;
سرگرمی

سوال هوش والدین نادان: کدام پدر و مادر نادان تر است؟

سوال هوش والدین نادان: هوش تصویری امروز در شبکه های اجتماعی ترند شده است. سرگرمی امروز را از دست ندهید. تا می توانید با دقت به تصویر نگاه کنید. آیا شما می توانید تشخیص دهید که کدام والد از دیگری نادان تر است؟

پاسخ به بازی های فکری توانایی شما در حل مسئله را بالا می برد. اگر از کسانی هستید که در حل معماها خبره هستید، سوال هوش والدین نادان را حتما پاسخ دهید.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

در حل معماهای تصویری بایستی علاوه بر دقت و توجه به جزئیات دلیل منطقی برای پاسخ خود نیز داشته باشید. چون بسیاری از سوالات هوش تصویری پاسخ یکسانی ندارند اما زوایای دید مختلف در افراد باید با ذکر دلیل واضح بیان شود.

تصویر سوال هوش والدین نادان

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

سوال هوش والدین نادان

اگر بتوانید پاسخ سوال هوش والدین نادان را با ذکر دلیل در کمتر از 10 ثانیه توضیح دهید شما مهارت بالایی در حل مسائل مختلف دارید. اگر نتوانستید جواب مناسب را در زمان تعیین شده پیدا کنید نگران نباشید ما پاسخ سوال هوش والدین نادان را در پایین صفحه برایتان قرار داده ایم.

این خیلی جالبه: تست هوش پیش بینی کنید کی زودتر می میرد؟!

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: معمای هوش چگونگی زنده ماندن؛میتونین بگین پسر چگونه توانست از تصادف جون سالم به در ببرد؟

پاسخ سوال هوش والدین نادان:

هر دو والد نادان هستند و در این مورد از یکدیگر پیشی می گیرند. اگر خوب توجه کنید می بینید چه پدری که آگاهانه ساتور آشپزخانه را به دست دختر خردسالش می دهد( اگر در کسری از ثانیه ساتور به دلیل سنگینی و عدم کنترل توسط کودک از دستش به پایین سقوط کند، پدر چه واکنش سریعی می تواند داشته باشد؟ و این کاملا اشتباه است.) و چه مادری که به صورت ناخودآگاه از پسربچه خود غافل شده هردو را والدی نادان و ناآگاه جلوه می دهد.

حتما ببینید: بازی فکری فرد بی خطر کدومه؟اگه ظاهر بین باشی حلش سخته!

اینم جالبه: اگر می توانید معمای پیرزن خطرناک را در 5 ثانیه حل کنید!

وب سایت ما را همیشه دنبال کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

لینک های مرتبط:

خیلی جالبه: معمای اشتباه تصویر را فقط دو درصد از مردم می فهمند!

فیشیال طبیعی در منزل که پوست را براق می کند

سوال هوش شوکه کننده: فقط تیزهوش ها می فهمند چه چیزی در این تصویر عجیب است!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سوال اینه که کدام والد نادان تر است؟ جواب به نطر من اون عکس مربوط به پریز برقه… چون خانمه بی تفاوته نسبت به بچش ضمن اینکه برق واقعا خطر جانی داره… اما عکس ساتور اولا دختر بچه رو روی صندلی بالا قرار داده و دستش تقریبا بالای میوه هاس و اگه هم بیفته رپی میوه ها میفته یا اگهخیلی خطرناک بگیم شاید بریدن اعضا خطرش باشه اما برق خطرش جانی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا