;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس جنجالی شکیرا و پسرانش: دو تا پیکه نوجوون ور دلشن!

شکیرا و پسرانش: به تازگی تصاویری از ساشا و میلان پسران مشترک شکیرا و پیکه در رسانه های مجازی پخش شده که بازخورد بسیاری را در فضای مجازی داشته است.

امروز تصویری جدید از پسران شکیرا به همراه خودش در رسانه ها پخش شده که در فرش قرمز یک جشنواره بزرگ می باشد. گویا پس از مدت ها تصویری دیدنی از ساشا و میلان پسران شکیرا خواننده کلمبیایی در فضای مجازی پخش شده که بسیار جذاب و دیدنی است.

حتما بخوانید: ایلان ماسک: من اغلب احمقم اما به‌ ویژه در عشق احمقم!

این هم جالبه: عکس خصوصی سعید معروف و جومونگ

عکس جنجالی شکیرا و پسرانش

شکیرا و پسرانش1

شکیرا و پسرانش: تصاویری از ساشا و میلان، پسران مشترک شکیرا و پیکه، همیشه مورد توجه و علاقه طرفداران این زوج محبوب قرار دارند. این دو پسرچه زیبا و با استعداد، هر بار که در تصاویر به تفصیل دیده می‌شوند، جذابیت خاصی را به خود اختصاص می‌دهند.

تصاویر آن‌ها نشان می‌دهد که ساشا و میلان با هم در لحظات شاد و خوشحالی به سر می‌برند. آنها با لبخندی روشن و چشمان پر از شادی، نشان می‌دهند که همسرانشان، شکیرا و پیکه، از آنچه در زندگی‌شان به دست آورده‌اند، بسیار خوشحال و ممتنند.

سرنوشت تلخ و دردناک هودونگ پسر موهیول و یئون در جومونگ 3

تصاویر از ساشا و میلان همچنین نشان می‌دهند که آنها به‌طور مشترک علاقه‌مند به فعالیت‌های مختلفی هستند، مانند ورزش، موسیقی و هنر. این نشان می‌دهد که شکیرا و پیکه به فرزندانشان امکانات و زمینه‌های لازم را برای رشد و توسعه استعدادهایشان فراهم کرده‌اند.

در کل، تصاویری از ساشا و میلان نشان می‌دهد که این دو پسرچه با چهره‌های براق و شاداب، سرشار از زندگی و انرژی هستند و به عنوان فرزندان شکیرا و پیکه، به یک دنیای پر از عشق و علاقه وارد شده‌اند.

از دست ندهید: بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

بیوگرافی شکیرا و پسرانش

شکیرا و پسرانش: شکیرا ایزابل مبارک ریپل، مشهور به شکیرا، یک خواننده و رقاص معروف و محبوب اهل کلمبیا است. او تا کنون موفق به دریافت جوایز متعددی شده و رکوردهای فراوانی را کسب کرده است. با فروش بیش از ۷۰ میلیون نسخه از آلبوم “Worldwide” خود، توانست عنوان پرفروش‌ترین خواننده کلمبیایی در تاریخ موسیقی کلمبیا را به خود اختصاص دهد.

شکیرا در تاریخ ۲ فوریه ۱۹۷۷ در بارانکیلا، کلمبیا به دنیا آمد. پدرش لبنانی و مادرش کلمبیایی هستند، به همین دلیل بعضی از آهنگ‌های شکیرا به این دو زبان اجرا شده‌اند. علاوه بر این، او همچنین به زبان‌های ایتالیایی و فرانسوی مسلط است. شکیرا تنها فرزند خانواده‌اش است، اما هشت برادر و خواهر ناتنی از ازدواج‌های قبلی پدرش دارد.

این هم جالبه: عکس شباهت سوگل خلیق به بازیگر ونزدی+عکس های خانوادگی

 

همچنین، گزارش‌ها نشان می‌دهند که شکیرا و جرارد پیکه از درهای متفاوتی برای اجتناب از دیدار یکدیگر در دادگاه استفاده کردند و اسناد را در اتاق‌های مختلف امضا کردند.

شکیرا و پیکه، بعد از اعلام جدایی خود در ماه ژوئن، در تاریخ اول دسامبر دوباره در دادگاه به دلیل تصویب توافقنامه حضانت فرزندانشان، دیدار کردند. این دو که به مدت ۱۱ سال زمانی را با هم زندگی کردند، به نظر می‌رسد به توافقی مناسب درباره ترتیبات مربوط به فرزندانشان، ساشا و میلان، رسیده‌اند.

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی مارکا و رسانه آمریکایی هولا، شکیرا و پیکه این توافقنامه را در شهر بارسلونا امضا کرده‌اند. آنها به همراه تیم‌های حقوقی خود به دادگاه آمده بودند و تلاش رسانه‌ها برای گفتگو با آنها ناموفق ماند.

این مطالب هم دیدنی هستند:

حتمن ببینید: مجری مطرح صدا و سیما: روزی 10 خواستگار داشتم! (فیلم)

مدونا بریتنی اسپرز را تراپی می کند: وضع حاد خواننده بعد جدایی از سام!

سریال عاشقانه جدید درباره رابطه سلنا گومز به خاطر صحنه های غیر اخلاقی متوقف شد!

رفتار امام جماعت مسجد با جوان مبتلا به سندرم داون همه را شوکه کرده است+ ویدئو

خانه لیونل مسی در آمریکا نشان می دهد که او لاکچری تر از رونالدو است!

بیماری سرطان مستانه مهاجر و ماجرای طلاقش از پژمان بازغی رسانه ای شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا