;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر شبنم قلی‌خانی بازیگر سرزمین مادری بعد 10 سال در کنار همسر و دختر

شبنم قلی‌خانی: سریال سرزمین مادری یکی از سریال های پرستاره صدا و سیماست که بعد از حدود ده سال اجازه پخش یافته است و این روزها این سریال توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه در بخش فرهنگ و هنر گفتنی توضیحات بیشتری از این بازیگر را به شما ارائه می دهیم.

شبنم قلی خانی بازیگر زن ایرانی که بعد از موفقیت در نقش مریم مقدس به تلویزیون امد و با آذر سریال اولین شب آرامش به شهرت در میان مخاطبین تلویزیون قرار گرفت. او در این سال ها با بازی در سریال های انام و هشت و نیم دقیقه بسیار محبوب شده است.

از دست ندهید: عکس همسرهای واقعی رحیم نوروزی بازیگر آخناتون و فرخ پس از باران

بازی او در سریال سرزمین مادری این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مانند همه بازیگران این سریال تغییرات چهره او نیز در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته است. تغییر چهره شبنم قلی خانی بعد از ده سال را ببینید.

جالب است ببینید: تصاویری از دخترها و عروس های دونالد ترامپ

تغییر چهره شبنم قلی خانی در کنار همسر و دخترش

سرزمین مادری با نام اولیه سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه کنندگی محمد مسعود است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبنم قلی‌خانی2 شبنم قلی‌خانی و همسرش

این هم جالبه: دختر و پسر کره ای خداداد عزیزی+ عکس

شبنم قلی‌خانی و همسر و دخترش شبنم قلی‌خانی3

این را هم ببینید: بیوگرافی سانیا سالاری با چهره شیرین و عسلی+ عکسهای دلبر

شبنم قلی‌خانی4

شبنم تئاتر ، قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده شد. او فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز کرد. او مورد توجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفا کرد. او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۸۴ شبنم نخستین اثر خود به‌نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی کرد و وارد عرصهٔ‌ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

شبنم قلی‌خانی یک سال بعد در مجموعهٔ تلویزیونی سال‌های برف و بنفشه ایفای نقش کرد. او به زودی با علیرضا افخمی آشناشد و در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی بازی کرد. او به فاز دوم مجموعهٔ تلویزیونی سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی پیوست و در این مجموعه نیز ایفای نقش کرد. پنج‌شنبهٔ آخر ماه کار دیگری از شبنم قلی‌خانی است که در سال ۱۳۹۰ ساخته‌شد. همچنین در مجموعه تلویزیونی هشت و نیم دقیقه نیز به ایفای نقش پرداخت. او هم‌چنین دارای چندین جایزه و تقدیرنامه از جشنواره‌های مختلف است.

او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول‌شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد. او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال ۱۳۹۲ به استرالیا نقل مکان کرد اما هم‌اکنون به ایران بازگشته است.

 

برایتان جالب خوهد بود

امیرحسین رستمی بازیگر و اعجوبه بیزینس در کنار همسر و پسر بزرگش

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر حسابی سفید شده! عکسای جدیدش در ترکیه

جدیدترین عکس های فرهاد ایرانی در کنار همسر با کلاسش

تصاویر همسران مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش

عکس فرزاد حسنی کنار مادر مرحوم و مذهبی اش

بحث و جدل خداداد عزیزی و جواد خیابانی پایان ندارد + این بار در رنامه زنده!

عکس خواهر خفن رامسین کبریتی، پسر بی عرضه حشمت فردوس!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا