;
سرگرمی

داخل زیباترین سرویس بهداشتی جهان در نانجینگ چین را با هم ببینیم.

زیباترین سرویس بهداشتی جهان: در طبقه ششم یک مرکز خرید در شهر نانجینگ چین یک سرویس بهداشتی عمومی فوق‌العاده قرار دارد که برخی آن را زیباترین سرویس بهداشتی جهان در نوع خود در سراسر جهان می‌دانند. این حمام که توسط X+Living، یک شرکت معماری مستقر در شانگهای طراحی شده است، در مرکز خرید Deji Plaza در نانجینگ چین، فضایی غیرمنتظره را ایجاد می کند که یادآور یک قصر عجیب و غریب است.

زیباترین سرویس بهداشتی جهان 1

برخلاف سرویس بهداشتی های معمولی، این سرویس بهداشتی یک تجربه منحصر به فرد را بدو ورود ارائه می‌کند، یک راهرو طولانی که با گیاهانی که از دیوارها بیرون می‌آیند تزئین شده است. دکور سبز با هدف ارائه تجربه ای فراگیر از قدم زدن در باغ، با لامپ های بزرگ متعددی که نور را از بالا می تابانند و درخشندگی آنها بر روی کف براق منعکس می شود، برای جلب توجه وجود دارد.

در انتهای این راهروی مسحور کننده، فضای استراحتی وجود دارد که دارای مبلهایی می باشد که الهام گرفته از گلبرگ های گل است. بازدیدکنندگانی که نیازی به استفاده از سرویس بهداشتی ندارند می توانند به راحتی در اینجا منتظر همراهان خود باشند. امکانات مردانه و زنانه به صورت جداگانه با دکور سفارشی طراحی شده است، از جمله دستشویی هایی که یادآور آبنماهایی هستند که در ارتفاعات مختلف قرار گرفته اند تا هم کودکان و هم بزرگسالان را راضی کنند.

زیباترین سرویس بهداشتی جهان-سالن استراحت

نظر طراح زیباترین سرویس بهداشتی جهان

طراح این سرویس لی شیانگ توضیح می دهد: «دستشویی در یک مرکز خرید یک فضای عمومی است که به روی همه باز است. این افراد را در زندگی پرمشغله شهری خود جای می دهد و فضایی برای استراحت یا سازماندهی مجدد برای آنها فراهم می کند. در طول فرآیند طراحی، من نمی خواستم یک فضای کاملا کاربردی ایجاد کنم. در عوض، ما بر طراحی سرویس بهداشتی تاکید کردیم تا مراقبت‌های انسانی را در گوشه‌های غیرمنتظره مرکز خرید منعکس کنیم. این ما را به توسعه مفهوم باغ پناهگاه سوق داد.

حمام دارای بسیاری از عناصر طراحی است، از هندسه انتزاعی و اشکال الهام گرفته از گل ها و حشرات گرفته تا صندلی های روشویی مجلل و نوارهای LED فراوان. سبک طراحی آن دسته بندی آسان را به چالش می کشد و از زیبایی شناسی معمولی موجود در مراکز خرید و سرویس های عمومی متمایز است.

نمایی از زیباترین سرویس بهداشتی جهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا