;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

راهکار فوری افزایش رشد ابرو و مژه در 3 روز + تست شده و کاربردی

راهکار فوری افزایش رشد ابرو، درمان خانگی ریزش ابرو راهی مناسب و کارآمد برای افزایش رشد و رویش ابروها است. این روش‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی ریزش تارهای ابروهای خود را متوقف کرده و در مدت زمان کوتاهی آن‌ها را پرپشت و زیباتر نمایید.

در مقاله “راهکار فوری افزایش رشد ابرو” قصد داریم درباره درمان گیاهی ریزش ابرو با شما عزیزان صحبت کنیم و 1 روش‌ خانگی مفید را به شما معرفی نماییم. پس اگر با مشکل ریزش یا کم‌پشتی ابروهایتان مواجه شده‌اید با یک آرایش و زیبایی دیگر از بخش زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم مفیده: زیبایی پوست در ماه رمضان که تا حالا نمی دونستی!

راهکار فوری افزایش رشد ابرو در سه روز

در این بخش نسخه‌ای مخصوص برای بلند و پرپشت شدن سریع مژه در عرض ۳ روز را به شما معرفی خواهیم کرد که طبق نظرات کاربران بعد از استفاده از این روش نتیجه کاملا مثبت بوده است پس پیشنهاد می‌کنیم امتحان کنید. این روش برگرفته از ویدئویی پربازدید در یوتیوب است که مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه‌ی آن توسط افراد بسیاری به اشتراک گذاشته شده است.

بهترین بخش این درمان، این است که ۱۰۰ درصد خالص و ارگانیک میباشد و خوبی دیگر این است که میتوانید بدون هزینه‌های کزاف در تخت خود بخوابید و پس از ۳ روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید.

راهکار فوری افزایش رشد ابرو 1
پرپشت کردن سریع مژه در ۳ روز

روش مخصوص گیاهی برای پرپشت شدن سریع ابرو و مژه

مواد لازم:

ژل آلوئه ورا

این هم جالبه: عکس های نیوشا ضیغمی بدون آرایش را از دست ندهید!

نکته:

یک راهکار فوری افزایش رشد ابرو این است که شما میتوانید ژل آلوئه ورا را از گیاه آن استخراج کنید و هم میتوانید آن را از فروشگاه‌ها تهیه کنید، در کل ژل آلوئه ورا برای پوست شما بسیار مناسب و مفید است.

نکته:

اگر روغن کرچک در دسترس نبود، میتوانید از روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید. روغن کرچک حاوی اسید‌های چرب ضروری است که به افزایش رشد مو کمک میکند.

نکته:

ویتامین E در مرطوب کردن پوست بسیار مفید است و شما به راحتی میتوانید آن را از داروخانه‌ها تهیه بفرمایید. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل میکند که به ترمیم سلول‌های مرده و ایجاد بافت جدید کمک میکند.

طرز استفاده:

برای تاثیر راهکار فوری افزایش رشد ابرو در 3 روز مراحل زیر را پس تهیه مواد بالا انجام دهید:

  • ابتدا یک کاسه تمیز تهیه کنید و تمام موارد بالا را درون آن بریزید و به خوبی هم بزنید سپس آن را درون یک بطری یا شیشه تمیز بریزید و نگهداری کنید.
  • سپس با استفاده از یک برس یا مسواک تمیز ترکیب بدست آمده را روی مژه ها و ابروهایتان اعمال کنید.
  • اجازه دهید تا صبح بماند و سپس با آب بشویید.
  • بهترین بخش این درمان، این است که ۱۰۰ درصد خالص و ارگانیک میباشد و خوبی دیگر این است که میتوانید بدون هزینه‌های کزاف در تخت خود بخوابید و پس از ۳ روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید.
راهکار فوری افزایش رشد ابرو 2
راهکار فوری افزایش رشد ابرو در 3 روز

 

این مطالب هم جالبه:

شامپوی نمکی: اگه موهات چربه و می ریزه+ طرز تهیه و روش مصرف

پاک کردن لاک ناخن بدون استون؛ موقعی که لاک پاک کن نداری!

برای آسیب کمتر به پوست، پاک کننده آرایش طبیعی در خانه بساز + آموزش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا