;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پسر شاهرخ خان: پسر کو ندارد نشان از پدر!

پسر شاهرخ خان: عکسی جالب و دیده نشده از پسر شاهرخ خان بازیگر سرشناس سینمای هند منتشر شد که اصلا به سن و سال آقای بازیگر داشتن چنین پسر بزرگی نمی خورد. تصویری خانوادگی از شاهرخ خان ستاره مطرح بالیوود در کنار خانواده اش باعث تعجب همه شد.

آریان خان پسر شاهرخ خان 25 ساله و به اندازه‌ی پدر خود شهرت دارد تا جایی که می‌گویند قرار است او نیز وارد سینمای بالیوود شود و جا پای پدرش بگذارد. شاهرخ خان چندی پیش درباره‌ی حضور فرزندانش در بالیوود گفته بود:

شاید جالب باشد: خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

آن‌ها می‌توانند در زمینه‌ای که علاقه دارند فعالیت کنند، اما پیش از هر چیز باید تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان برسانند. شاهرخ خان همچنین دراین باره گفت: پسرم در حال حاضر در رشته‌ی فیلم سازی در آمریکا درس می‌خواند. این (آموختن) همان کاری است که من بعد از ۲۵ سال تجربه در بازیگری هنوز انجام می‌دهم.

او در ادامه با خنده گفت:گاهی من و گوری از هم می‌پرسیم: این آدم‌های بالغ که در یک خانه با ما زندگی می‌کنند کی هستند؟! گاهی احساس می‌کنیم همه چیز به سرعت برق و باد گذشته تا جایی که ما الآن داریم با دو آدم متفاوت (آریانا و سوهانا) زندگی می‌کنیم. من آن دو را می‌شناسم، اما اصلا شبیه دوران کودکیشان نیستند.

همچنین ببینید: تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

خانواده شاهرخ خان

پسر شاهرخ خان2: خانواده شاهرخ خان

شاهرخ خان (Shahrukh Khan) متولد دوم نوامبر ۱۹۶۵، بازیگر هندی در بالیوود است. او در دهلی‌نو، پایتخت هندوستان، متولد شد و با نام مستعار پادشاه بالیوود، در بیش از ۵۵ فیلم و مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج شاهرخ خان:

شاهر خان در 18 سالگی در یک جشن تولد با گوری چیبر 14 ساله آشنا شد که این رابطه در نهایت سال ۲۵ اکتبر ۱۹۹۱ وقتی 26 ساله بود به ازدواج ختم شد. گوری خان همسرش (متولد ۸ اکتبر ۱۹۷۰) یک تولید کننده هندی است. وی از سال ۱۹۹۱ همسر  پادشاه بالیوود شاهرخ خان بوده است.

پسر شاهرخ خان3

فرزندان شاهرخ خان

شاهرخ خان سه فرزند دارد: پسر بزرگش آریان نام دارد و دخترش سوهانا. برای تولد فرزند سوم به نام آبرام از یک مادر میانجی استفاده کردند.

مخالفت همسر با بازیگری

در سال های اولیه زندگی، گوری به شدت با بازی کردن شاهرخ مخالف بود و هیچ تمایلی نداشت که شاهرخ خان به دنیای بالیوود وارد شود؛ اما شاهرخ خان همچنان مصمم به راه خود ادامه داد و گوری پس از مشاهده موفقیت های روز افزون شاهرخ از موضع خود کوتاه آمد.

نکات جالب درباره شاهرخ خان

1- جالب است بدانید که شاهرخ خان می تواند بی وقفه حدود ۱۵ کیلومتر بدود.

2- «دیلیپ کومار» و «آمیتاب باچان» بازیگران مورد علاقه او هستند.

در مدرسه، شاهرخ خان در درس هندی بسیار ضعیف بود و مادربزرگ او قول داده بود اگر این درس را با موفقیت بگذراند، او را با خود به سینما می برد. شاهرخ در نوجوانی عاشق دیدن فلم بود و همین وعده مادربزرگ او باعث شد بالاترین نمره را در درس زبان هندی کسب کند.

۷٫ شاهرخ خان از اسب ها می ترسد و ترس از اسب سواری دارد اما این ترس باعث نشده که در بعضی از صحنه های فلم سوار بر اسب نشود.

۸٫ او قبل از ورود به عرصه بازیگری رستورانی را افتتاح کرد و از همان زمان کار در عرصه تئاتر را شروع کرد.

۹٫ شماره پلاک همه ماشین های شاهرخ خان ۵۵۵ است . او علاقه شدیدی به این شماره دارد و معتقد است این عدد برای او شانس می آورد.

۱۰٫ نام واقعی او «عبدالرحمن» است و این واقعیت را در یک نمایش تلویزیونی تایید کرده است.

شاید برایتان جالب باشد:

میترا حجار ثابت کرده که سن فقط یک عدد است!

سبک لباس پوشیدن رهبر کره شمالی: علاقه دختران ایرانی به لباس هایی که رهبر کره شمالی می پوشد!

درآمد معروفترین مدل های زن در جهان چه میزان است؟

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

هری پاتر(دنیل ردکلیف) پدر شد!

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

آیا کادیر دوغلو غیر از نسلیهان آتاگول یه زن دیگه هم داره! از هم پاشیدن زوج عاشق!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا