;
سرگرمی

فقط چشمانی به تیزی عقاب می توانند 3 کیسه ساحلی متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنند.

تست بینایی با کیسه ساحلی متفاوت: پیدا کردن 3 مورد متفاوت در بین کیف های ساحلی در کمتر از 10 ثانیه چالش جالبی به نظر می رسد!

چالش‌های بصری ، مانند پیدا کردن موارد عجیب و غریب یا تشخیص تفاوت ، به یک روند بزرگ در شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند، اگر از طرفداران چنین بازی هایی هستید ، آنچه را که در اینجا برای شما در نظر گرفته ایم را دوست خواهید داشت !

ما به طور مرتب این نوع چالش ها را منتشر می کنیم تا به خوانندگان خود روشی سرگرم کننده برای گذراندن وقت خود ارائه دهیم . آیا آماده چالش هستید ؟ با تست بینایی با کیسه ساحلی متفاوت ، مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید ! شما 10 ثانیه فرصت دارید تا سه کیف ساحلی را که شبیه بقیه نیستند شناسایی کنید.

 

تصویر تست بینایی با کیسه ساحلی متفاوت

تست بینایی با کیسه ساحلی متفاوت 1

.

.

.

برای پیدا کردن 3 کیسه ساحلی متفاوت در کمتر از 10 ثانیه ، باید با دقت مشاهده کنید و توجه خود را متمرکز کنید . با تمرکز بر شباهت های بین کیف های ساحلی شروع کنید . به رنگ ها ، شکل ها و الگوهایی که در بین کیسه ها تکرار می شوند توجه کنید . هنگامی که الگوها را شناسایی کردید ، هر کیسه ساحلی که از بقیه متمایز است را جستجو کنید . هنگامی که کیفی را دیدید که رنگ یا طرح متفاوتی دارد ، مکان آن را به خاطر بسپارید و به دنبال دو کیف دیگر باشید که متفاوت هستند . با تمرین و تمرکز می توانید به سرعت و با دقت 3 کیسه ساحلی متفاوت را تشخیص دهید .

.

.

.

پاسخ تست بینایی با کیسه ساحلی متفاوت

باید ببینید: پرنسس های دیزنی در لباس های زیبا و مدرن عروس چه شکلی میشن!؟

تست بینایی با کیسه ساحلی متفاوت 2

آیا تست بینایی با کیسه ساحلی متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

کدوم یکی از خانواده ها گروگانگیر هستند؟ اگه تونستی 7 ثانیه ای بفهمی خیلی تیزبینی؟

خیلی جالبه: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 10 ثانیه آزمایش کنید تا این معما را حل کنید!

داستان ضرب المثل تا بوق سگ

آزمون هوش چالشی: کدوم خانوم جذاب از بقیه پولدارتره؟

هادی و هدی اگه یادتونه نون و پنیر و پسته این!+ ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا