;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تیپ های جنجالی بازیگران سریال بانوی عمارت بعد از 7 سال+ تصاویر

بازیگران سریال بانوی عمارت: مجموعه «بانوی عمارت» از مهمترین تجربه‌های کارگردانی عزیزاله حمیدنژاد در عرصه سریال‌سازی به حساب می‌آید که سال ۹۷ از شبکه سه پخش و با استقبال مخاطبان مواجه شد در ادامه تصاویری ببینید از بازیگران چهره شده در سریال بانوی عمارت بعد از ۷ سال!
بانوی عمارت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد؛ محصول سال ۹۷–۱۳۹۶ صدا و سیما است اگر این سریال را دیده باشید قطعا برایتان جالب خواهد بود تصاویری از تغییرات بازیگران سریال بانوی عمرات بعد از ۷ سال را ببینید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

جالبه: چهره جدید دختر رامبد جوان+ عکس

بازیگران سریال بانوی عمارت

بازیگران سریال بانوی عمارت بعد از 7 سال

سریال بانوی عمارت از آذر تا دی ماه ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شده‌است. بانوی عمارت همراه با سریال‌های پایتخت ۵، آنام (مجموعه تلویزیونی)، پدر (مجموعه تلویزیونی ۱۳۹۷) و دلدادگان پنج سریال پربیننده سال ۹۷ ایران معرفی شدند.

داستان سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه است که مقطعی از زمان قاجار را روایت می کند و در لایه های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.

 

برایتان جالب خواهد بود

سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان عرب کدوم کشوره؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. توی بخش افسر الملوک قسمتی از موهاش دیده میشه یا شایدم سایه هست نمیدونم
    توی عکس مینا وحید هم کمی بالای مچش دیده میشه
    اصلاح کنیدلطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا