;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پیراهن 128 میلیونی بهرنگ علوی که باورت نمیشه!+ عکس

پیراهن 128 میلیونی بهرنگ علوی: جوکر2 با اجرا و میزبانی احسان علیخانی و حضور بازیگران پخش خود را آغاز کرد و جزو پربیننده ترین های نمایش خانگی بوده است. در جوکر 2؛ طبقه بیست‌ و یک استایل و پوشش شاد هنرمندان حاضر در این برنامه سوژه شد و در میان همه آنها لباس های خاص بهرنگ علوی مورد توجه قرار گرفت که در این بخش از فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به آن پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازیگر نقش ثریا در انتهای شب؛ زن زندگی خراب کن+ عکس های بیرون سریالش!

پیراهن 128 میلیونی بهرنگ علوی

بهرنگ علوی هنرمند کشورمان که در عرصه مدلینگ و طراحی لباس هم فعالیت میکند، در جوکر 2 لباس رنگ روشن و شادی را به تن کرده که با کاراکتر خود و فضای برنامه هماهنگ است. لباس بهرنگ علوی در جوکر که توجهات زیادی را به خود جلب نموده، شباهت زیادی به یکی از لوک‌‌های کالکشن 2023 برند ایتالیایی دولچه & گابانا داشته که به شکلِ ست و همراه با شلوارک طراحی شده و حدود 2 هزار یورو (128 میلیون تومان) قیمت دارد.

تصاویر پیراهن 128 میلیونی بهرنگ علوی

پیراهن 128 میلیونی بهرنگ علوی1 پیراهن 128 میلیونی بهرنگ علوی2

لباس بهرنگ علوی در جوکر

البته فراموش نکنید که مشخص نیست آقای بازیگر اصل این لباس برند را به تن دارد یا نمونه ای شبیه به آن را پوشیده است.

بازیگران جوکر 2

در جوکر 2، جواد رضویان، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، محمدرضا علیمردانی، نیما شعبان نژاد، نصرالله رادش، مجید مظفری و هادی کاظمی حضور دارند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا