;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جذاب ترین مرد سال 2023 انتخاب شد و همه رو شوکه کرد!

جذاب ترین مرد سال 2023: با رسیدن به پایان سال میلادی، مجله پیپل (People) طبق رسم هرساله جذاب ترین مرد سال را انتخاب کرده است، این انتخاب کمی افراد را شوکه کرده است ولی با این حال بسیاری نیز این انتخاب را تحسین کرده اند و پاتریک دمپسی بازیگر 57 ساله هالیوودی را شایسته این عنوان دانسته اند.

پاتریک دمپسی (Patrick Dempsey) ستاره فیلم آناتومی گری در واکنش به این انتخاب گفت: «من کاملا این ویژگی خودم را فراموش کرده بودم و اصلا فکر نمی‌کردم که هنوز اینجوری (جذاب) باشم.»

این بازیگر هالیوود در فیلم آینده مایکل مان به نام فراری نقش راننده فقید ایتالیایی در مسابقات فرمول یک، پیرو تاروفی، را بازی کرده است. این فیلم امسال در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و در ماه دسامبر اکران عمومی می‌شود.

پاتریک دمپسی جذاب ترین مرد سال 2023

پاتریک دمپسی در دنیای واقعی نیز عاشق رانندگی است و تا کنون در چندین مسابقه حرفه‌ای نیز رانندگی کرده است. او علاوه بر مسابقه و رانندگی حرفه‌ای، مرکز دمپسی را تاسیس کرده است که وظیفه مراقبت و حمایت از بیماران سرطانی را برعهده دارد.

جذاب ترین مرد سال 2023 1

به گزارش گفتنی سال گذشته این عنوان به کریس اوانز بازیگر فیلم کاپیتان آمریکا رسید، پیش از این مردان شناخته شده‌ای همچون مایکل جردن، ستاره سابق بسکتبال، برد پیت و هریسون فورد، بازیگران هالیوود این عنوان را کسب کرده بودند. مل گیبسون، بازیگر و کارگردان آمریکایی، نخستین انتخاب این نشریه در سال ۱۹۸۵ بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا