;
فرهنگ و هنرهنرمندان

صلاح‌الدین پاشالی عشق غمزه در سریال عمر و عکس همسر واقعی اش، آیا بهم میان؟

صلاح‌الدین پاشالی این روزها در نقش عمر غوغا کرده است. بازی او در سریال عمر توجه زیادی را بر انگیخته، بسیاری عاشق بازی این هنرمند شده اند. آیا شما هم از طرفداران این بازیگر هستید؟ به نظر شما سرنوشت عمر و غمزه به کجا خواهد رسید؟

تصویر صلاح‌الدین پاشالی(عمر) در کنار همسر و فرزندش

صلاح‌الدین پاشالی متاهل است. او در سال ۲۰۲۲ با یک اینفلوئنسر ترک بنام لارا تومر ( Lara Tümer) ازدواج کرد. این زوج در دی ماه ۱۴۰۱ صاحب یک دختر بنام لیلا پرا (Leyla Pera) شدند.

همچنین ببینید: قوانین خاص در خانواده کارداشیان ها که تعجب می کنید!

صلاح‌الدین پاشالی2

او تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در بدروم به پایان رساند. صلاح الدین پاشالی (به ترکی  Selahattin pasali) متولد ۱٣ بهمن ۱٣۶٨ در شهر مولای بدروم است. بازی اخیر صلاح الدین با نقش  عمر در سریال معروف عمر موجب شد تا به بیوگرافی این بازیگر جوان بپردازیم.

همچنین ببینید: کیوانچ تاتلیتوغ 6 سال از همسرش کوچکتر است و چیزهایی که نمی دانید!

قد و وزن صلاح الدین پاشالی 

قد صلاح الدین ۱.٨۵ سانتی متر و وزن او ٧۶ کیلوگرم است.

تحصیلات صلاح‌الدین پاشالی

صلاح الدین فارغ التحصیل رشته مدیریت هنری از دانشگاه بوداپست مجارستان است. او در سال ٢۰۱۵ وارد آتلیه بازیگری Craft استانبول شد و دو سال آموزش بازیگری دید. صلاح الدین به زبان انگلیسی مسلط است و به ورزش هایی همچون بسکتبال، تنیس روی میز، شنا، و پیلاتس مشغول بوده است.

حتمن ببینید: یانگوم تکون نخورده!

صلاح‌الدین پاشالی4

ورزش و صلاح‌الدین پاشالی

او بسکتبال را بصورت حرفه ای دنبال میکرده و در ۱۴ سالگی به باشگاه ورزشی داروش شافاکا (Darüşşafaka) ترانسفر شده است. صلاح الدین ۴ سال بسکتبال بازی کرده و سپس این ورزش را کنار گذاشته است. او بورسیه ۵۰ درصدی تحصیل در رشته مدیریت دانشگاه باعچه شهیر را بدست آورده بود اما به تحصیل در این رشته نپرداخته بود.

او قصد تحصیل در خارج از کشور را نداشته اما به توصیه برادر بزرگترش که ۵ سال از او بزرگتر است و در حال حاضر در اتیوپی زندگی می کند تصمیم گرفته به تحصیل در خارج از کشور بپردازد. طبق گفته صلاح الدین، او نمیخواسته تا مثل بسیاری از اطرافیانش در آمریکا، پاریس و … تحصیل کند و دوست داشته تحصیل در یک کشور متفاوت را تجربه کند. او از اینکه به تنهایی در کشوری دیگر زندگی کرده است راضی است و در حین تحصیل در بوداپست در یک گالری هنری کار کرده است.

طبق گفته صلاح الدین، وقتی او به بازی اولین سریالش مشغول بوده، بدلیل بازی خوبش کسی باور نمیکرده است که اولین کارش باشد. فیلم مورد علاقه او رستگاری در شاوشنگ و شهر مورد علاقه اش بارسلونا، استانبول و سان فرانسیسکو است.

آغاز کار حرفه ای صلاح‌الدین پاشالی

صلاح‌الدین پاشالی3: سریال ترکی عمر

صلاح‌الدین پاشالی برای اولین بار در سال ٢۰۱٧ با سریال ضربان قلب و نقش دکتر آلپ به دنیای بازیگری قدم گذاشت. نقش های اصلی این سریال را گوکان آلکان و اویکو کارایل بر عهده داشتند. او در سال ٢۰۱٨ به ایفای نقش آردا اوزکان در سریال یک امید کافیست پرداخت. از بازیگران این سریال می توان به تولگاهان ساییشمان، هازال سوباشی، اسرا بیلگیج و سرهات توتوملوئر اشاره کرد. بازی اخیر صلاح الدین پاشالی مربوط به سریال لکه است. او در این سریال با نقش آردا ینیلمز که یک نقش منفی است در کنار افرادی همچون ملیس سزن، بوراک سوینچ، تولگا گولچ، یامور اوزباسماجی مرمر و لاله باشار به هنرنمایی پرداخته است.

صلاح‌الدین پاشالی در سال 2022 به شخصیت هالیت در سریال «نیمه شب در پرا پالاس» که روی سکوی خرس اکران شد جان بخشید. او در سال 2022 در فیلم «قدرت» نقش رحمی را بازی کرد که در آن نقش اول را با «ایچه چشمی اوغلو» به اشتراک گذاشت و در فیلم برنده جایزه «روزهای خشک» به کارگردانی امین آلپر و ساخته در نقش دادستان امره بازی کرد.

اولین نمایش جهانی آن در بخش «نگاه معین» هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن. بازی او جایزه پرتقال طلایی بهترین بازیگر مرد را در پنجاه و نهمین جشنواره فیلم آنتالیا به ارمغان آورد. او برنده پرتقال طلایی بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم آنتالیا شد. او نقش شخصیت Ömer Ademoğlu را در سریال تلویزیونی Ömer که یکی از تولیدات سال 2023 استار تی وی است، بازی می کند. او برنده پرتقال طلایی بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم آنتالیا شد. او نقش شخصیت Ömer Ademoğlu را در سریال تلویزیونی Ömer که یکی از تولیدات سال 2023 استار تی وی است، بازی می کند.

شاید برایتان جالب باشد:

 کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

مایلی سایرس و آهنگ جنجالی در مورد خیانت!

 مرت رمضان دمیر، پسر چشم چران ترکیه که خانواده اش شلوغ پلوغه!

کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا در سریال ترکی خانواده (Aile)، سریالی درباره روابط سمی!

تام کروز بازیگری فوق العاده اما پدری سنگدل که باور نمی کنید!

بیانسه خواننده معروف 22 کیلو وزن کم کرد! وقتی بیانسه هم از خودش ناراضی میشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا