;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خبر نامزدی جونگکوک و رزی در اینترنت در حال پخش شدن است!

خبر نامزدی جونگکوک و رزی: ویدیوهایی جنجالی با میلیون‌ها بازدید مبنی بر رابطه احساسی میان جونگکوک و رزی در اینترنت در حال چرخش هستند! اخیراً ویدیوهایی با شواهدی مبنی بر رابطه احساسی و قرار ملاقات جونگکوک از گروه بی تی اس و رزی از گروه بلک پینک در فضای مجازی منتشر شده است. آیا این شوهد واقعیت دارند؟

اخیراً، ویدیویی با نزدیک به 400000 لایک و بیش از 4 میلیون بازدید در فضای مجازی پخش شده است. این ویدیوها شواهدی مبنی بر اینکه این دو آیدل مشهور با هم قرار ملاقات دارند، را منتشر کرده‌اند.

اولین مدرک عکسی است که گویا رزی و جونگکوک را با هم در خیابان با یکی از کارکنان نشان می‌داد. جایی که به نظر می‌رسد عضو گروه بی تی اس به سمت رزی خم شده است.

با این حال، کاربران اینترنت به سرعت در مورد این عکس مشکوک شدند. خطی سفید در اطراف جونگکوک وجود دارد که به عنوان نشانه‌ای در فوتوشاپ شدن عکس‌ها شناخته می‌شود.

برخی از کاربران اینترنتی متوجه شدند که قبلاً سویشرت جونگکوک را دیده بودند. آقای آیدل در سال 2019 زمانی که همراه با جیمین در لندن بودند با این لباس دیده شده بود.

حتمن ببینید: کوچولوهای سرزمین مادری بزرگ شده اند+ عکس های 18+ شدنشون!

این هم جالبه: ملکه اینهیون بازیگر سریال دونگی بیرون سریال | عکس های شوهر و دختر نازش

عکس‌های جعلی و شایعات نادرست درباره دو آیدل مشهور!

خبر نامزدی جونگکوک و رزی: طرفداران به سرعت عکس اصلی جونگکوک را پیدا کردند که برای فتوشاپ کردن این عکس ادعایی استفاده شده بود. در عکس اصلی، غیرممکن است که متوجه نشوید که جونگکوک دقیقا همان لباس‌ها را پوشیده است و ژست یکسانی در هر دو عکس دارد.

تصویر اصلی استفاده شده به عنوان پس زمینه در واقع عکسی است که از خواننده گروه بلک پینک به همراه تالیا رایدر در خیابان‌های نیویورک در سال 2021 گرفته شده است.

این هم جالبه: تصاویر سریال جدید گونگ بوک که همه میگن بهتر از جومونگه!

یکی دیگر از این شایعات به شباهت‌های بین عکس‌های این دو آیدل داخل خودرو اشاره می‌کند.

طرفداران به سرعت به این نکته اشاره کردند که داشتن یک نوع ماشین برای آیدل‌ها در هنگام رفت و آمد به برنامه‌های مختلف، به خصوص اگر شامل ملاقات با طرفداران باشد، امری طبیعی است.

یکی دیگر از طرفداران شواهد مشابهی را به اشتراک گذاشت و همراه با عکس‌هایی از سفرهای اخیر که ادعا می‌کرد هر دو آیدل در یک مکان مانده‌اند. آن‌ها همچنین اشاره کردند که هر دو خواننده در کنسرت هری استایلز در کره جنوبی دیده شدند.

با این حال، مشخص بود که وقتی خواننده انگلیسی به کره آمد، بسیاری از آیدل‌های کی‌پاپ و افراد مشهور در این کنسرت شرکت کردند. بنابراین آن‌ها در میان جمعیت عظیمی از ستاره‌های زن و مرد دیگر بودند.

با پیشرفته‌تر شدن فناوری، عجیب نیست که عکس‌های ویرایش شده از آیدل‌ها در کنار یکدیگر واقع بینانه تر به نظر می‌رسند. با این حال، به نظر می‌رسد که این ادعاها و شایعات هیچ چیزی درباره این این دو آیدل مشهور را ثابت نمی‌کنند!

این مطالب هم جالب هستند:

پیشنهادی: حقایق زندگی مهران مدیری؛ 20امین مرد قدرتمند جهان!

داستان زندگی آیو بازیگر و خواننده مشهور کره که از دل فقر بیرون آمده

کیت میدلتون هرگز کت خود را درنمی آورد! آیا می دانید چرا؟

حقایق دنیای مدلینگ: مدلهای سایز بزرگ شرایط دشوارتری دارند!

حقایق زندگی کیانو ریوز که باعث شد مدرسه را رها کند!

آیا دست خط امام رضا را دیده اید؟!نوشته عحیب در ساوه+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا