;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عاطفه میرسیدی مجری سرشناس بعد از خداحافظی با تلویزیون + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی عاطفه میرسیدی متولد بهمن ۱۳۴۶ در تهران و فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که تا سال ها بعنوان مجری و خبرنگار در صدا و سیما حضور داشت. تخصص اصلی او پزشکی بوده و در بیشتر برنامه‌های تلویزیونی نیز به عنوان کارشناس پزشکی حضور داشته است.

این هم جالبه: بائو بازیگر پایتخت 4 بعد از 9 سال به همراه همسر و دختر جوانش+ عکس

عاطفه میرسیدی 7

بیوگرافی عاطفه میرسیدی

عاطفه میرسیدی سال ۱۳۷۷ وقتی ۳۱ ساله بود بعد از پایان تخصیلات پزشکی با قبولی در آزمون کتبی جزو ۱۰ نفر منتخب وارد واحد مرکزی خبر در حوزه سلامت شد. در نهایت او سال ۱۴۰۰ تقریبا با ۲۳ سال سابقه کار بازنشسته شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی عاطفه میرسیدی و تصاویری از تغییرات این مجری را در انتهای صفحه مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

عاطفه میرسیدی 6

این هم جالبه: شوهران واقعی کاترینا کایف و شوهر آخری که حسابی کم سن و ساله+ عکس و بیوگرافی

از صدا و سیما تا مطب شخصی

خانم مجری حالا مطب شخصی خود را تاسیس کرده و بعنوان «پزشک عمومی» کار می کند. مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی اعلام کرد بعد از بازنشستگی کلینیک زیبایی تاسیس کرده و مشغول کار جدیدی شده است.

عاطفه میرسیدی1

این هم جالبه: بازیگر نقش افشین در نون خ با چهره ای متفاوت و باکلاس بیرون سریال+ عکس

بیوگرافی عاطفه میرسیدی

عاطفه میرسیدی متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است و از کودکی دوست داشت یا معلم شود و یک شغل دولتی داشته باشد و یا پزشک شود که در بزرگسالی توانست به یک رویای خود جامه عمل بپوشاند و پزشک شود و هیچگاه نتوانست به شغل دوم مورد علاقه اش یعنی معلمی دست یابد.

او معلمی را عشق زندگیش می داند و به گفته خودش اگر پزشک نمیشد حتما معلم می شد. در دوران مدرسه در گروه های تئاتر فعالیت میکرد و کودکی پرشور و برون گرا بود که سریع با همه ارتباط برقرار می کرد و همین موضوع سبب شد به یک خبرنگار پرشور که مدام در تب و تاب گزارشهای جالب برای مردم است بدل شود.

دوست داشت در کنار رشته پزشکی، شغلی که با تصویر و کارهای نمایشی نیز همراه باشد را نیز داشته باشد بنابراین خبرنگاری را برگزید. وی یکی از مجریان و گزارشگران پرسابقه صدا و سیما بوده که سال ها در تلویزیون فعالیت داشته است.

این هم جالبه: نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن کنار همسرش + عکس و بیوگرافی

ازدواج و پسرش

عاطفه میرسیدی سال ۱۳۷۳ در ۲۷ سالگی ازدواج کرد و یک پسر دارد. او در سن بیست و هفت سالگی تصمیم گرفت که زندگی مشترک تشکیل دهد، بنابراین قبل از اینکه وارد صدا و سیما شود ازدواج نمود و از این ازدواج دارای یک فرزند پسر شد.

او در یکی از برنامه های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان با فرزند پسرش به عنوان میهمان در برنامه حاضر شد. پدر خانم میر سیدی یک معلم مهربان و خوش اخلاق بود که متاسفانه چند سالی می شود به رحمت الهی پیوسته است. در مورد شغل و تحصیلات همسر عاطفه میرسیدی هیچ اطلاعی وجود ندارد و او تمایل دارد حریم زندگی شخصی خود را حفظ نماید و کمتر اسیر حاشیه های زرد و رنگارنگ کند.

از کودکی تا کنون

پدر ایشان معلم بوده و به همین دلیل زمانی که کودک بود کارهای فرهنگی را بسیار دوست داشته است. او می گوید که پدرم به من یاد داده که هرچه بلد هستم را به دیگران یاد بدهم تا آنها هم از چیزهایی که من بلد هستم استفاده کنند و من همیشه برای این کار تلاش کردم تا اطلاعات مفیدی که در اختیار دارم را در اختیار مردم قرار بدهم.

این هم جالبه: مهسا حجازی زن بابای پیمان معادی در سریال افعی تهران کنار شوهر اصلیش + عکس و بیوگرافی

تصاویر جدید عاطفه میرسیدی

عاطفه میرسیدی3 بیوگرافی عاطفه میرسیدی1

 

نوشته های مشابه

26 دیدگاه

  1. خداحفظشون کنه،من فکر میکردم لااقل باید پنجاه و پنج سالشون باشه،بنده خدا چه فشاری بهشون وارد شده

  2. هرکسی می‌خوایین باشین. بریدیه کم از خانم المیرا شریفی مقدم یاد بگیرید.یکی از باظرفیت ترین .مقدس ترین.مهربان ترین وباعفت ترین مجری های صداوسیماهست.سریع خودتون رو گم نکنیدتابه یه جای خیلی اندک رسیدید

  3. ایشون از بسیج دانشجویی شروع کرد و رسید به کارشناس چندین شبکه تلویزیونی و اون نسخه های جنجالی که برای مردم میپیچید یادمون هست حالا که به خواستش رسید خود واقعیش نشون داد یا به عبارت دیگه دست ی ریا کار دیگه رو شد

  4. واقعا نمیدونم چرا لااقل به عقاید وحرفهای خودشون پایبند نیستند ،فکرمی کردم ایشان بارمذهبی خوبی دارم ولی متاسفانه انگار زیاد مقید به حجاب نیستند ،خداعاقبتمون را ختم به خیر کنه

  5. لعنت بهت
    وقتی میومد بخش خبری بقدری چرک و بد لباس و بد تیپ بود آبروی هرچی خانم دکتر و مجری رو میبرد،حالا آدم شده

  6. امثال این خانم مصداق بارز دورویی و نفاق هستند که هر روز به رنگیو شکلی در می‌آیند اگر حجابش در تلویزیون درست بود چرا الان این شکلی شده و اگر این حجاب واقعیش هست چرا به اون شکل جلوی دوربینت صدا و سیما می‌آمد.فلذا امثال ایشان عین آفتاب پرست دائماً رنگ عوض می‌کنند و باید بدانند که منافقین از کفار بدترند و امثال ایشون بد عاقبتی در انتظارشون هست

  7. سلام خانم میرسیدی بزرگوار حیف شد اینجورظاهرشدی، ما یه عمر شمارا پوشیده و با وقار دیده بودیم. اینما کنتم فثم وجه الله عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید.

  8. منظورتون بعد اخراج از تلویزیون هست دیگه….متاسفانه بعضی افرادگندم نمای جوفروشن ….منافق منافق منافق بعد ازمدتی ازمشغول شدن در صدا وسیما رنگ عوص میکنن…

  9. اگه دقت کنی خانما باحجاب خیلی نازندبی حجاب که میشن ازشون می‌ترسی خداییش اکثرخانمادرحجاب بی نظیرند

  10. سلام
    سئوال این است که چرا کارکنان زن صدا و سیما بعد از منفک شدن از خدمت در حوزه حجاب بشدت تغییر می کنند،؟

  11. یک عمر دروغ گفتن و تظاهر داشته حالا برگشته به به اصلش
    متملقین پول و شهرت به رنگارنگی تمام رنگها

  12. در مسائل شخصی دیگران فضولی نکنید
    دلش خواسته

    من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش
    هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت

    دائم دیگران رو قضاوت میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا