;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان و حقایقی که درباره او نمی دانید!

مه لقا مینوش زاد: مه لقا مینوش زاد بازیگر جوان کار هنری خود را تئاتر آغاز کرده و با بازی در نقش سیمین در فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی وارد عرصه سینما شده و با بازی در سریال حکایت های کمال بازی در تلویزیون را نیز تجربه کرده است.
بازیگر جوان کشورمان تجربه بازی در تئاتر سینما و تلویزیون را دارد و بعد از سریال حکایت های کمال در سریال نیکان بازی کرده است.

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تهران می باشد و در هنرستان سوره تحصیل کرده و دانشجوی کارشناسی بازیگری در دانشگاه تهران است.

همچنین ببینید: باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

شروع فعالیت هنری

وی فعالیت در عرصه ی هنر را با بازی در تئاتر آغاز نمود و سریال تلویزیونی «حکایت‌ های کمال»، اولین تجربه حرفه‌ ای مه لقا مینوش زاد در تلویزیون است و در این سریال، نقش «ریحانه»، دختر آقا داوود و خواهر کمال را بازی کرده است. سریال «حکایت های کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌ الله صلح میرزایی، اوایل مرداد ماه سال ۱۳۹۷ کلید خورد.

خانم بازیگر با فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۹۸، اولین فعالیت بازیگری خود را در سینما تجربه کرد. او در این فیلم نقش «سیمین» را بازی کرده است و در کنار بازیگران به نامی هم چون، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، هادی حجازی فر و دانیال نوروش بازی کرده است که تجارب ارزنده‌ ای را برای او در پی داشته است.

جالبه: خودکشی مریم اوزرلی(خرم سلطان) از زبان خودش: وقتی درگیر یک عشق سمی شدم!

بازیگر نقش سیمین در فیلم سینمایی آتابای

مه لقا مینوش زاد در فیلام سینمایی آتابای که فیلمنامه آن به قلم هادی حجازی‌ فر و براساس طرحی از نیکی کریمی نوشته شده است در نقش سیمین بازی کرده است.

فیلم سینمایی «آتابای» پنجمین ساخته نیکی کریمی بازیگر مطرح سینما می باشد که که در ژانر درام ساخته شده است و فیلم های یک شب ، چند روز بعد ، سوت پایان و شیفت شب چهار فیلم قبلی این کارگردان می باشند

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان ؛از سینما تا شهرتسحر دولتشاهی و مه لقا مینوش زاد در آتابای
داستان فیلم درباره «آتابایِ ۴۰ ساله به همراه پدر و خواهر زاده‌ اش در روستای پیرکندی (خوی) زندگی می‌ کنند. او سال‌ ها پیش دانشجوی معماری در دانشگاه هنرهای زیبای تهران بوده و یک سال مانده به فارغ‌ التحصیلی، به علت مشکلات روحی ناشی از عشق نافرجام به هم دانشگاهی‌ اش، ترک تحصیل کرده و به زادگاه خود بازگشته است …»

همچنین ببینید: رابطه جدید شکیرا: مردی که در قایق تفریحی با او دیده شده کیست؟!

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر سریال نیکان

مجموعه تلویزیونی «نیکان» به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌ کنندگی کامران مجیدی، محصول جدید مرکز سیما فیلم است که به زودی از تلویزیون پخش می‌ شود. مه لقا مینوش زاد در نقش نیکان در این سریال بازی کرده است.

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی«نیکان» آمده است: یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می‌ کنه یه حسی شبیه به سقوطه … در آستانه پخش، از لوگوی این سریال با طراحی محمد روح‌ الامین و لوگوموشن ساخته افشین شهسواری رونمایی شد.

پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داودنژاد، با معرفی مه‌ لقا می‌نوش‌زاد همراه با رویا جاویدنیا، سام کبودوند، مهدی صباغی، فروغ قجابگلو، نادر شهسواری، آزاده مهدی‌ زاده، مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمد یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، حسین توکلی، فریده دریامج، مهری آل‌ آقا، سعید بحرالعلومی، صادق سراهنگ، بازیگران کودک: رونیکا بهرام‌ زاده و محمدعلی اکبرشاهی، با حضور بهنام تشکر و با هنرمندی مریم سعادت و اصغر نقی‌ زاده بازیگران سریال تلویزیونی «نیکان» هستند.

این سریال ادامه قصه لاک قرمز نیست، اما قهرمان آن دختر نوجوانی است که وارد چرخه زندگی شده و کارآفرینی می‌ کند و هم چنین وارد یکسری چالش ها می شود و فضای آن نیز با فضای نسخه سینمایی تفاوت دارد.

گفتگویی متفاوت با بازیگر سریال حکایت های کمال

مه لقا مینوش زاد: کارگردان «حکایت های کمال» برای تشویق من به بازی بهتر، ترفند جالبی زد!/ در سینمایی «آتابای» نقش خواهر سحر دولتشاهی را دارم.

بازیگر سریال «حکایت های کمال» که از شبکه دو در حال پخش است،گفت: “من در حال تحصیل در رشته بازیگری هستم و سریال «حکایت های کمال» نخستین تجربه حرفه ای ام است. برای بازی در پروژه های مختلفی تست دادم تا اینکه در این سریال پذیرفته شدم.

من در این سریال نقش دختر محمود پاک نیت و شهره لرستانی را دارم که هر دو خیلی در طول تولید به من کمک کردند. جذابیت نقشم در این مجموعه بیشتر در تفاوت رفتارهای این شخصیت با کاراکتر خودم است، چون من دختری پر شر و شور هستم و با کاراکتر خجالتی سریال «حکایت های کمال» شباهتی ندارم.

اتفاقاً به تازگی در فیلم «آتابای» به کارگردانی خانم نیکی کریمی نقش سیمین، خواهر سحر دولتشاهی را بازی کردم که آن نقش شباهت بیشتری به شخصیت خودم دارد.”

این بازیگر درباره نحوه هدایت کارگردان در «حکایت های کمال» گفت: “آقای صلح میرزایی خیلی با بازیگر بحث و تعامل دارد. او دوست دارد بازیگر پیش از جلوی دوربین رفتن کاملاً درباره نقش مجاب شده و به درک درستی از آن رسیده باشد.

درباره من هم همین اتفاق افتاد و سختگیری های او در روزهای پیش تولید آنقدر بود که من ابتدا فکر کردم این همه سختگیری لازم نیست، ولی در ادامه و زمانی که جلوی دوربین رفتم متوجه شدم تمام نکانی که او گفته بود برای بازی ام کاربرد داشته اند.

جالب آنکه یک روز مانده به آغاز تصویربرداری دختری همسن و سال خودم را به صحنه آوردند و گفتند اگر تو خوب بازی نکنی، این دختر جایگزینت خواهد شد! نقشه ای که خیلی استرس به من وارد کرد و چنان انگییزه ای برایم شد تا بهترین بازی ام را ارائه کنم.

ولی در نهایت در پایان همان روز فهمیدم این یک تاکتیک و ترفند زیرکانه و جالب از سوی کارگردان بوده تا مرا ناگزیر به ارائه بهترین بازی ام کند!”

مه لقا مینوش زاد گفت:”بازخوردها در باره سریال خوب بوده و اغلب مخاطبان بازی من را روان و بی تکلف ارزیابی می کنند که از این بابت خوشحالم. ضمن اینکه در این مسید کمک های تهیه کننده با تجربه ای مثل آقای شایانفر هم خیلی برای من مفید بود و جا دارد از او تشکر کنم.”

این بازیگر در پایان افزود: “امروز متأسفانه ملاک برخی فیلمسازان و سریال سازان برای انتخاب بازیگران تعداد فالوورهای آنان در فضای مجازی شده است که باعث می شود هنرمندان و جوانان مستعد در این پروسه خود به خود کنار گذاشته شوند و شانسی برای ارائه هنرشان نداشته باشند. امیدوارم این روند در آینده اصلاح شود.”

شاید برایتان جالب باشد:

سریال نیوکمپ و بازیگران مجردش و نکات جالبی که نمی دانید!

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS) و 20 واقعیت درباره آن ها که نمی دانستید!

خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

رستوران سلبریتی ها: سوپراستارهایی که زدن تو خط کافه و رستوران!

آناشید حسینی با کیف 100 میلیونی و ساعت 500 میلیونی حاشیه ساز شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا