;
سرگرمی

سنجش نبوغ: کدوم یکی چپ دسته؟ اگه بگی ایول داری!

سنجش نبوغ با یک آزمون ساده‌ی تصویری که باور نمی کنید. خوب به تصویر نگاه کرده و بگویید کدامیک از افراد داخل تصویر چپ دست است و علت آن چیست؟

دانستن درباره‌ی هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. شما با شناسایی فرد چپ دست تصویر می توانید هوش خود را بسنجید. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

تصویر کامل سنجش نبوغ

شما در تصویر سنجش نبوغ، چند فرد با شغل های متفاوت را مشاهده می کنید. در نگاه اول شاید همه این افراد راست دست باشند. اما یکی از این افراد چپ دست است. آیا می توانید این فرد را شناسایی کنید. برای انجام این تست تنها 4 ثانیه فرصت دارید. تلاش کنید که در زمان مشخص شده آزمون را حل کنید. با همدیگر تصویر سنجش نبوغ را مرور می کنیم.

جالبه ببینید: تست شخصیت: با جواب به این 10 سوال بفهمید شما برای دیگران خیلی فداکاری می کنید یا خیر؟

سنجش نبوغ1

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سنجش نبوغ

پیدا کردن فردی که چپ دست است میزان هوش تصویری شما را نشان می دهد. اگر نتوانستید در کمتر از 8 ثانیه به نتیجه ای برسید نگران نباشید و به پایین رفته و پاسخ را ببینید. شما با انجام دادن مکرر این نوع آزمون ها می توانید آیکیوی خود را تقویت کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سنجش نبوغ

پاسخ سنجش نبوغ: چپ دست تصویر گارسون است. چون پیشخدمت های چپ دست سینی ها را در دست راست می گیرند و با دست چپ سرو می کنند. درست مثل گارسون تصویر.

سنجش نبوغ2

برایتان جالب خواهد بود

یه اشتباه توی تصویر عاشقانه وجود داره؛ اگه گفتی کجاش؟

معمای جالب و سخت: آن چیست که همه آن را می بینند ولی خدا آن را نمی بیند؟

اگه نمی دونی قدرتت چیه یه تصویر کارتونی انتخاب کن! نتیجه جالبه!

اگه بلاگری که دیوانه می باشد را در تصویر شناسایی کنی آخر تیزبینا و باهوشایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا