;
سرگرمی

معمای تصویری تقلب: کدام دانش آموز دارد تقلب می کند؟!

معمای تصویری تقلب: چند کودک آماده شرکت در آزمون در مدرسه هستند، اما یکی وجود دارد که آشکارا تقلب می کند. آیا می‌توانید آن را در آزمون منطقی، شناسایی کنید؟

در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی با این معما همراه باشید! همچنین می توانید تست های ما را در بخش سرگرمی ببینید!

معمای تصویری تقلب: چه کسی در حال تقلب است؟ 7ثانیه وقت دارید!!

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

معمای تصویری تقلب

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

معمای تصویری تقلب: مراقب پاسخ به این چالش عظیم باشید، زیرا پیچیده تر از آنچه تصور می کردید بود.

هنوز دیر نشده، اگر دوست دارید که جواب معمای تصویری تقلب را خودتان پیدا کنید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید. حتما نشانه ها را دنبال کنید. اگر هم موفق نشدید ما جواب را در پایین صفحه قرار داده ایم.

.

.

آیا توانستید؟ اگر چشمانتان ضعیف است حتما عینک مطالعه تان را بزنید و دوباره خیره شوید

.

.

.

این مطلب رو از دست نده: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

پاسخ معمای تصویری تقلب

پاسخ معمای تصویری تقلب

این معمای بصری درباره جزئیات است و هزاران کاربر را فریب داده است، اما برخی توانستند آن را به قدری سریع حل کنند که هفت ثانیه طولانی خواهد بود. آیا می توانید آن را انجام دهید یا عوارض زیادی ایجاد خواهد کرد؟ به این آزمونی که امروز گفتنی برای شما آورده است بپیوندید تا بفهمید چقدر مهارت دارید و آیا در عمل منطق دارید یا خیر.

تصویر پازل بصری چه چیزی را به ما نشان می دهد ؟ همه گزینه‌هایی مانند این تست بصری معمولاً به ما محدودیت زمانی کافی برای برآورده کردن اهدافمان می‌دهند، در حالی که ما را درگیر نگه می‌دارند و مهارت‌هایمان را افزایش می‌دهند.

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید، زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد، از جمله سرنخ هایی درباره خود.

لینک های مرتبط:

همچنین ببینید: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

معمای ریاضیدان ها: نبوغ مریم میرزاخانی رو برای حل این تست داری یا نه؟؟

اگر آینده نگریت بالاست بگو کی زودتر طلاق می گیره؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا