;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

قایم کردن کثیفی مو؛ مدل موهایی که کثیفی موها را مخفی می کند!

قایم کردن کثیفی مو: شستن هر روزه موها، کار اشتباهیه که خیلی از خانوما برای تمیز بودن موهاشون انجام میدن، غافل از اینکه چقدر به موها آسیب میزنن. به جای اینکه هر روز موهاتونو بشویید تا تمیز بشه، از این مدل موها کمک بگیرین تا تمیز نبودنشون معلوم نباشه. مدل موهای شیک و جذاب که کثیفی موها را مخفی می کند!

یکی از نکات مراقبت از مو، اینه که از شستن هر روزه اونا خودداری کنین. این شستشوی هر روزه با شامپو و نرم کننده، می تونه روغن طبیعی موها که مفید هستش رو از بین ببره و دلیل خشکی موها باشه. ضمن اینکه، موهای خشک دیگه براقیت و زیبایی موهای سالم رو ندارن.

پس باید چیکار کرد تا همیشه موهای تمیز و زیبایی داشته باشیم؟ جواب این سوال اینه که از شستن هر روزه موها دست بکشین و به جاش از مدل موهای زیبایی که در ادامه می بینین، استفاده کنن. این مدل موها کمک می کنن تا تمیز نبودن موها معلوم نباشه و موها مثل روزی که اونا رو شستین، جذاب و زیبا به نظر بیان، همچنین برای روزهایی که می خواین جایی برین و وقت نکردین که موها رو تمیز کنین هم خیلی به در می خوره، حتما امتحان کنین!

مدل موی نیمه بسته

این مدل موی اسپورت و شیک، همون چیزیه که می تونین توی باشگاه ازش استفاده کنین و کاملا استایل شما رو شیک نشون بده. موهای پشت سر، معمولا تمیزتر از جلوی سر باقی می مونن، پس اونا رو باز بزارین و جلوی سر رو ببندین.

کاربردی: ابروهای پرپشت با ژل ابرو+ طرز تهیه ژل ابرو خانگی

مدل موی دم خرگوشی

این مدل موی شیک و اسپورت، فقط برای سلبریتی ها و فستیوال ها نیست، شما هم می تونین ازش استفاده کنین و به چهره تون جذابیت دخترانه ای رو اضافه کنین که در عین حال، موها رو تمیز و سرحال نشون بده.

موی دوطرفه بافت

موها رو به دسته تقسیم کنین و هر دسته رو در کنار سر، ببافین یا در هم بپیچین. این باز کردن موها از وسط و پیچیدن توی همدیگه، برای روزهایی که موها کاملا تمیز نیستن، یه مدل راحت و عالیه.مدل های زیبا بافت مو 2018

مدل دیگه ای که می بینین هم می تونه به همین شکل کمکتون کنه، اما این مدل کمی رسمی تر هستش و می تونین توی مهمونی ها هم ازش استفاده کنین.

موهای یکطرفه

اگه موهاتون چرب شده، از این چربی توی مدل دادن به اون کمک بگیرین. اینطوری می تونین یه مدل فشن زیبا داشته باشین و روغن موها کمک می کنه که راحت تر شونه بشن و در یک طرف سر حالت بگیرن.

مدل موی دم اسبی کلاسیک

این مدل موی کلاسیک و محبوب، یکی از بهترین مدل ها برای صرفه جویی در زمان هستش، ضمن اینکه می تونین توی مراسم ها هم ازش استفاده کنین و پول آرایشگاه رفتن رو هم ندین. هر چی موها براق تر و چرب تر باشه، این مدل مو هم زیباتر میشه!

شینیون بسته ساده

مهم نیست که نتونستین امروز موهاتونو بشویید و تمیز کنین و باید به یه مهمونی برین، این شینیون ساده و کوچیک، می تونه نمای خیلی زیبایی توی موها ایجاد کنه.

موهای گوجه ای

موها رو کاملا شانه کنین و بکشین و به صورت دم اسبی، بالای سر ببنیدن و اونو به صورت مدل موی گوجه ای بپیچین. این مدل موی اسپورت رو هر جا که بخواین می تونین استفاده کنین.

شاید برایتان جالب باشد:

پرپشت شدن ابروها با ۷ روش خانگی شگفت انگیز

زیباترین زنان دنیا: ۸ ترفند جادویی زیبایی از کشورهایی که زیباترین زنان دنیا را دارند!

مدل موی جوان کننده: این ۸ مدل مو شما را ۱۰ سال جوان تر از سن تان نشان می دهد!

راز زیبایی زنان کره ای: زنان کره ای برای پوست صاف و درخشان خود این ۸ کار رو انجام می دن!

رازهای زیبایی که آرایشگران به شما نمی گویند:موهایتان را با آب پیاز بشویید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا