;
سرگرمی

بازی فکری لیوان آبمیوه: قدرت مغز خود را آزمایش کنید و ببینید کدام لیوان اول در 20 ثانیه پر می شود

بازی فکری لیوان آبمیوه: آیا برای این چالش فکری آماده اید؟ قدرت مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید بفهمید که کدام لیوان اول در 20 ثانیه پر می شود یا خیر! چابکی ذهنی خود را نشان دهید و ببینید آیا می توانید تایمر را شکست دهید یا خیر!پس برو جلو، امتحانش کن!

بازی فکری لیوان آبمیوه

این بازی فکری نوعی پازل منطقی است که شامل دستکاری مخازن آب برای دستیابی به یک نتیجه دلخواه است. این پازل ها شامل استفاده از عملیات ریاضی پایه و تفکر منطقی برای تعیین بهترین راه حل است.

پازل های مخزن آب(مثل بازی فکری لیوان آب) یک این نوع بازی فکری بسیار محبوب است و به کسانی که راه حل این معما لیوان شیشه ایی را پیدا کردند تبریک می گوییم.راه عالی برای تمرین مهارت های حل مسئله و تفکر منطقی است .

همچنین ببینید: تفاوت تصویری کودک دانش آموز،آیا می تونی در مدت 10 ثانیه تفاوت تصویری را پیدا کنی؟

بازی های فکری همیشه در بین افراد در هر سنی محبوب بوده است، زیرا می تواند به تمرین مغز و افزایش ظرفیت تمرکز و استدلال منطقی کمک کند. این بازی فکری خاص تفاوتی نداشت: این یک چالش سرگرم کننده بود که توانست بسیاری از مردم را ساعت ها مشغول کند.

توجه: به مسیر لوله ها توجه کنید بعضی از این مسیر لوله ها به لیوان مسدود است.

شاید جالب باشد: آیا معادله هوش ریاضی 0=1+7 را در 10 ثانیه با حرکت دادن یک چوب کبریت میتوانید حل کنید؟

بازی فکری لیوان آبمیوه

خواندنی و جالب:رفتن گرگ و روباه در خدمت شیر به شکار؛حکایتی از مثنوی معنوی

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست شخصیت وضعیت خواب درباره شما چه می گوید؟ شما چه شکلی می خوابید؟

.

.

.

پیشنهاد می شود: تفاوت تصویری مرد و زن کشاورز؛ میتونی در 10 ثانیه چهار تفاوت موجود در تصویر را پیدا کنی؟

برای کسانی که موفق به حل آن نشدند، نگران نباشند زیرا تعداد زیادی پازل و چالش های دیگر در وب سایت ما وجود دارد که می توانید سعی کنید مغز خود را آموزش دهید.

.

.

.

.

اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

 

پیشنهاد می شود: آزمون تفاوت تصویری خانم معلم،چشمان تیزبین می تونه اشکالات تصویر رو پیدا کنه!

پاسخ بازی فکری لیوان آبمیوه

 

بازی فکری لیوان آبمیوه-پاسخ

  • جواب درست ایوان شماره 6 است.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت هدیه: کدام جعبه کادو را انتخاب می کنید؟

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

همچنین پیشنهاد می شود: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

همچنین ببینید: تست بینایی کیک متفاوت؛اگه تونستی در کمتر از 7 ثانیه کیکی که با بقیه فرق میکنه رو پیدا کن

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

آزمون تفاوت تصویری اردک؛فقط چشمان عقابی می تونه تو 20ثانیه اختلاف تصویری را پیدا کند.

آزمون شناخت راننده ماشین بنز؛اگه گفتی کدوم فرد راننده ماشین مرسدس بنزه؟

تست بینایی صورتک متفاوت؛فقط یک تیزبین واقعی میتونه در 10 ثانیه صورتک متفاوت را پیدا کنه!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سلام جواب لیوان ابمیوه اشتباه است چون لیوان ۶ خروجی هوا ندارد و هیچگاه پر نمی شود،جواب صحبح ۵ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دو =

دکمه بازگشت به بالا