;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر عرب مصطفی زمانی و عکس های جدیدشان در کنار هم

همسر عرب مصطفی زمانی در سریال آمرلی محصول مشترک ایران و عراق برای نخستین بار منتشر شده است. تصاویر سریال آمرلی به کارگردانی احمد مسعود احمد با حضور مصطفی زمانی رونمایی شد. این سریال محصول مشترک ایران، عراق و سوریه است و بخش‌هایی از آن علاوه بر عراق در ایران تصویربرداری شده است. با مطلب همسر عرب مصطفی زمانی در سریال آمرلی در بخش فرهنگ و هنر گفتنی همراه باشید و سری مطالب هنرمندان را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: همسر بهنام بانی+ عکس های جدید خانوادگی

این را هم ببینید: افسردگی ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون

درباره سریال آمرلی

همسر عرب مصطفی زمانی، سریال آمرلی که اثری درام محصول مشترک ایران، عراق و سوریه است، به ماجرای آزادسازی شهر آمرلی ِ عراق از دست نیروهای داعش می پردازد. شهر شیعه نشین آمرلی در سال ۲۰۱۴ به محاصره ی نیروهای داعش درآمد که در نهایت پس از ۲ ماه نیروهای عراقی با کمک گروهی از نیروهای ایرانی به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی موفق به شکستن محاصره ی شهر و بیرون کردن نیروهای داعش از این منطقه شدند.

این سریال با حضور عواملی از ایران، عراق و سوریه در کشور عراق در حال تولید است. به جز کارگردان سوری این مجموعه تلویزیونی، احمد ابراهیم احمد، باقی عوامل اصلی گروه تولید آن ایرانی هستند.

همسر عرب مصطفی زمانی، مصطفی زمانی، بازیگر مشهور ایرانی نقش اصلی این سریال فردی به نام دکتر رافد را برعهده دارد که به همراه خانواده ی خود مجبور به نقل مکان به شهر آمرلی می شود.

بیشتر بخوانید: تولد علی دایی 54 ساله در کنار دو دختر زیبایش+ عکس

بیوگرافی ناریمان الصالحی همسر عرب مصطفی زمانی

همسر عرب مصطفی زمانی 1

این خیلی جالبه: احمد ایراندوست بازیگر غول برره چه رابطه ای با احلام داره+ عکس

همسر عرب مصطفی زمانی

ناریمان الصالحی بازیگر زن عراقی که یکی دیگر از نقش های اصلی این سریال را برعهده دارد، متولد بغداد است و مجری تلویزیون نیز هست. سعد مینه بازیگر سوری نیز از دیگر بازیگران این سریال است.

تصاویر همسر عرب مصطفی زمانی در سریال آمرلی

همسر عرب مصطفی زمانی 3 همسر عرب مصطفی زمانی 4

همسر عرب مصطفی زمانی

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر املش ِ گیلان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی از دانشگاه آزاد تهران است. فعالیت بازیگری خود را از سال ۸۳ با بازی در سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی فرج الله سلحشور آغاز کرد. این سریال که در سال ۸۷ از تلویزیون پخش شد بسیار پربیننده شد و زمانی را به شهرت زیادی رساند.

جالبه ببینید: زهرا جواهری دختر دنیای شیرین در 46 سالگی+ عکس و بیوگرافی

او در سال ۸۸ با فیلم های «آل» ساخته ی بهرام بهرامیان و «بدرود بغداد» ساخته ی مهدی نادری وارد سینما شد. از آن زمان در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته، از جمله: قصه پریا، یک عاشقانه ساده، ملکه، جامه دران، سارا و آیدا و بدون قرار قبلی.

او برای بازی های خود در فیلم های «جیب بر خیابان جنوبی» و «قصه عشق پدرم» موفق به دریافت جایزه در جشن سینمای ایران شده است. او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های شهرزاد، نهنگ آبی و کرگدن تجربه کرده است.

در زیر عکس این بازگر توانمند و دوست داشتنی را در سریال شهرزاد مشاهده می کنید، سریالی که با پپخش خود بسیاری از رکورد های شبکه خانگی را زد!

مصطفی زمانی در شهرزاد

الهه جعفری کراش جواد نوروز رنگی بیرون از سریال چه جذابه + عکس و بیوگرافی

خانواده

مصطفی زمانی در شهرستان اَملَش استان گیلان به عنوان فرزند سوم خانواده به دنیا آمد و سه برادر و یک خواهر دارد، او سال ۱۳۶۸ از هفت سالگی با خانواده به فریدون کنار نقل مکان کردند، پدرش مازندرانی و مادرش گیلانی است.

بازیگری با یوسف پیامبر

سال ۱۳۸۳ در ۲۲ سالگی زمانی که در تهران دانشجو بود از طریق دوستانش آگهی فراخوان دعوت به بازیگری را در روزنامه ای دید. در نهایت از بین ۳۰۰۰ نفر برای نقش یوسف سریال «یوسف پیامبر» تست داد و پذیرفته شد تا اینکه بعد از ۴ سال بازی با پخش این مجموعه از سال ۱۳۸۷ به شهرت زیادی دست یافت.

ورود به سینما

مدت کوتاهی بعد از پخش سریال یوسف پیامبر پیشنهاد بازی در سریال خانگی «قلب یخی» را بدلیل چهره که مردم از وی در نقش حضرت یوسف دیده بودند رد کرد. او در سال ۱۳۸۸ در دومین تجربه بازیگری اش با فیلم سینمایی «آل» به کارگردنی بهرام بهرامیان کنار چهره هایی چون آنا نعمتی و همایون ارشادی جلوی دوربین رفت

این مطالب هم جالبه: اولین عکس لو رفته از عروسی سردار آزمون+ عکس

آشنایی با سایر ستارگان

در باشگاه بدنسازی با محمدرضا فروتن آشنا شد. آرزوی بازی با مرحوم خسرو شکیبایی را داشت. بسیار احساساتی است . بازیگری را دوست دارد .امیدوار است بازی در نقش یوسف ویترین خوبی برای او باشد. اجازه بازی در کلاه پهلوی را نداشت . طبق قرارداد تا پایان سریال حق بازی در هیچ فیلمی را ندارد. معتقد است محمدرضا گلزار حقش بوده که دارای چنین جایگاهی در سینما شده . پارسا پیروزفر را هنرپیشه ای باسواد میداند . از نظر او حامد بهداد دوست داشتنی و عجیب است . علی دایی را سمبل اراده میداند.

مصطفی زمانی 6

بازی در سریال در چشم باد

او پس بازی در سریال یوسف پیامبر در سال ۱۳۸۷ در سریال در چشم باد دیده شد.

در چشم باد مجموعه تلویزیونی تاریخی حماسی است که فیلمبرداری آن از مهرماه سال ۱۳۸۲ در لوکیشنی واقع در شمال کشور آغاز شد، به مدت ۵ سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال ۱۳۸۷ به پایان رسید.

 

این مطالب هم جالبه:

عکس عروسی و ماه عسل مرجان سلحشوری تکواندوکار ایرانی+بیوگرافی

پیری شوکه کننده بهراد خرازی بازیگر مجید دلبندم در سن 50 سالگی! + بیوگرافی و عکس

سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی در 25 سالگی+ تصاویر مدلینگ

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. درود، داداش گل من درود، هرجای دنیا که دره خب و خش و سلامت ووشی و بهترنهار تسه ارزو کمه، داداش زمانی یه انسان یه الگو یه اسطوره یه سوپراستار واقعی و یه مردمی و میهن دوست و میهن پرست، روز بروز بر ارزشها و داشتهات افزوده بوشه، افتخار نخست سرزمین ایران اریایی هسته و بعد افتخار استانمون مازندرون، دوستت دارمه جات توی قلب ما هسه، تنت سالم لبت خندون چشمات نووشن گریون با سربلندی و عاقبت بخیری بمون⚘⚘⚘❤❤❤❤❤❤❤

  2. بازیگر جوانی هست که با تکنولوژی به روز نیست، اصلا فعالیت مجازی نداره خیلی عجیب و غریبه
    ژست این بازیگر خارجیا چندتاون رو گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا