسرش

این هم جالبه: رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + عکس

فعالیت در موسیقی

آقای شیخ زاده دستی در موسیقی نیز دارد. گیتار می زند، کمی پیانو بلد است و با ساز ملودیکا هم توانایی اجرا دارد، او حتی با یكی از دوستان آهنگسازش آلبومی را آماده كرد كه به دلایلی منتشر نشد.

پرسپولیسی

این بازیگر که تجربه های متفاوی از جمله اجرای برنامه مستند حمایت دریا را نیز دارد از معدود بازیگرانی است که علاقه خود به پرسپولیس را پنهان نمی کند.

وحید شیخ زاده1

این هم جالبه: عکسهای جدید مجری سرشناس بعد از خداحافظی با تلویزیون | چقدر عوض شده!

کارهای مشترک با برادر

کلا من و برادرم سعید، سه کار مشترک داریم، سریال شیخ مفید در سال ۷۳، سریال بازی پنهان سال ۷۹ و آبادانی ها هم اولین فیلمی بود که بازی کردم.

وحید شیخ زاده 7

باجناق رضا شاهرودی

به شدت علاقه به ورزش دارم، چون باجناق رضا شاهرودی فوتبالیست اسبق پرسپولیس و تیم ملی هستم و اگر فرصت باشد هر روز با او برای ورزش می روم. در کنار این ورزش علاقه شدیدی به بیلیارد و اسنوکر دارم.

 

این مطالب هم جالبن:

خوشگل شدن سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت+ زندگی در سوئد

عکس خانوادگی مهدی باقربیگی نوجوان قصه های مجید کنار زن و فرزندانش

تغییرات باورنکردنی بازیگران خردسال بچه های آسمان بعد 27 سال + عکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا