;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مادر خارجی ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون که ایرانی نیست+ عکس

مادر خارجی ستاره سادات قطبی: استوری جدید ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا درمورد مادرش حقایقی را بازگو کرد که برای کاربران فضای مجازی جالب توجه بود. همانطور که در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان می خوانید، خانم مجری برای توضیح خارجی بودن مادرش توضیحاتی را ارائه کرده است. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ماجرای نابینا شدن سینا مهراد که شوکه می شوید!

مادر خارجی ستاره سادات قطبی و توضیحات درباره اصالت مادرش

مامان من ایرانی نیستند مامان من اهل نجفه، مامانم عراقیه و زمانی که اومد ایران 7 سالش بود و اصلاً زبان ایرانی بلد نبود و اینطور که خودش تعریف می‌کنه کلاس اول دبستان و دوم دبستانم فقط عربی حرف می‌زدم و هیچی نمی فهمیدم از زبان فارسی.

من خیلی به لهجه عربی علاقه دارم و با اینکه مامانم مامان بزرگم و پدربزرگم عراقی هستند و به عربی صحبت می‌کنند خیلی دوست دارم من هم یاد بگیرم نه اینکه چیزی بلد نباشم بلدم اما نمی‌تونم مثل خودشون تند حرف بزنم و باید آموزش ببینم.

اینم بهتون بگم که مامانم و خانواده مادرم مادربزرگم و پدربزرگم که به رحمت خدا رفتند،از اون دسته ایرانی‌هایی بودند که متولد عراق بودند و پدر بزرگ و مادر بزرگ هاشون از ایران رفته بودند و ساکن عراق شده بودند و اونجا بچه‌هاشون به دنیا اومده بود و وقتی صدام ایرانی‌ها را بیرون کرد خانواده مادرم هم جزو این افراد بودند.

خلاصه اینکه من وقتی می‌دیدم در بچگیم مامانم با بی بی ام(مادر مادرم) عربی صحبت می‌کنه دلم می‌خواست بدونم چی دارن میگن اما نگو که اینا چیزایی که میخوان من نفهمم رو عربی میگن اما الان عربی می فهمم.

یه چیز خیلی خیلی بد اینکه مامانم نمی‌دونه چه ماه و چه روزی به دنیا اومده و تاریخ تولد مامانم هیچی مشخص نیست سالی که مامانم اینا از عراق اومدن ایران و می‌خواستن شناسنامه عراقیشون رو تبدیل کنن به ایرانی، ثبت احوال به اندازه الان پیشرفته نبود و سیستم نبود که بخواد در اون تاریخ میلادی و قمری ثبت بشه و همینجوری یه تاریخ رو براش زدن و زدند 15 شهریور.

من به بی بی میگم تو رو خدا یکم فکر کن مامانم کی به دنیا اومده میگه به خدا من یادم نیست فقط تنها چیزی که یادمه وقتی مامانت به دنیا اومد هوا گرم بود و ماه رمضون بود گفتم خوب عزیز دلم از اول بهار تا آخر تابستون عراق هواش گرمه ماهش رو بگو حداقل میگه یادم نیست.

مادر خارجی ستاره سادات قطبی

مادر خارجی ستاره سادات قطبی1
ستاره سادات قطبی و مادرش

 

این هم جالبه:

بهترین شلوار لی برای خانم های چاق: خانم های سایز بزرگ چه شلوار لی بپوشن بهتره؟

سمیرا سیاح بازیگر کارآگاه علوی بعد از مهاجرت در 50 سالگی عین 18 ساله ها+ عکس

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا