;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر حسن یزدانی کشتی گیر مازندرانی کیه؟+ عکس

حسن یزدانی کشتی گیر مازندرانی که در المپیک 2024 پاریس با وجود مصدمیت توانست مدال نقره را کسب کند، این روزها مورد توجه قرار گرفته و زندگی خصوصیش سوژه رسانه ها شده است.

همسر حسن یزدانی کیه؟

دلاور کشتی ایران متاهل است و با انتشار عکس دامادیش پستی خاص و احساسی برای همسرش منتشر کرده است. در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس دامادی حسن یزدانی و پست احساسی او برای همسرش را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

ویکه در کارنامه ورزشی خود تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را دارد، برای همسرش عاشقانه و احساسی نوشت:

دست ات را به من بده دستهای تو با من آشناست. ای دیر یافته با تو سخن میگویم به سان ابر که با توفان

به سان علف که با صحرا به سان باران که با دریا به سان پرنده که با بهار به سان درخت که با جنگل سخن می گوید زیرا که من ریشه های تورا دریافته ام زیرا که صدای من با صدای تو آشناست.

آرزو میکنم که همه ی شما عزیزان هم روزی به خواسته ی قلبیتون برسید و در مسیر عشق و موفقیت هم زمان قدم بردارید.

همسر وی کیست؟

همسر حسن یزدانی1 مراسم عقد حسن یزدانی

بیوگرافی

متولد 7 دی 1373 در یک خانواده 6 نفره در گیل خواران شهرستان جویبار است. او 3 برادر دارد و حسن یزدانی پسر سوم این خانواده است. پدر حسن یزدانی در فینال مسابقات المپیک پاریس پس از مصدومیت پسرش و باز ماندن از کسب مدال طلا حالش بد شد و مأموران پزشکی با همراهی دکتر بابک شایگان، پزشک اتحادیه جهانی کشتی بلافاصله وارد عمل شدند و او را به خارج از سالن منتقل نمودند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا