;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های عروسی هان هیو جو بازیگر نقش دونگی + عکس شوهرش

عروسی هان هیو جو بازیگر نقش دونگی: هان هیو جو (کره‌ای: 한효주؛ زادهٔ ۲۲ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰) شناخته می‌شود.

هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های عروسی هان هیو جو بازیگر نقش دونگی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: غزل شاکری بازیگر فیلم گلنار در 45 سالگی جذاب و جوان و مجرد+ عکس و بیوگرافی

تصاویری از عکس های عروسی هان هیو جو بازیگر نقش دونگی

عروسی هان هیو جو بازیگر دونگی1 عروسی هان هیو جو بازیگر دونگی2

این هم جالبه: گلنار در گیلدخت بیرون سریال شبیه مانکن ها شده!+ عکس

داستان سریال دونگی

این مجموعه تلویزیونی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید می‌پردازد. شخصیت اصلی مجموعه دختر جوانی‌ست به نام دونگی که پدر و برادرش به جرم حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آنها، محکوم به مرگ می‌شوند. دونگی تنها وارد پایتخت می‌شود و همچنان مورد تعقیب سربازان دولت است. وی بعدها وارد دفترخانه موسیقی قصر شده و در آنجا از خود استعدادهایی بروز می‌دهد که باعث می‌شود او را بانوی بازرس کنند. در ادامه، او اعتماد شاه را جلب کرده و همسر او می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردد.

داستان هول کشمکش قدرت بین حزب جنوب و حزب غرب در سریال است و دونگی شخصیتی در این سریال است که به هیچ جبهه سیاسی پناه نمی برد و فقط طرفدار حق و کمک کردن به مردم است. البته ناگفته نماند که در این سریال جناح جنوب بسیار پلیدتر و خرابکار تر از جناح غرب به تصویر کشیده شده است.

 

این مطالب هم جالبن:

فواد بابان گوینده خبر قدیمی الان کارخانه دار شده!+ عکس خانواده

علی صادقی در 43 سالگی همراه خانواده اش+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا