;
فرهنگ و هنرهنرمندان

9 سلبریتی که با افزایش سن جذابیت خود را از دست نداده اند

سلبریتی های بیبی فیس: سلبریتی ها معمولا برنامه های طاقت فرسا و شلوغ، ده ها کنسرت یا فیلمبرداری شبانه روزی دارند. با این حال، بسیاری از آن ها با وجود عبور از آستانه 40 سالگی موفق می شوند بسیار جوان به نظر برسند. در اینجا تعدادی از افراد مشهور را معرفی می کنیم که با افزایش سن جذابیت خود را از دست نداده اند. با بخش مد و زیبایی از وب‌سایت گفتنی همراه شوید.

1. جکی چان، 68 ساله

 

همچنین بخوانید:آیا می دانید زیباترین بازیگران زن کره ای چه کسانی هستند؟

 

سلبریتی های بیبی فیس-جکی چان، 68 ساله

جکی چان به خاطر ترکیب اکشن با اکت بالا و شخصیت کمدی مشهور است، در حالی که بیشتر بدلکاری ها را خودش انجام می دهد و در اکثر موارد در سن 68 سالگی آسیب ندیده است و این یک معجزه است. امروزه جکی چان هنوز هم مانند دهه 90 خوش تیپ است.

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

2. میشل فایفر، 64 ساله

سلبریتی های بیبی فیس

سلبریتی های بیبی فیس-میشل فایفر، 64 ساله

برخی از طرفداران این نظریه را دارند که میشل فایفر اکسیر جوانی را نوشیده است، زیرا در غیر این صورت چگونه به این زیبایی ظاهر می شود؟ ستاره 64 ساله حداکثر 34 سال به نظر می رسد! او هنوز در فیلم ها بازی می کند، در عکاسی شرکت می کند و حتی در اینستاگرام ظاهر می شود.

همچنین ببینید: جذابترین بازیگران زن هالیوود با چشمان قهوه ای را بشناسید…

3. ساندرا بولاک، 57 ساله

سلبریتی های بیبی فیس-ساندرا بولاک، 57 ساله

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که چرا ساندرا بولاک با وجود این که در اواخر دهه 50 زندگی خود است شبیه یک الهه به نظر می رسد، همه این ها به لطف ورزش و خوردن غذاهای سالم است. با چهره ای مانند این، او می تواند به خوبی نقش یک زن جوان 30 ساله پر انرژی را بازی کند.

4. هالی بری، 55 ساله

سلبریتی های بیبی فیس

سلبریتی های بیبی فیس-هالی بری، 55 ساله

هالی بری در اوایل دهه 90 یک سمبل زیبایی بود و صادقانه بگوییم، او از آن زمان تاکنون این وضعیت را حفظ کرده است. این بازیگر 55 ساله است که باورش بسیار سخت است. بری به طور فعال عکس هایی را با لباس شنا و فیلم های تمرینی به اشتراک می گذارد، اما چیزی که انجام نمی دهد خوردن شیرینی است.

5. ویل اسمیت، 53 ساله

سلبریتی های بیبی فیس-ویل اسمیت، 53 ساله

زنان تنها کسانی نیستند که می توانند بعد از 50 سالگی خوب به نظر برسند. به نظر می رسد ویل اسمیت ستاره هالیوود پیر نشده است و در 15 سال گذشته ظاهری مشابه داشته است. چهره زیبای او دختران جوان و زنان مسن را در سراسر جهان جذب می کند. اسمیت دوست ندارد کارهای روزمره خود را به اشتراک بگذارد، اما عاشق دویدن و ورزش های شدید است.

6. گوئن استفانی، 52 ساله

سلبریتی های بیبی فیس-گوئن استفانی، 52 ساله

گوئن استفانی، خواننده افسانه ای دهه 90 و دختری زیبا با پوستی عالی و موهای بلند، اکتبر گذشته 52 ساله شد. این ستاره اغلب با یک دختر جوان اشتباه گرفته می شود، ببینید چقدر عالی به نظر می رسد!

7. جنیفر لوپز، 52 ساله

سلبریتی های بیبی فیس

سلبریتی های بیبی فیس-جنیفر لوپز، 52 ساله

جی لو در 52 سالگی به لطف تمرینات روزانه و رژیم غذایی دو برابر جوان تر به نظر می رسد. این خواننده/بازیگر به طور کامل شکر را کنار گذاشت و از دهه ها پیش شروع به ورزش صبحگاهی کرد. خوردن غذاهای سالم با اثر جوان کننده نیز عامل بزرگی است.

8. شارون استون، 64 ساله

سلبریتی های بیبی فیس-شارون استون، 64 ساله

با نگاه کردن به عکس های او، آیا مطمئن هستیم که او 64 سال دارد؟ این بازیگر اعتراف کرد که هر سال بیشتر و بیشتر خودش را دوست دارد، بنابراین سعی می کند غذاهای سالم بخورد و ورزش کند. استون به طور کامل نوشابه، قهوه و الکل را از منوی روزانه خود حذف کرده، اما در عوض محصولات لبنی و شکلات تلخ را جایگزین کرده است.

9. جرد لتو، 50 ساله

سلبریتی های بیبی فیس

سلبریتی های بیبی فیس-جرد لتو، 50 ساله

ستاره موربیوس 50 ساله است، اما شبیه یک پسر ایمو 20 ساله است. این بازیگر 20 سال است که گوشت و لبنیات نخورده و نمک و شکر را هم کنار گذاشته است. به گفته لتو، این محصولات پیری را تسریع کرده و تورم را افزایش می دهند. این روزها لتو تمام اوقات فراغت خود را به خوابیدن وارونه و نوشیدن خون تقلبی می گذراند.

لینک های مرتبط: 

ستاره هایی که توسط کوسه گاز گرفته شده و آسیب دیده اند!

بردلی کوپر این بار با هما عابدین سیاستمدار قرار عاشقانه می گذارد!

لیفت صورت و جوانی+ بازیگران در مورد پیری چه فکری می کنند؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا