;
فرهنگ و هنرهنرمندان

راحله امینیان مجری به خانه بر میگردیم ماشالا چه دختری داره+ عکس شوهرش

راحله امینیان متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۷، مجری است. او فارغ التحصیل رشته روان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است، اولین حضور او در رسانه به سال ۷۶ و در رادیو بر میگردد، اجرای اجرای باعث شد دو سال بعد یعنی در سال ۷۸ به عنوان مجری برنامه برپا برپا در کنار مرحوم فریورکیان حضور پیدا کرد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

راحله امینیان مجری به خانه بر میگردیم

ورود به تلویزیون

راحله امینیان، فاصله سال‌ های ۷۵ تا ۷۸ برای تلویزیون تست دادم و در نهایت برای تصویر قبول شدم و توانستم به مدت سه سال هفته ای پنج دقیقه بخش معرفی کتاب در شبکه دو داشته باشم. لوکیشنمان پارک جمشیدیه بود از صبح برای این پنج دقیقه می‌ رفتیم و تا غروب ۲۰ بار تکرار می‌ کردیم تا اینکه بعد از گذشت چند سال‌، گفتند همین پنج دقیقه را می‌ توانی در برنامه زنده اجرا کنی.

راحله امینیان در به خانه برمیگردیم

راحله امینیان در سال ۱۳۸۶ اجرای برنامه «به خانه برمیگردیم» شبکه پنج را برعهده کرد و هنوزم با گذشت بیش از ۱۶ سال در این برنامه یکی از مجریان اصلی می باشد.

ازدواج راحله امینیان

راحله امینیان در سال ۱۳۸۰ با «علیرضا کنگرلو» که در رادیو فعالیت میکند ازدواج کرد، ثمره این زندگی  یک دختر بنام «باران» می باشد.

نحوه آشنایی با همسر

من و علیرضا در رادیو پیام با هم آشنا شدیم و این آشنایی، زود منجر به ازدواج نشد، ما دوست نداشتیم در فضای همکاری، با واسطه با هم آشنا شویم. سعی کردیم هیچ وقت به کسی اجازه ندهیم در فضای همکاری در کار ما دخالت کند، سعی کردیم خیلی عاقلانه، تضادها و سلیقه‌ هایمان را بررسی کنیم و بعد از بررسی با هم ازدواج کردیم.

علیرضا کنگرلو کیست

علیرضا کنگرلو متولد ۵ اردی بهشت ۱۳۵۵، فعاليت در راديو را از تيرماه ١٣٧٣ آغاز کرد در هجده سالگی همزمان با دیپلم گرفتن و قبولی در کنکور دانشگاه، در آزمون واحد نمایش رادیو شركت کردم.

و با وجود حضور شرکت کنندگان زیاد، من به همراه امیر جوشقانی در آن آزمون قبول ش و از سال ۷۳ در واحد نمایش رادیو کارش را آغاز کرد.

راحله امینیان 6

کوهنوردی

یکی از ویژگی‌ های سکونت در محله کاشانک، همجواری با کوه‌ های دارآباد و طبیعت زیبای این منطقه به‌خصوص در فصل بهار است. در دوران نوجوانی و جوانی همراه خانواده‌ ام خیلی به کوه می‌ رفتیم اما بعدها خیلی کمتر شد.

پیشنهاد بازیگری

هيچ وقت علاقه‌ ای به بازیگری نداشتم و چند بار پيشنهاد شد، البته عليرضا (همسرم) هم پيشنهاداتی داشت كه من قبول نكردم، هميشه از بازيگری فراری بودم، يعنی علاقه ندارم.

 

برایتان جالب خواهد بود

ببینید: نانسی عجرم خواننده لبنانی با لباس قرمز در قلب عربستان

عکس شوهرهای ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر از گذشته تا امروز

هومن برق نورد و زن زیبای خوش استایلش+ عکس خانوادگی

عکس های جدید افسانه پاکرو در سن 40 سالگی عین 18 ساله ها می مونه!

بازیگران قاتل که در واقعیت آدم کشته اند+ عکس

تیپ های جنجالی بازیگران سریال بانوی عمارت بعد از 7 سال+ تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا