;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سالگرد ازدواج بانو سوسانو و شوهر واقعیش که ازش 8 سال کوچیکتره!!+ عکس

سالگرد ازدواج بانو سوسانو: هان هه جین، بازیگر کره‌ای معروف یا بانو سوسانو ایرانی ها صفحه مجازی خود را با انتشارتصاویری در کنارهمسرش به روز کرد. این تصاویر عاشقانه و دونفره بانو سوسانو و همسر واقعیش مربوط به جشن یازدهمین سالگرد ازدواجشان است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و پربازدید شده است.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان قاب عاشقانه هان هه جین و همسر فوتبالیستش، کی سانگ یونگ در یازدهمین سالگرد ازدواجشان را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

عکس سالگرد ازدواج بانو سوسانو

هان هه جین و همسر فوتبالیستش، کی سانگ یونگ یازدهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند و تصاویر جشن سالگرد ازدواجشان را در اینستاگرام منتشر نمودند، آنچه در این تصاویر مورد توجه قرار گرفت زیبایی و جوانی بانو سوسانو در 43 سالگی است، کی سونگ یونگ همسر واقعی هان های جین یا بانو سوسانو بازیکنان حرفه ای فوتبال و کاپیتان تیم کره جنوبی هشت سال از او کوچکتر است اما در تصاویر این اختلاف سنی به چشم نمی آید.

سالگرد ازدواج بانو سوسانو1
هان هه جین و شوهرش

سالگرد ازدواج بانو سوسانو2

هان هه جین در جولای 2013 با ستاره فوتبال کره جنوبی کی سونگ یونگ ازدواج کرد و در 13 سپتامبر 2015 صاحب دختری به نام کی سو-اون شدند. کی سونگ یونگ متولد 24 ژانویهٔ 1989 است و در تیم های اف سی سئول، سلتیک اسکاتلند، سوانسی سیتی، ساندرلند و… بازی کرده است. هان های جین نیز در 27 ام اکتبر 1981 در منطقه دامیانگ واقع در جئولانام- دو کره جنوبی به دنیا آمده و دو خواهر به نام های هان مو یونگ و هان کا یونگ دارد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا