;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی در سریال سرزمین بادها چه مدلی شده+ عکس

کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی: (انگلیسی Kim Jung hwa) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کره جنوبی می باشد. Kim Jung hwa اغلب به خاطر ایفای نقش در مجموعه های تلویزیونی در کشور کره جنوبی شناخته می شود. جونگ هوا برای هنرنمایی در سریال تلویزیونی امپراطور بادها در کشور ایران محبوب است. علاقه خاصی به هنر و سرگرمی دارد و سعی می کند نقش های خودش را به خوبی ایفا کند. در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به بیوگرافی کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی خواهیم پرداخت. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تغییر چهره زیبا بروفه از خانوم آرام متین به خانوم خفن+عکس

بیوگرافی کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی

کیم جونگ هوا (انگلیسی Kim Jung hwa و کره ای 김정화) در تاریخ ۹ ماه سپتامبر سال ۱۹۸۳ در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. Kim Jung hwa بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. علاوه بر این در عرصه مد و پوشاک نیز فعالیت می کند. جونگ هوا مدرک فارغ التحصیلی خودش را در رشته پخش و سرگرمی از دانشگاه زنان دونگدوک دریافت کرد.

کیم جونگ هوا5

همسر کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی کیست؟

کیم جونگ هوا ازدواج کرده است و در حال حاضر متاهل می باشد. جونگ هوا در سال ۲۰۱۳ با مردی به نام یو یون سونگ (Yoo Eun sung) وارد رابطه شد و او را به عنوان همسر خود انتخاب کرد. یو یون سونگ متولد تاریخ ۳ ماه ژانویه سال ۱۹۷۷ در کشور کره جنوبی است. Yoo Eun sung نیز در عرصه هنر فعالیت می کند. نتیجه زندگی مشترک کیم و یو دو فرزند می باشد.

بیشتر بخوانید: مریم رضوی بازیگر کودکی مریم مقدس در 32 سالگی با تیپ های جنجالی در لاس وگاس

شروع بازیگری کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی

کیم جونگ هوا از کودکی به عرصه هنر علاقه مند شد و تصمیم گرفت تا در دانشگاه به تحصیل هنر بپردازد. کیم فعالیت خود را به عنوان بازیگر از سال ۲۰۰۰ با هنرنمایی در یک مجموعه تلویزیونی به نام بدون توقف جدید آغاز کرد. بازی در مجموعه تلویزیونی امپراطور بادها به عنوان محبوب ترین کار جونگ هوا در کشور ایران به شمار می رود.

کیم جونگ هوا6

کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی در سرزمین بادها

او در این سریال تلویزیونی نقش ماندگار یی جی را برعهده داشت که به خوبی آن را ایفا کرد. بانو جیلی در سریال سرزمین بادها فردی بود زیبا ولی شیطان صفت که علت وجود داشتن چنین شخصیتی در سریال سرزمین بادها در قالب بانو جیلی تحقیر شاهزاده هودونگ و دشمنی بانو جیلی با شاهزاده هودونگ بود که این دشمنی بی مورد در تاریخ هم ثبت شده است.

در منابع تاریخی موجود نحوه مرگ همسر دوم امپراتور موهیول یا نحوه مرگ بانو جیلی مرگ بر اثر بیماری ذکر شده.سرپرستی شاهزاده هودونگ ابتدا بر عهده بانو جیلی بود ولی به دلیل دشمنی بانو جیلی با شاهزاده هودونگ و قبل از مرگ بانو جیلی سرپرستیش از بانو جیلی سلب و به شاهزاده سوریا سپرده شد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی در 25 سالگی+ تصاویر مدلینگ

تصاویر جدید کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی

کیم جونگ هوا4 کیم جونگ هوا1

این هم جالبه: هدایت هاشمی اوس موسی سریال پایتخت+ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

کیم جونگ هوا2 کیم جونگ هوا3

 

برایتان جالب خواهد بود

زندگی شخصی میترا رفیع (گلنار در گیلدخت) کنار مادر جوانتر از خودش+ عکس

همسر آلمانی رضا صادقی+ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

تغییر چهره رز رضوی در 41 سالگی+ تصاویر جدید و بیوگرافی

زن سامان صفاری و شغل جالبش+ عکس

عکس عروسی و ماه عسل مرجان سلحشوری تکواندوکار ایرانی+بیوگرافی

پسر 2 متری هما زن نقی معمولی رو دیدی؟ + ماشالا!

جذابیت باورنکردنی بازیگر نقش کودکی یانگوم در 27 سالگی+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شش =

دکمه بازگشت به بالا